Стратэгія маркетынгу кантэнту электронных кніг: Уводзіны

Электронныя кнігі з’яўляюцца вялікім актывам для вашай маркетынгавай стратэгіі кантэнту, паколькі яны дапамагаюць вам прыцягнуць патэнцыйных кліентаў і прадэманстраваць вашу каманду па тэме або нішы.

Электронныя кнігі становяцца папулярным кантэнтам для маркетынгавых каманд розных галін. Калі вы дазваляеце камусьці спампаваць электронную кнігу з вашага блога або сайта, карыстальнік адчувае гонар за яе валоданне. Па-другое, пошукавыя сістэмы лічаць доўгатэрміновы кантэнт, напрыклад электронныя кнігі, аўтарытэтнейшым за доўгія артыкулы або блогі.

Калі ласка, працягвайце чытаць, каб вывучыць асновы электронных кніг і іх сувязь з маркетынгавай стратэгіяй, а таксама пачаць выпуск электронных кніг з некаторымі парадамі і рэкамендацыямі.

Што такое электронныя кнігі?

Электронныя кнігі – гэта лічбавыя версіі любой кнігі. У пачатку шляху электронных кніг людзі куплялі тэкставыя, навукова-папулярныя, мастацкую і г.д. электронныя кнігі ў інтэрнэт-бібліятэках або на гандлёвых пляцоўках. Пазней спецыялісты па кантэнту і маркетолагі выявілі, што электронныя кнігі могуць стаць выдатным інструментам для продажу прадуктаў і паслуг. Прынамсі, гэта прынясе добрыя патэнцыйныя кліенты.

Акрамя таго, эксперты па маркетынгу прыдумалі бясплатныя электронныя кнігі, каб пераканаць спажыўцоў далучыцца да продажаў або націсканняў на вэб-сайце, таму што спампаваць бясплатныя электронныя кнігі сапраўды цікава, калі карыстальнікі сеткі лічаць, што электронныя кнігі – гэта толькі платны кантэнт.

У наш час вы знойдзеце электронныя кнігі на нішавыя тэмы, такія як крыптавалюты, лічбавы маркетынг, кантэнт-маркетынг, вядзенне блогаў, пісьменства, кулінарыя, інструменты YouTube і г.д.

Значэнне электронных кніг у маркетынгу

Электронныя кнігі робяць ваш брэнд больш вядомым для мэтавай аўдыторыі. Калі вы пераканаеце наведвальнікаў вэб-сайта спампоўваць вашыя электронныя кнігі, існуе вялікая верагоднасць таго, што сярэдні працэнт карыстальнікаў таксама прачытае змесціва.

Карыстальнікі ў асноўным праглядаюць вашы электронныя кнігі на лічбавых рыдэрах, такіх як Kindle, або планшэтах у вольны час. Такім чынам, вы можаце чакаць, што вашаму зместу будзе больш увагі і ўвагі, чым блогам або артыкулам на вэб-сайтах.

Вы павінны пераканацца, што электронная кніга змяшчае высакаякасны кантэнт з падрабязнымі інструкцыямі, тлумачэннямі, ілюстрацыямі і г.д. Акрамя таго, вы можаце ўбудаваць у электронную кнігу мэтавыя старонкі з прадуктамі або паслугамі вашага сайта. Многія маркетолагі заўважылі, што такое стратэгічнае размяшчэнне прапаноў па прадуктах або паслугах павялічвае канверсію.

Вы таксама можаце размяшчаць рэкламу, прапаноўваць прадукты, рэкамендаваць паслугі і г.д., каб атрымліваць пабочны прыбытак праз партнёрскія праграмы.

Маркетынгавыя стратэгіі электронных кніг

Незалежна ад таго, хочаце вы прадаваць электронныя кнігі або свой прадукт/паслугу праз электронную кнігу, гэта сінонімы. Вы павінны прытрымлівацца наступных стратэгій, каб прадаваць электронныя кнігі або прасоўваць свой брэнд праз электронныя кнігі:

Арыентуйцеся на нішавую аўдыторыю

Вы не можаце проста рассылаць каму-небудзь запрашэнні на бясплатную або платную загрузку электронных кніг. Вы павінны вывучаць сваю аўдыторыю. Затым вам трэба персаналізаваць стратэгію кантэнту, каб паказваць выбраныя электронныя кнігі пэўнай групе.

Напрыклад, дазвольце большасці блогераў спампаваць бясплатныя электронныя кнігі аб агульных парадах і рэкамендацыях па напісанні. Але пераканайце сур’ёзных блогераў купляць электронныя кнігі прэміум-класа па кіраванні WordPress, Cpanel, Google Ads і г.д.

Праверце гэта:  Як заблакаваць тэкставыя палі ў Word

Прыцягвайце трафік праз маркетынгавую варонку

Вы можаце выкарыстоўваць любую варонку пераўтварэння, якая вам падыходзіць. Напрыклад, калі вы раздаеце бясплатныя электронныя кнігі, вы можаце ўбудаваць варонку продажаў непасрэдна ў электронную кнігу. Паспрабуйце не забываць пісаць адпаведныя параграфы або раздзелы ў электроннай кнізе, каб паўплываць на канверсію.

Калі вы прадаеце электронныя кнігі, вы можаце выкарыстоўваць маркетынгавую варонку “Увага, цікавасць, жаданне і дзеянне” (AIDA).

Атрымаць вэб-сайт

Для бясплатных электронных кніг добра стварыць вэб-сайт або блог і прасоўваць свае электронныя кнігі. Стварыце невялікую мэтавую старонку для збору патэнцыйных кліентаў і дазвольце трафіку спампоўваць бясплатныя электронныя кнігі.

Вы таксама можаце ўсталяваць кантэкст у блогу або вэб-сайце, і гэта павінна павысіць колькасць загрузак электронных кніг. Большая колькасць загрузак электронных кніг азначае, што вы можаце ахапіць больш карыстальнікаў і пераўтварыць іх у сваю маркетынгавую стратэгію.

Прапануйце акцыі і заахвочванні

Для платных электронных кніг вы можаце правесці некалькі стымулюючых кампаній, каб прыцягнуць кліентаў. Такімі кампаніямі можа быць што заўгодна з наступнага:

  • Эксклюзіўны і прэміум-кантэнт для папярэдніх заказаў
  • Прыцягненне аўтара і чытача для першых 1000 пакупнікоў
  • Падпісаны асобнікі для першых 2000 пакупнікоў
  • Апавяшчэнні аб будучых электронных кнігах і іншым змесціве

Зрабіце свой брэнд нязменным

Блогі і артыкулы, несумненна, паспяховы спосаб маркетынгу. Але існуе вялікая верагоднасць таго, што вэб-сайт трэцяга боку, на якім вы размяшчалі свой кантэнт, можа знікнуць, выдаліўшы ваш кантэнт.

Замест гэтага прапануйце бясплатныя электронныя кнігі на некалькіх рынках. Вы таксама можаце стаць прадаўцом электронных кніг Amazon і прапаноўваць недарагія або бясплатныя электронныя кнігі для Kindles.

Калі карыстальнікі спампоўваюць вашыя электронныя кнігі, яны атрымліваюць інфармацыю аб вашым брэндзе, напрыклад імя аўтара, вэб-сайт, адрасы электроннай пошты, нумар тэлефона, апісанне сацыяльных сетак, мэтавыя старонкі прадуктаў і г.д. Такім чынам, ваш брэнд становіцца нязменным у лічбавай экасістэме, якая пастаянна змяняецца.

Пазіцыянуйце сябе або свой брэнд як МСП

Высокаякасныя электронныя кнігі дазваляюць пазіцыянаваць сябе як эксперта па прадметах (SME). Вы можаце пачаць з кароткіх і бясплатных электронных кніг. Калі ёсць салідная база чытачоў, якія за вас выступаюць, вы можаце паступова адмовіцца ад бясплатных электронных кніг і замяніць іх прэміяльнымі і платнымі.

Ёсць бясконцыя маркетынгавыя стратэгіі для электронных кніг і маркетынгу на аснове электронных кніг. Вы можаце выкарыстоўваць падпісчыкаў у сацыяльных сетках у Twitter, Facebook і Instagram для прасоўвання электроннай кнігі або прадуктаў, якія вы хочаце прадаць, прапаноўваючы бясплатныя электронныя кнігі.

Элементы для ўключэння ў электронную кнігу

Вы можаце выкарыстоўваць сваё творчае ўяўленне, але наступныя кампаненты з’яўляюцца стандартнымі кампанентамі для электронных кніг:

Задайце тон

Тон, якім вы пішаце электронную кнігу, у найбольшай ступені вызначае яе поспех. Ваш тон павінен спадабацца чытачам, каб яны адчувалі цікавасць працягваць яго чытаць. Тон вашай электроннай кнігі будзе залежаць ад такіх фактараў, як ваша мэтавая аўдыторыя, іх шлях і гісторыя пакупкі, а таксама ваша мэта стварэння электроннай кнігі.

Тон павінен адлюстроўваць асобу вашага брэнда: вы можаце задаць сур’ёзны або легкадумны тон.

Заклікі да дзеяння (CTA)

Вядома, вы хочаце, каб вашы чытачы былі прывязаны да зместу да канца. Але, каб стварыць патэнцыйных кліентаў праз электронныя кнігі, кантэкстныя заклікі да дзеяння павінны быць распаўсюджаны па іх.

CTA ў электроннай кнізе азначае спасылкі на іншыя карысныя рэсурсы або заклікі набыць вашу паслугу. Аднак не забудзьцеся размясціць іх у патрэбных месцах і выкарыстоўваць мову, якая адпавядае патоку змесціва.

Праверце гэта:  Як выдаліць уліковы запіс Badoo

Выберыце фармат

Для многіх выдаўцоў PDF з’яўляецца стандартным фарматам файлаў для электронных кніг. Ну, гэта не павінна быць такім чынам. Вы не можаце аптымізаваць PDF для мабільных прылад, а таксама яго нельга адсочваць. Такім чынам, вы можаце выкарыстоўваць іншыя фарматы электронных кніг, зручныя для мабільных прылад.

Маркетолагі таксама могуць выбраць такія платформы, як SlideShare, iBooks Author і Uberflip, дзе яны могуць павысіць узаемадзеянне, уключыць больш інтэрактыўных элементаў у свае кнігі і прыцягнуць увагу чытачоў.

Вымерайце поспех

Выпадковае стварэнне і распаўсюджванне электронных кніг не прынясе жаданага поспеху. Акрамя таго, вы павінны выкарыстоўваць інструменты для эфектыўнага адсочвання чытачоў, якія праходзяць праз варонку вашай электроннай кнігі. Калі ваш інструмент для публікацыі электронных кніг дастаткова складаны, ён можа адсочваць асобныя прагляды старонак; націснутыя спасылкі і сярэдні час на кожнай старонцы для лепшага разумення.

Больш за тое, выкарыстоўваючы аўтаматызацыю маркетынгу і магутныя інструменты кантэнт-маркетынгу, вы можаце адсочваць важныя паказчыкі, такія як колькасць людзей, якія праглядаюць кнігу, іх крыніцы, колькасць клікаў і многае іншае.

Акрэсліце раздзелы

План раздзела з’яўляецца найважнейшым элементам вашай электроннай кнігі, дзе вы выразна адрозніваеце адзін раздзел ад другога. Выкарыстоўвайце адну главу для абмеркавання адной падтэмы і плаўна пераходзьце да наступнай, каб чытачы маглі зразумець пераемнасць.

Мэтавая старонка

Вам патрэбна моцная мэтавая старонка, каб прасоўваць электронную кнігу патрэбнай аўдыторыі. Гэтая старонка павінна ўключаць выяву вокладкі, анатацыю да змесціва і ўсю іншую інфармацыю, якая можа паўплываць на куплю платнай электроннай кнігі.

Больш за тое, мэтавая старонка дапамагае генераваць патэнцыйных кліентаў, напрыклад, збіраць базы дадзеных электроннай пошты. Вы таксама можаце скарыстацца дапамогай Landing Page Builders, каб стварыць прывабныя мэтавыя старонкі для вашай электроннай кнігі.

Графіка

Вялікія тэкставыя блокі спіна да спіны могуць прымусіць чытача страціць цікавасць і неадкладна спыніць чытанне кнігі. Такім чынам, ваша электронная кніга павінна ўключаць розныя візуальныя графічныя элементы, такія як малюнкі, дыяграмы, графікі і скрыншоты. Акрамя таго, што робіць вашу кнігу прывабнай, гэтая графіка можа лепш растлумачыць некаторыя моманты.

Фарматаванне электроннай кнігі

Фарматаванне электроннай кнігі адносіцца да працэсу стандартнага праектавання, які пераўтварае тэкст і выявы вашай электроннай кнігі ў прывабны і зручны для чытання макет. Стандартныя фарматы электронных кніг сканцэнтраваны на стварэнні дынамічнага макета з магчымасцю перафармаціроўкі, каб чытачы маглі лёгка праглядаць змесціва незалежна ад тыпу прылады і памеру экрана.

Як выбраць правільны фармат электроннай кнігі

Хоць гэта можа быць складана, выбар патрэбнага тыпу файла з’яўляецца абавязковым крокам для публікацыі электронных кніг. Але каб зрабіць усё прасцей, вам трэба задаць сабе наступныя пытанні:

  • Хто будзе чытаць вашу электронную кнігу?
  • Якім будзе ваш канал распаўсюджвання электронных кніг?
  • Якія элементы (тэкст, малюнак, графік) вы будзеце ўключаць у электронную кнігу?

Калі вы атрымаеце адказы на іх, вы зможаце лёгка зразумець, які фармат электронных кніг выбраць з пералічаных ніжэй тыпаў.

Тыпы фарматаў электронных кніг

Ёсць пяць папулярных фарматаў электронных кніг, і гэта:

EPUB (.epub)

EPUB – найбольш шырока падтрымліваемы тып файла для электронных кніг, які можна чытаць на любой прыладзе, акрамя Kindle. Гэтыя файлы абаронены DRM і забяспечваюць моцную абарону ад капіравання. У Інтэрнэце вы знойдзеце розныя бясплатныя і платныя праграмы для чытання EPUB.

TXT (.txt)

TXT – самы просты фармат файла, які змяшчае толькі тэкст. Вы можаце дадаць толькі асноўныя тыпы і стылі шрыфтоў, але не выявы або графікі.

Праверце гэта:  Як пераключыцца ў рэжым рэдагавання ў Excel

AZW (.azw) і AZW3 (.azw3)

AZW і AZW3 – гэта фарматы файлаў Kindle eReader. Гэтыя файлы падтрымліваюць такія элементы, як закладкі і анатацыі. Аднак вы можаце прачытаць іх на прыладах або прыладах Kindle.

MOBI (.mobi)

Amazon запусціў фармат файла MOBI з Kindle. Ён быў спынены ў 2011 годзе і заменены файламі AZW. Тым не менш, прылады Kindle па-ранейшаму выкарыстоўваюць структуру файлаў MOBI, таму гэтыя файлы шырока папулярныя на прыладах з нізкай прапускной здольнасцю.

PDF (.pdf)

Партатыўны дакумент або PDF-файл з’яўляецца найбольш вядомым фарматам для электронных кніг, хоць PDF-файл тэхнічна не з’яўляецца сапраўднай электроннай кнігай, паколькі ён не можа перафармоўвацца. Яго здольнасць падтрымліваць фарматаванне і дызайн з’яўляецца прычынай яго папулярнасці. Аднак прачытаць гэтыя файлы на маленькім экране немагчыма.

Ніжэй вы знойдзеце некаторыя папулярныя і зручныя платформы, якія дазваляюць ствараць электронныя кнігі без асаблівых высілкаў:

Adobe InDesign

Adobe InDesign – гэта залаты стандарт дызайну і вёрсткі старонак у індустрыі лічбавых медыя і друку. Сусветна вядомыя выдаўцы выкарыстоўваюць гэты інструмент для стварэння сапраўдных і эксклюзіўных электронных кніг, друкаваных кніг, плакатаў, электронных часопісаў, друкаваных часопісаў, брашур, улётак і PDF-файлаў.

Інструмент таксама дазваляе публікаваць электронныя кнігі непасрэдна на вэб-сайтах і іншых платформах. Затым вы можаце адсочваць прадукцыйнасць кантэнту з дапамогай убудаванага інструмента аналітыкі кантэнту Adobe InDesign. Іншыя славутасці – гэта шаблоны Adobe Stock для электронных кніг і іншых лічбавых носьбітаў, шрыфты, колеры і сумесны дызайн электронных кніг.

Маяк

Beacon – гэта папулярная платформа для формаў выбару, бібліятэк закрытага змесціва і высокаканверсійных свінцовых магнітаў. Гэта дапаможа вам распаўсюдзіць вашу электронную кнігу ў масах і без асаблівых высілкаў сабраць велізарную колькасць патэнцыйных даных.

Для бясплатных электронных кніг ваша першая мэта – сабраць патэнцыйных кліентаў, павялічыць колькасць адрасоў электроннай пошты для маркетынгу па электроннай пошце, атрымаць нумары тэлефонаў для халодных званкоў і г.д. Для паспяховай рэалізацыі такіх праектаў вам патрэбныя магніты-ліды.

Вісме

Visme – гэта стваральнік электронных кніг з поўным спектрам паслуг, які некаторы час быў у трэндзе. Вы можаце хутка пачаць свой праект электроннай кнігі, паўторна выкарыстоўваючы яе шаблоны электронных кніг. Бібліятэка Visme змяшчае мноства шаблонаў на такія папулярныя тэмы электронных кніг, як штогадовыя распродажы моды, тэматычныя даследаванні, WordPress, дызайн лагатыпаў, асновы інвестыцый і інш.

Ён дэманструе праграму для стварэння электронных кніг з функцыяй перацягвання і падзення з такімі сучаснымі функцыямі, як графіка, шрыфты, колеры, формы, вектары, віджэты дадзеных, тэмы і медыя.

FlipBuilder

FlipBuilder – гэта ваша месца для ўсіх рэчаў, звязаных з фліпбукамі. Вы можаце загрузіць праграму для камп’ютараў Windows ці Mac і неадкладна пачаць свае інтэрактыўныя праекты па вытворчасці электронных кніг.

Праявіце крэатыўнасць і ўвядзіце разумныя маркетынгавыя каналы ў свае лічбавыя носьбіты, такія як электронныя кнігі, пераўтварыўшы іх ва фліпбукі. Гэта інтэрактыўныя і прывабныя электронныя кнігі з дзеяннямі на баку чытача, аўдыё, гіперспасылкамі, кнопкамі ўключэння, кнопкамі з заклікам да дзеяння, віктарынамі і вопытам пакупак, каб акунуць чытачоў у поўную віртуальную экасістэму.

Заключнае слова

Да гэтага часу вы даведаліся пра тэхнічныя дэталі электронных кніг, іх змест і тое, як гэта звязана з маркетынгавай стратэгіяй. Акрамя таго, вы знайшлі некаторыя онлайн-інструменты, якія дапамагаюць вам ствараць выдатныя электронныя кнігі.

Уключыце парады і рэкамендацыі, апісаныя вышэй, і стварайце электронныя кнігі, якія прынясуць карысць для жыцця і маркетынгавай стратэгіі вашага карыстальніка.

Вас таксама могуць зацікавіць платформы для стварэння онлайн-курсаў.