Розніца паміж памылкай, дэфектам, памылкай, збоем і збоем у тэсціраванні праграмнага забеспячэння

Тэставанне праграмнага забеспячэння – гэта працэс выяўлення памылак, памылак, дэфектаў, памылак і збояў, якія з’яўляюцца разыходжаннем паміж чаканымі і фактычнымі вынікамі.

Незалежна ад таго, правяраеце вы праграмнае забеспячэнне ўручную або з дапамогай аўтаматычных працэдур, гэтыя ўмовы ўсплываюць пры выяўленні праблем у вашым кадаванні.

А выяўляючы недахопы, адсутныя патрабаванні або памылкі ў праграмным забеспячэнні, вы робіце сваё праграмнае забеспячэнне бездакорным і якасным для карыстальнікаў.

Такім чынам, вы забяспечваеце лепшы карыстацкі досвед, паколькі яны могуць лёгка выкарыстоўваць праграмнае забеспячэнне без якіх-небудзь праблем і пагаршэння прадукцыйнасці або функцыянальнасці.

У гэтым артыкуле я растлумачу, што такое памылкі, памылкі, дэфекты, няспраўнасці і збоі, а таксама адрозненні паміж гэтымі тэрмінамі на аснове іх азначэнняў, тыпаў, прыкладаў, прычын, фокусу і іншых параметраў.

Пачнем!

Што такое памылка?

Памылка – гэта шырока выкарыстоўваны тэрмін у распрацоўцы праграмнага забеспячэння. Але, гэта не гасцінны адзін. Гэта апісваецца як праблема або памылка, якая можа прывесці да таго, што праграмнае забеспячэнне павядзе сябе іншымі спосабамі, якія не чакаюцца карыстальнікам або не прызначаныя распрацоўшчыкам.

Памылкі аказваюць шырокі спектр уздзеянняў на прадукцыйнасць праграмнага забеспячэння: ад дробных праблем, з якімі можна лёгка справіцца, да вялікіх, якія могуць зрабіць немагчымым выкарыстанне вашага прыкладання. Але ў абодвух выпадках памылкі трэба разглядаць і выпраўляць неадкладна, каб даць карыстальнікам якасны вопыт і ўмацаваць давер.

Асноўныя памылкі звычайна разглядаюцца як прыярытэтныя і тэрміновыя, асабліва калі існуе рызыка незадаволенасці карыстальнікаў. Ёсць шмат памылак, якія могуць паўплываць на функцыянальнасць і прадукцыйнасць, але найбольш распаўсюджаным тыпам памылак з’яўляецца збой. Гэта азначае, што праграмнае забеспячэнне перастае працаваць так, як чакалі карыстальнікі, і аўтаматычна адключаецца ў сярэдзіне выкарыстання.

Напрыклад, калі карыстальнік піша справаздачу або артыкул у праграмным апрацоўшчыку тэкстаў, і яно раптоўна выходзіць з ладу, карыстальнік страціць усю працу, калі раней не націсне кнопку захавання. Гэта негатыўна адаб’ецца на прадукцыйнасці карыстальніка.

Памылкі друку – гэта таксама памылкі, якія здаюцца дробнымі, але могуць прывесці да катастрафічных вынікаў. Нават няправільны лік або недарэчная літара могуць прывесці да кардынальных змен у прызначаных функцыях праграмы.

Акрамя таго, памылка праграмнага забеспячэння парушае здольнасць арганізацыі ўзаемадзейнічаць з карыстальнікамі, ствараць патэнцыйных кліентаў, палягчаць пакупкі і многае іншае. Такім чынам, яго трэба знішчыць як мага хутчэй.

Што такое дэфект?

Дэфект у тэсціраванні праграмнага забеспячэння адносіцца да адхілення або змены праграмнага забеспячэння ад патрабаванняў карыстальнікаў або бізнесу. Гэта праблема кадавання прыкладання, якая можа паўплываць на ўсю праграму. Каманды тэсціроўшчыкаў падчас выканання розных тэстаў сутыкаюцца з дэфектамі.

Дэфекты ў прадукце азначаюць неэфектыўнасць і няздольнасць прыкладання адпавядаць крытэрам і перашкаджаюць праграмнаму забеспячэнню выконваць патрэбную працу. Гэта адбываецца падчас цыкла распрацоўкі праграмнага забеспячэння распрацоўшчыкамі. Дэфект можа ўтварыцца, калі праграміст або распрацоўшчык дапускае нязначную або сур’ёзную памылку на этапе распрацоўкі.

Ну, памылкі і дэфекты маюць вельмі тонкія адрозненні. У індустрыі праграмнага забеспячэння абодва лічацца няспраўнасцямі, якія неабходна ліквідаваць непасрэдна перад разгортваннем. Ёсць шмат тыпаў дэфектаў, з якімі вы можаце сутыкнуцца падчас цыкла распрацоўкі праграмнага забеспячэння. Яны наступныя:

Арыфметычны дэфект

Арыфметычны дэфект уключае дэфекты ў арыфметычным выразе або пошуку рашэнняў некаторага арыфметычнага выразу ў праграме. Гэтыя памылкі ўзнікаюць у асноўным з-за таго, што распрацоўшчыкі працуюць над праграмным забеспячэннем з-за недахопу ведаў або празмернай працы. Перагрузка кода таксама з’яўляецца прычынай арыфметычных дэфектаў, калі распрацоўшчыкі не могуць правільна назіраць за кодам.

Праверце гэта:  Лепшыя вэб-сайты для вывучэння новай мовы

Дэфекты сінтаксісу

Дэфекты сінтаксісу – гэта тыпы памылак, якія дапускаюцца падчас напісання кода. Ён паказвае нават нязначную памылку ў сінтаксісе. Гэта адбываецца, калі распрацоўшчык або праграміст памылкова экраніруе сімвал у праграме, напрыклад кропку з коскай (;), падчас напісання кода на C++.

Лагічныя дэфекты

Лагічныя недахопы ўзнікаюць падчас рэалізацыі кода. Гэтыя дэфекты здараюцца, калі праграміст няправільна думае пра рашэнне або не разумее дакладна патрабаванне. Гэта таксама адбываецца, калі распрацоўшчык забывае пра вуглавыя кейсы. Гэта звязана з ядром прыкладання.

Дэфекты прадукцыйнасці

Калі праграма або сістэма не могуць дасягнуць чаканых вынікаў, гэта называецца дэфектам прадукцыйнасці. Ён уключае рэакцыю прыкладання падчас выкарыстання з рознымі нагрузкамі.

Дэфекты шматструменнасці

Дэфекты шматструменнасці ўзнікаюць пры выкананні або запуску некалькіх задач адначасова. Гэта можа прывесці да магчымасці складанай адладкі. Падчас шматструменнага працэсу існуе верагоднасць тупіковай блакіроўкі і галадання, што прывядзе да збою сістэмы.

Дэфекты інтэрфейсу

Дэфекты інтэрфейсу – гэта дэфекты, якія ўзнікаюць падчас узаемадзеяння карыстальнікаў і праграмнага забеспячэння. Ён уключае складаныя інтэрфейсы, інтэрфейсы на аснове платформы або незразумелыя інтэрфейсы. Гэтыя дэфекты не дазваляюць карыстальнікам без асаблівых высілкаў выкарыстоўваць праграмнае забеспячэнне.

Што такое памылка?

Памылка – гэта няправільнае ўяўленне, неразуменне або памылка з боку распрацоўшчыка прыкладання. Праграміст або распрацоўшчык можа часам няправільна зразумець абазначэнне знака або ўвесці няправільнае загавор, што прывядзе да памылкі ў праграмным кодзе.

Ён ствараецца з-за няправільнай логікі, сінтаксісу або цыкла, што можа істотна паўплываць на працу канчатковага карыстальніка. У асноўных тэрмінах памылка вылічваецца шляхам адрознення чаканых і фактычных вынікаў. Унутры праграмы, калі адбываецца такі сцэнар, ён змяняе функцыянальнасць прыкладання, што прыводзіць да незадаволенасці кліентаў.

Памылка ўзнікае па некалькіх прычынах, але прыводзіць да праблемы ў кодзе прыкладання. Гэта могуць быць праблемы з дызайнам, праблемы з кадаваннем або праблемы са спецыфікацыяй сістэмы. Ён трохі адрозніваецца ад дэфектаў.

Функцыянальнасць з’яўляецца галоўным крытэрыем праграмнага забеспячэння, але часам праграмнае забеспячэнне прыводзіць да памылак функцыянальнасці, калі нешта няёмкае, немагчымае, заблытанае або больш складанае. Тыпы памылак:

  • Падчас сувязі ад прыкладання да карыстальніка могуць узнікаць памылкі сувязі. Напрыклад, у праграмным забеспячэнні няма меню, няма даведкі, няма кнопкі захавання і г.д.
  • Памылка адсутнасці каманды – яшчэ адна распаўсюджаная памылка сярод праграмістаў з-за нізкай хуткасці ўводу, кароткіх тэрмінаў і іншага. Вывад праграмы адхіляецца, калі некаторыя каманды адсутнічаюць.
  • Граматычныя няправільныя сказы і словы з арфаграфічнымі памылкамі – гэта распаўсюджаныя памылкі, якія сустракаюцца ў кожным кодзе прыкладання. Калі памылка апрацоўваецца значным і празрыстым спосабам, яе можна паменшыць падчас тэставання.
  • Памылкі вылічэнняў узнікаюць з-за памылак кадавання, дрэннай логікі, няправільных формул, праблем з выклікам функцый, неадпаведнасці тыпаў даных і г.д.

Што такое няўдача?

Часам падчас выканання праграмы сістэма выдае нечаканыя вынікі, якія могуць прывесці да збою прыкладання. У пэўных сітуацыях або асяроддзі дэфекты могуць быць прычынай адмовы, і часам прычыны могуць адрознівацца.

Не кожны дэфект прыводзіць да няўдач. Напрыклад, дэфекты мёртвага кода не прывядуць да збояў. Гэта можа быць выклікана і іншымі прычынамі. Акрамя таго, часта ўмовы навакольнага асяроддзя, у тым ліку моцнае магнітнае поле, забруджванне, электронныя палі, радыяцыйныя выбухі і г.д., могуць выклікаць збой убудаванага праграмнага забеспячэння або абсталявання.

Праверце гэта:  Ці можаце вы адключыць рэкламу на галоўным экране Roku?

Збой таксама можа адбыцца з-за чалавечых памылак пры ўзаемадзеянні з праграмным забеспячэннем. Напрыклад, праграмны збой можа адбыцца, калі чалавек уводзіць няправільнае значэнне. Аднак збой таксама можа быць наўмысна выкліканы асобай у сістэме.

Калі справа даходзіць да збояў праграмнага забеспячэння, вам важна зразумець некалькі момантаў:

  • Падчас тэсціравання праграмнага забеспячэння, калі тэстар не ўпэўнены, ці з’яўляецца дадзеная сітуацыя няўдалай, гэта можна назваць інцыдэнтам. Затым інцыдэнт патрабуе далейшага тэсціравання, каб пацвердзіць, ці з’яўляецца дэфект прычынай збою або нейкімі іншымі прычынамі, такімі як няправільны ўвод, неспрыяльнае асяроддзе і адсутнасць ведаў аб яго функцыянальнасці.

Гэтыя інцыдэнты паведамляюцца і адпраўляюцца распрацоўшчыкам, каб яны маглі прааналізаваць інцыдэнт і пацвердзіць прычыну збою.

  • Збой – гэта тэрмін, які наступае пасля стадыі вытворчасці праграмнага забеспячэння. Каб ацаніць якасць праграмнага забеспячэння, яго неабходна належным чынам праверыць перад разгортваннем, паколькі якасць мае першараднае значэнне для павышэння даверу кліентаў, што прыводзіць да паляпшэння бізнесу.

Аднак збой можа быць ідэнтыфікаваны толькі ў дадатку, калі дэфектная частка выканана. Калі дэфектныя часткі не былі выкананы наогул, гэтая дэталь не можа стаць прычынай збою.

Што такое памылка?

Няспраўнасць – гэта ненаўмысныя або няправільныя паводзіны прыкладной праграмы. Гэта выклікае папярэджанне ў праграме. Калі яго не лячыць, гэта можа прывесці да збояў у працы разгорнутага кода. Калі розныя кампаненты кода прыкладання залежаць адзін ад аднаго, няспраўнасць – гэта тая, якая можа выклікаць праблемы ў некалькіх кампанентах.

Нязначная памылка можа прывесці да памылкі высокага ўзроўню. Няспраўнасць можна прадухіліць шляхам прыняцця метадаў праграмавання, метадалогій распрацоўкі, экспертнай ацэнкі і аналізу кода.

Вось розныя тыпы памылак у тэставанні праграмнага забеспячэння, такія як:

  • Памылка алгарытму: узнікае, калі логіка або алгарытм кампанента не можа забяспечыць дакладны вынік для дадзенага ўводу з-за няправільных крокаў апрацоўкі. Але гэта можна лёгка прадухіліць шляхам праверкі дыска.
  • Памылка сінтаксісу: узнікае пры выкарыстанні няправільнага сінтаксісу ў кодзе. Адзіная сінтаксічная памылка можа прывесці да нулявога вываду або збою.
  • Вылічальная памылка: яна ўзнікае, калі рэалізацыя дыска няправільная або не можа вылічыць жаданы вынік. Напрыклад, спалучэнне зменных з плаваючай кропкай і цэлых лікаў можа даць нечаканы вынік.

  • Памылка часу: калі праграма не адказвае пасля збою праграмы, гэта называецца памылкай часу.
  • Памылка дакументацыі: належная дакументацыя паказвае, што насамрэч робіць праграма. Памылка дакументацыі ўзнікае, калі праграма не адпавядае дакументацыі.
  • Памылка перагрузкі: Распрацоўшчыкі выкарыстоўваюць у праграмах такія структуры даных, як чарга, стэк і масіў. Калі карыстальнік запаўняе памяць і выкарыстоўвае яе звыш магчымасці, гэта прывядзе да памылкі перагрузкі.
  • Няспраўнасць апаратнага забеспячэння: калі азначанае абсталяванне не працуе належным чынам для патрэбнага праграмнага забеспячэння, адбываецца гэты тып няспраўнасці.
  • Няспраўнасць праграмнага забеспячэння: калі азначанае праграмнае забеспячэнне не можа працаваць або не падтрымлівае платформу або аперацыйную сістэму, адбываецца гэты тып няспраўнасці.
  • Памылка пропуску: калі ключавы аспект недарэчны або адсутнічае ў праграме, узнікае памылка пропуску. Напрыклад, ініцыялізацыя зменнай не выконваецца ў пачатковай кропцы.
  • Памылка камісіі: Калі выказванне няправільнае, адбываецца памылка камісіі. Напрыклад, цэлае лік ініцыялізуецца з дапамогай float.

Аднак укараненне адпаведных метадаў можа лёгка пазбегнуць збояў у праграме. Гэтыя метады і працэдуры неабходныя для прывядзення ў адпаведнасць з меркаванымі спецыфікацыямі праграмнага і апаратнага забеспячэння, мовамі праграмавання, алгарытмамі і г.д.

Чаму людзі блытаюць гэтыя тэрміны?

Памылка, дэфект, памылка, адмова і няспраўнасць часта выкарыстоўваюцца як сінонімы ў агульных рысах. Але тэставанне праграмнага забеспячэння адрозніваецца ў залежнасці ад іх паводзін.

Праверце гэта:  Як выкарыстоўваць дошку Google Meet на сустрэчы

Памылка – гэта памылка, зробленая распрацоўшчыкам. Дэфектам называецца памылка, якая выяўляецца падчас цыкла распрацоўкі. Памылка – гэта дэфект, які выяўляецца падчас цыкла тэсціравання. Збой называецца, калі праграма не адпавядае крытэрам. Памылка – прычына няўдачы.

Аднак гэтыя тэрміны выкарыстоўваюцца па-рознаму для вызначэння праблем у кодзе.

Давайце разбярэмся ў гэтых тэрмінах на прыкладзе з жыцця:

Уявіце, што ваш аўтамабіль не працуе, і вы вязеце яго да механіка. Вы скардзіцеся, што машына не едзе (карыстальнік паведамляе пра збой). Механік аглядае аўтамабіль і выяўляе праблему (дэфект). Праблема (памылка) заключалася ў тым, што кіроўца заліў дызель у бензінавы рухавік (тэстар выявіў няспраўнасць) – вінаваты карыстальнік.

Памылка супраць дэфекту супраць памылкі супраць збою супраць няспраўнасці: адрозненні

Цяпер, калі ў вас ёсць некаторыя ўяўленні аб гэтых тэрмінах, давайце разбярэмся ў некаторых ключавых адрозненнях паміж імі ў тэсціраванні праграмнага забеспячэння:

BugDefectErrorFailureFaultПамылка адносіцца да дэфектаў, якія кажуць, што праграмнае забеспячэнне не працуе належным чынам. Дэфект – гэта адхіленне паміж чаканым і фактычным вынікам. Памылка – гэта праблема або памылка, зробленая распрацоўшчыкам падчас напісання кода, з-за якой кампіляцыя і выкананне не атрымліваюцца. Збой – гэта спалучэнне розных дэфектаў, якія прыводзяць да збою апаратнага і праграмнага забеспячэння, што прыводзіць да таго, што сістэма не рэагуе. Збой – гэта збой праграмнага забеспячэння і не дазваляе яму выконваць запланаваныя задачы. Інжынеры-выпрабавальнікі падымаюць яго. Яно вызначаецца інжынерамі-выпрабавальнікамі і вырашаецца праграмістамі або распрацоўшчыкамі. Інжынеры і распрацоўшчыкі тэсціравання аўтаматызацыі падымаюць яго. Тэстэры выяўляюць збой на этапе распрацоўкі. Карыстальнікі знаходзяць яго. Тыпы памылак: лагічныя памылкі, памылкі рэсурсаў і алгарытмічныя памылкі. Яно класіфікуецца як крытычнае, нязначнае, сур’ёзнае і трывіяльнае. Тыпы памылак: сінтаксічная памылка, памылка экрана карыстальніцкага інтэрфейсу, памылка кіравання патокам, апаратная памылка, памылка вылічэнняў і інш. Няма тыпаў. Тыпы – гэта памылкі бізнес-логікі, лагічныя няспраўнасці, функцыянальныя збоі, збоі графічнага інтэрфейсу, збоі ў бяспецы, збоі ў апаратным забеспячэнні і многае іншае. Гэта выклікана з-за адсутнасці логікі, лішніх кодаў і памылковай логікі. Гэта выклікана з-за прадастаўлення няправільнага ўводу, памылак у апрацоўцы і многае іншае. Гэта выклікана з-за памылкі ў кодзе, немагчымасці выканання, неадназначнасці ў логіцы кода, няспраўнага дызайну , лагічная памылка і г.д. Гэта выклікана з-за сістэмных памылак, чалавечых памылак і зменных навакольнага асяроддзя. Гэта выклікана няправільным дызайнам, няправільнай логікай і г.д. практыкі распрацоўкі кода і многае іншае. Каб прадухіліць дэфекты, неабходна ўкараняць метады праграмавання са скрынкі і выкарыстоўваць правільныя і першасныя метады кадавання праграмнага забеспячэння. Для прадухілення памылак вам неабходна праводзіць экспертныя праверкі, правяраць выпраўленні памылак, павышаць агульную якасць прыкладання і многае іншае. Каб прадухіліць збой, неабходна пацвердзіць паўторнае тэсціраванне працэсу, праглядзець патрабаванні, класіфікаваць праблемы і ацаніць памылкі. Для прадухілення няспраўнасцяў неабходна азнаёміцца ​​з дакументамі і пераканацца ў правільнасці дызайну і кадавання прыкладання.

Заключэнне

Памылкі, дэфекты, памылкі, збоі і няспраўнасці ўплываюць на розныя часткі прыкладання і значна ўплываюць на яго выкарыстанне. Гэта запавольвае прадукцыйнасць і дасканаласць праграмнага забеспячэння, што прыводзіць да незадаволенасці кліентаў.

Такім чынам, гэтыя праблемы неабходна неадкладна прадухіляць у любым праграмным праекце, каб ваша праграмнае забеспячэнне працавала аптымальна і попыт на яго заставаўся на самым высокім узроўні рынку.

Вы таксама можаце паглядзець некаторыя інструменты тэсціравання праграмнага забеспячэння.