Саюзнік маркетолагаў для распрацоўкі новых стратэгій

Інтэрнэт рэчаў (IoT) – гэта зародак тэхналагічных змен у розных метадах маркетынгу.

Пастаяннае распаўсюджванне інтэлектуальных прылад адкрывае шырокія магчымасці ў розных сектарах і новую парадыгму адносін з кліентамі і кіравання маркетынгам.

Розныя галіны прамысловасці на рынку выкарыстоўваюць IoT для разумення сваіх кліентаў, эфектыўнай працы, лепшага абслугоўвання кліентаў, павышэння кошту бізнесу і паляпшэння магчымасці прыняцця рашэнняў.

IoT стаў адной з найважнейшых тэхналогій 21-га стагоддзя. Цяпер вы можаце падключаць такія аб’екты, як аўтамабілі, кухонная тэхніка, відэаняні, тэрмастаты і г.д., да Інтэрнэту з дапамогай убудаваных прылад.

У выніку цяпер магчыма бесперапынная сувязь паміж працэсамі, людзьмі і рэчамі.

У гэтым артыкуле я растлумачу IoT, некалькі прыкладаў і тое, як IoT уплывае на сучасны маркетынг.

Вось і пайшлі!

Што такое IoT?

Інтэрнэт рэчаў (IoT) вызначае сетку шматлікіх фізічных аб’ектаў або «рэчаў», убудаваных з праграмным забеспячэннем, датчыкамі і іншымі тэхналогіямі для абмену дадзенымі з іншымі сістэмамі і прыладамі праз Інтэрнэт.

IoT – гэта сістэма ўзаемазвязаных механічных і лічбавых машын, вылічальных прылад, аб’ектаў і г. д. Яна можа перадаваць інфармацыю па сетцы без узаемадзеяння чалавека з кампутарам або чалавека з чалавекам.

Кевін Эштан прыдумаў назву «Інтэрнэт рэчаў» у 1999 годзе. Ён назваў гэта IoT, паколькі яно аб’ядноўвае ўзаемасувязь «нашых рэчаў» з узаемасувяззю нашага «Інтэрнэту».

Цяпер мільярды прылад падключаны да Інтэрнэту па ўсім свеце, і ўсе яны збіраюць і абменьваюцца дадзенымі. IoT аб’ядноўвае лічбавы і фізічны сусветы, робячы структуру больш хуткай і інавацыйнай.

Ідэя дадання інтэлекту базавым аб’ектам упершыню абмяркоўвалася ў пачатку 1980-х і 1990-х гадоў. Паколькі тэхналогія тады была невялікай, прагрэс ішоў павольна. Мікрасхемы былі занадта грувасткімі і вялікімі, што ўскладняла іх усталяванне ў любую сістэму або прыладу.

Так узнікла першая ідэя зрабіць чып меншым і таннейшым. Прыняцце тэгаў RFID і IPv6 дапамагае палепшыць бесправадныя сеткі і зрабіць неабходныя крокі да маштабавання IoT. Паступова гэта стала адной з самых магутных тэхналогій у свеце.

Перавагі IoT для бізнесу

Перавагі IoT залежаць ад манеўранасці і эфектыўнасці бізнесу. Ідэя складаецца ў тым, каб сабраць больш інфармацыі аб прадуктах і ўнутраных сістэмах і ўнесці змены ў адпаведнасці з патрабаваннямі, каб палепшыць вопыт кліентаў.

Вытворцы дадаюць да аб’ектаў або кампанентаў прадуктаў датчыкі для перадачы даных. Гэта дапамагае прадпрыемствам выявіць няспраўнасць кампанента і замяніць яго раней, чым ён пашкодзіць іншыя кампаненты.

Кампаніі выкарыстоўваюць дадзеныя, якія генеруюць датчыкі, каб павысіць эфектыўнасць сістэмы і ланцужкі паставак. IoT дазваляе прадпрыемствам аўтаматызаваць працэсы і паляпшаць прадастаўленне паслуг, адначасова скарачаючы адходы і зніжаючы працоўныя выдаткі

Некаторыя з агульных пераваг наступныя:

  • Маніторынг агульных бізнес-працэсаў
  • Пашыраны вопыт кліентаў
  • Эканомія грошай і часу
  • Павышэнне прадукцыйнасці працы супрацоўнікаў
  • Лёгкая інтэграцыя бізнес-мадэляў і іх адаптацыя
  • Прыняцце больш дакладных бізнес-рашэнняў
  • Больш высокі прыбытак

Некаторыя прыклады IoT-маркетынгу

Рост прыняцця разумных тэхналогій азначае не толькі стварэнне даных, вопыту і момантаў; гэта таксама мае глыбокія наступствы для розных маркетолагаў. Каб пазбегнуць збояў у бізнэсе, брэнды павінны прытрымлівацца новых тэхналагічных тэндэнцый, такіх як Інтэрнэт рэчаў.

Разумныя відэаняні, разумныя дзвярныя камеры, разумныя замкі і разумныя разеткі карыстаюцца попытам сярод многіх карыстальнікаў.

Давайце паглядзім некаторыя прыклады маркетынгу IoT для сувязі з прадуктовымі кампаніямі, геазонаваннем, разумнымі этыкеткамі, брэндынгам і кантэнт-маркетынгам.

Кампаніі прадуктаў на аснове IoT

Убудуйце існуючы прадукт з датчыкамі для падлучэння IoT. Гэта прывядзе ваш маркетынг да наступнага кроку, дазваляючы кліентам дзяліцца сваімі унікальнымі дадзенымі або змесцівам, якія перадаюцца ў сістэмы для атрымання значнай інфармацыі.

Праверце гэта:  Як выдаліць свой уліковы запіс Tinder за тры простых кроку

Выкарыстанне праграмнага і апаратнага забеспячэння адносіцца да цяжкіх інвестыцыйных выпадкаў IoT, але выніковыя вынікі несумненныя. Напрыклад, кампанія Diageo, якая займаецца вытворчасцю напояў, наладжвае свае бутэлькі віскі для захоўвання відэа, запісаных кліентамі, каб прыцягнуць больш кліентаў за кошт кампаніі.

Геазоны

Смартфоны становяцца ўсё больш карыснымі ў маркетынгу IoT, улічваючы іх велізарную папулярнасць і выкарыстанне сярод кліентаў ва ўсім свеце.

Geofencing – гэта інтэлектуальная інфармацыя аб месцазнаходжанні, пры якой убудаваны GPS смарт-прылады выкарыстоўваецца для пошуку бліжэйшых прадпрыемстваў. Такім чынам, у спалучэнні з геазонаваннем смартфоны могуць дапамагчы вам выявіць вельмі рэлевантных і прамежкавых кліентаў побач з вашым прадпрыемствам або крамай.

Напрыклад, Інтэрнэт рэчаў можа інфармаваць ваш бізнес, калі пакупнік знаходзіцца на радары, і адпраўляць адпаведныя паведамленні аб купонах, прапановах і скідках, каб кліенты маглі наведаць краму, каб набыць прадукты.

Прыклад: Burger King выкарыстоўвае тэхніку геазонавання IoT для дасягнення большага поспеху. Яны запусцілі акцыю пад назвай «Крыкун за капейкі». Гэта азначае, што любы кліент McDonald’s у межах 600 футаў атрымае апавяшчэнне на свой смартфон і будзе накіраваны ў бліжэйшы гандлёвы цэнтр Burger King.

Разумныя этыкеткі прадуктаў

Існуючыя кліенты – лепшая адпраўная кропка для новай кампаніі. Яны застаюцца ў ніжняй частцы варонкі, праяўляюць цікавасць да прапановы аб каштоўнасці бізнесу і адкрыты для павышэння або перакрыжаванага продажу.

Гэта, верагодна, самы эканамічна эфектыўны прыклад IoT, паколькі абсталяванне не патрабуецца. Кампаніі могуць наносіць QR-этыкеткі непасрэдна на свае прадукты, якія кліенты могуць сканаваць з дапамогай сваіх мабільных прылад. Гэта накіруе іх да спадарожных тавараў, дробязяў аб прадуктах, уражанняў у крамах, скідак і г.д.

Напрыклад, рэстаран плануе размясціць QR-код, які можна сканаваць, на стол, дзе наведвальнікі скануюць код, каб даведацца пра сённяшнюю спецыяльную страву, прапановы напояў і шмат іншых пераваг. Акрамя таго, некаторыя прадпрыемствы дазваляюць кліентам сканаваць QR-код, каб атрымаць магчымасць згуляць у гульню і выйграць захапляльныя прызы, якія можна атрымаць у тым жа рэстаране.

Брэндынг

У сучасную эпоху практычна ў кожнага ёсць смартфон і акаўнт у сацыяльных сетках. Брэндынг зноў з’яўляецца эканамічна эфектыўным прыкладам IoT, але вельмі эфектыўным. Гэта дазваляе кліентам ведаць брэнд па рэкламе ў сацыяльных сетках або на некаторых вэб-сайтах.

Нават калі кліенты размяшчаюць фатаграфію ў сваіх акаўнтах у сацыяльных сетках, іншыя бачаць гэтую публікацыю і ведаюць пра прадукт. У той жа час брэндынг дазваляе карыстальнікам займацца цікавай дзейнасцю, напрыклад, харчовыя блогеры могуць палепшыць ваш брэнд і продажы, атрымліваючы асалоду ад вашай ежы.

Маркетолагі выкарыстоўваюць перавагі прылад IoT, каб растлумачыць, што робіць іх прадукты асаблівымі і чым яны адрозніваюцца ад іншых прадуктаў. Уся справа ў дэманстрацыі асаблівасцяў прадукцыі, каб вылучыць свой брэнд сярод канкурэнтаў.

Напрыклад, кампанія ўзаемадзейнічае са сваімі кліентамі, каб інфармаваць іх аб новых прапановах. Для гэтага кампанія запускае прыкладанне, якое рассылае аўтаматызаваныя і настроеныя тэкставыя паведамленні аб прапановах і скідках сваім існуючым кліентам.

Кантэнт-маркетынг

У маркетынгу можна выкарыстоўваць мноства падыходаў, але кантэнт-маркетынг – адзін з самых папулярных метадаў. Гэты стыль маркетынгу сканцэнтраваны на стварэнні якаснага спажывецкага кантэнту праз паслядоўныя загрузкі на вэб-сайты і ўліковыя запісы ў сацыяльных сетках.

З дапамогай кантэнт-маркетынгу бізнес можа павысіць давер і лаяльнасць кліентаў, што прывядзе да моцнай кліенцкай базы. Даныя, сабраныя ў выніку ўзаемадзеяння, дапамагаюць маркетолагам зразумець патрэбы кліентаў.

Выкарыстанне даных з сістэм IoT можа дапамагчы кампаніі вылучыцца ў натоўпе, паколькі яна можа індывідуалізаваць сваю стратэгію і даць кліентам унікальны вопыт. Гэта прыводзіць да новага тыпу ўзаемадзеяння паміж кампаніяй і яе кліентамі. Такім чынам, бізнес можа палепшыць паказчык продажаў.

Акрамя таго, пошукавая аптымізацыя і ключавыя словы таксама важныя для пашырэння кантэнт-маркетынгу з IoT. Такім чынам, вы можаце звузіць вашу варонку, адначасова павялічваючы патэнцыйныя кліенты.

Як IoT ўплывае на маркетынг?

IoT аказвае значны ўплыў на свет маркетынгу. Гэтая тэхналогія дапамагае прадпрыемствам зрабіць свае паслугі і прадукты больш прывабнымі для спажыўцоў, прыслухоўваючыся да патрэбаў кліентаў і адпаведным чынам рэагуючы на ​​іх.

Праверце гэта:  Што такое нататкі ў Outlook і як іх выкарыстоўваць?

Дасведчаныя менеджэры, маркетолагі і ўладальнікі выкарыстоўваюць гэтую тэхналогію для перадачы правільнай маркетынгавай стратэгіі ў патрэбны час на смарт-прыладах. Гэта дапаможа атрымаць больш даных кліентаў, якія з’яўляюцца каштоўнымі для ведання паводзін і чаканняў спажыўцоў, што прывядзе да поспеху ў бізнэсе.

Давайце разбярэмся з уплывам IoT у розных сферах.

Вопыт кліентаў і ўзаемадзеянне

IoT адкрывае выгадныя магчымасці для бесперапыннага прыцягнення кліентаў у рэжыме рэальнага часу і павышэння каштоўнасці прадукту на працягу ўсяго жыцця кампаніі. Падключаныя прылады IoT даюць кампаніям бачнасць выкарыстання, што дазваляе ім хутчэй выяўляць і вырашаць праблемы, збіраць даныя і павялічваць прыбытак.

Падумайце аб падключаных аўтамабілях, бескантактавым маркетынгу і хатняй аўтаматызацыі; Дзякуючы бесправадным злучэнням і сеткам, IoT перабудоўвае спосабы вядзення бізнесу і змяняе паводзіны і чаканні кліентаў.

Для паляпшэння ўзаемадзеяння з кліентамі IoT дазваляе вашаму бізнесу засяродзіцца на чатырох сферах:

  • Актуальныя прапановы ў адпаведны час
  • Задавальняючы вопыт крамы
  • Плаўнае і хуткае вырашэнне праблем
  • Прапанова больш пераканаўчага выбару для павышэння лаяльнасці кліентаў

Такім чынам, IoT трансфармуе адносіны паміж кампаніямі і кліентамі, імкліва развіваючы ўяўленні аб тым, што магчыма ў наш час.

Персаналізацыя

Узмацненне канкурэнцыі паміж кампаніямі прымусіла прадпрыемствы выкарыстоўваць розныя тактыкі, каб дасягнуць вяршыні. Адной з такіх тактык з’яўляецца персаналізацыя. Кожнае прадпрыемства спрабуе прапанаваць кліентам пашыраныя паслугі. IoT можа дапамагчы кампаніям задаволіць попыт кліентаў на больш персаналізаваныя паслугі.

Паколькі ўсё больш і больш кампаній пагружаюцца ў свет IoT, тая, якая можа эфектыўна персаналізаваць, будзе на вяршыні поспеху. Цяпер, у гэтым свеце персаналізацыі IoT, кампаніі і кліенты больш звязаны.

Даследаванне рынку

Як гаварылася вышэй, IoT мае важнае значэнне для спажыўцоў і прадпрыемстваў у любой галіны. Такім чынам, дадзеныя з’яўляюцца залатым руднікам для даследавання рынку. Вялікія дадзеныя маюць штодзённыя наступствы для фірмаў, даследчыкаў рынку і спажыўцоў. Дадатак адыгрывае вельмі важную ролю ў даследаваннях рынку для апрацоўкі і аналізу даных.

Даследаванне рынку сёння становіцца ўсё больш лічбавым. Такім чынам, IoT дапамагае даследчыкам рынку заставацца ў курсе паводзін і звычак спажыўцоў. Акрамя таго, IoT больш надзейны, каштоўны і дакладны для даследчыкаў рынку.

Hyper-Connected

У звышзвязаным свеце IoT злучае інфармацыю, рэчы і людзей такім чынам, што фундаментальна змяняе грамадства і бізнес адначасова. IoT стаў разбуральнай сілай у розных галінах прамысловасці, галоўным рухаючым фактарам усіх лічбавых пераўтварэнняў і спрыяльным фактарам для гіперзвязанага бізнесу.

Прадпрыемствы працуюць у партнёрстве са сваімі кліентамі, каб аднавіць лічбавыя рашэнні, якія дазваляюць ім стаць гіперзвязанымі. Камбінуючы магутнасць Інтэрнэту рэчаў з сеткавымі рашэннямі, штучным інтэлектам і тэхналогіямі, многія галіны могуць забяспечыць 360-градусны погляд на кіраванне бізнесам і прадукцыйнасць.

Звышхуткасная транзакцыя

Кліенты, якія шукаюць хуткі аўтаномны вопыт, могуць скарыстацца варыянтамі звышхуткасных транзакцый з дапамогай IoT.

Памятайце, хуткае абслугоўванне прыцягвае хуткіх кліентаў. Паколькі для многіх хуткіх транзакцый патрабуецца больш інфармацыі аб кліентах, маркетолагі выйграюць ад збору каштоўных даных. І вы ведаеце, што ў наш час інфармацыя падобная на грошы.

Такім чынам, звышхуткасныя транзакцыі з’яўляюцца магчымасцямі для бізнесу збіраць больш інфармацыі аб кліентах. Гэтыя транзакцыі таксама дазваляюць прадпрыемствам зразумець паводзіны кліентаў і іх звычайную працэдуру. Такім чынам, бізнес можа фармаваць свой брэнд у адказ на патрэбы кліентаў.

Купля Падарожжа

Пакупніцкі шлях кліентаў павінен праходзіць гладка. Таму прадпрыемствы павінны пра гэта паклапаціцца.

Сістэмы IoT могуць дапамагчы пакупніку замовіць прадукты на аснове іх выбару і пераваг. Яны могуць лёгка наладзіць некаторыя налады IoT у адпаведнасці са сваімі перавагамі, а астатнія змяніць з дапамогай аўтаматызацыі.

Акрамя таго, сістэмы IoT апавяшчаюць кліентаў аб стане прадукту, незалежна ад таго, няма яго ў наяўнасці або зноў у наяўнасці. Вы нават можаце даць неабходную інфармацыю раней, калі прадукту няма ў наяўнасці, каб, калі ён будзе даступны, сістэма IoT аўтаматычна купляла яго для кліента.

Праверце гэта:  Як атрымаць жэсты адбіткаў пальцаў тэлефона Pixel на любой прыладзе [No Root]

Скразная аптымізацыя вопыту

Даныя IoT дазваляюць брэндам збіраць шмат дадзеных аб сваіх прадуктах. Даныя, якія змяшчаюць фактычнае выкарыстанне прадукту, могуць вяртаць даныя аб прадукцыйнасці прадукту брэнду і кліентам.

Гэта дапаможа брэндам прагназаваць праблемы і рэкамендаваць на аснове зваротнай сувязі. Брэнды таксама могуць выкарыстоўваць гэтыя даныя, каб інфармаваць кліентаў аб функцыянальнасці прадукту і папярэджваць іх аб неабходнасці тэхнічнага абслугоўвання. Гэта прыводзіць да лепшага абслугоўвання кліентаў і задавальнення.

Сацыяльныя сеткі

Агульны эфект, які сістэмы IoT аказваюць на сацыяльныя сеткі, стымулюе і велізарны. IoT можа прапанаваць мноства пераваг, такіх як адсочванне паводзін кліентаў у рэжыме рэальнага часу, павышэнне дасведчанасці аб сітуацыі і многае іншае.

Кампаніі, якія абапіраюцца на глыбокую інфармацыю, могуць выкарыстоўваць сацыяльныя сеткі для прадастаўлення чаканых паслуг. Смартфоны сталі важнай часткай жыцця кожнага чалавека і найбольш шырока выкарыстоўваюцца сярод гаджэтаў. Ён усталяваў поле бітвы для ўсіх гаджэтаў IoT.

Вось некаторыя з уплываў IoT на сацыяльныя сеткі:

  • Гэта дазваляе прадпрыемствам змяняць тое, як яны прадастаўляюць свае паслугі.
  • Прадпрыемствы могуць стварыць лепшую рэпутацыю сярод сваёй аўдыторыі.
  • Гэта дазваляе кампаніям захоўваць прыватнасць.

SEO

IoT змяняе тое, як людзі шукаюць нешта ў Інтэрнэце. Разумныя гадзіны, інтэлектуальныя аўтамабілі, падключаныя дамы, галасавыя памочнікі і носныя прылады з’яўляюцца лепшымі прыкладамі сучаснай лепшай практыкі SEO. Каб падрыхтавацца да будучыні, арыентаванай на IoT, вам трэба прытрымлівацца некаторых стратэгій, такіх як:

  • Аддайце перавагу галасавому пошуку
  • Развівайцеся з SERP
  • Глядзіце пошукавыя медыя на аснове IoT
  • Засяродзьцеся на персаналізацыі
  • Сінтэз пазасеткавых і анлайнавых дадзеных

Праца

Без сумневу, кожны сектар атрымлівае карысць ад тэхналогіі IoT. З развіццём тэхналогій змяняецца рабочая культура, а таксама рынкі працы па ўсім свеце. Але для забеспячэння эфектыўнасці і прагрэсу ў будучую эпоху супрацоўнікі і арганізацыі павінны прыняць наяўную тэхналогію IoT.

IoT прапануе супрацоўнікам больш бяспечнае асяроддзе, высокую прадукцыйнасць і лепшы вопыт працы. З іншага боку, арганізацыі могуць назіраць павелічэнне продажаў. Большы попыт на прадукты і паслугі азначае лепшыя пагадзінныя стаўкі для работнікаў.

Аўтаматызацыя

Вытворцы аўтаматызуюць дыягностыку тэхнічнага абслугоўвання і справаздачнасць, спалучаючы рашэнне IoT і аўтаматызацыі. Гэта дапаможа даць інфармацыю аб кожным аспекце працэсу для павышэння эфектыўнасці і зніжэння колькасці няшчасных выпадкаў. Сістэмы IoT дазваляюць прадпрыемствам забяспечваць свае сістэмы бяспекі.

Інтэграцыя прадукту

IoT патрабуе больш спрытнага і дысцыплінаванага падыходу да інтэграцыі прадуктаў. Гэта таму, што:

  • Спажыўцы становяцца больш тэхнічна пісьменнымі
  • IoT заахвочвае інавацыі
  • Лепшая аналітыка прадукту
  • Скарачэнне выдаткаў і часу на распрацоўку
  • Заахвочвае да супрацоўніцтва

Прагнастычная рэклама

Вы атрымаеце мноства рэкламных магчымасцей, калі зможаце падключыць разумныя прылады да Інтэрнэту. Сістэмы IoT таксама могуць дапамагчы вашаму бізнесу выкарыстоўваць любы аб’ект у якасці канала для прыцягнення кліентаў.

Распрацоўка прадукту

Інтэрнэт рэчаў уключае хуткае і бяспечнае злучэнне, складанае кіраванне інфармацыяй і магутнае кіраванне прыладамі. Такім чынам, гэта дапамагае вам ствараць больш разумныя прадукты з падтрымкай IoT.

Захоп дадзеных

Кампаніі могуць збіраць даныя з любой крыніцы з дапамогай убудаваных або знешніх датчыкаў. Такія даныя, як даныя аб стане, даныя аб месцазнаходжанні, даныя аўтаматызацыі і даныя, якія дзейнічаюць, дапамагаюць некаторым галінам развіваць бізнес і павялічваць продажы.

Заключэнне

IoT дае прадпрыемствам незлічоныя магчымасці і дапамагае ім атрымліваць большы даход і продажы. З дапамогай IoT галіны могуць хутка прыняць новыя маркетынгавыя стратэгіі.

IoT абслугоўвае розныя галіны і прадпрыемствы, звязаныя з інтэрнэт-рэкламай, кантэнт-маркетынгам, распрацоўкай прадуктаў, сацыяльнымі сеткамі, вірусным маркетынгам і г.д. Гэта таксама дапамагае палепшыць зносіны паміж маркетолагамі і кліентамі, павышае пазнавальнасць брэнда і забяспечвае большую задаволенасць кліентаў.

Улічваючы яго шырокае распаўсюджванне, IoT, верагодна, застанецца на працягу многіх гадоў.

Вы можаце выкарыстоўваць гэтыя навучальныя рэсурсы IoT, калі вы пачатковец у сферы IoT.