Разуменне UCaaS у злучаным свеце [+6 Solutions for SMBs]

Выкарыстанне эфектыўнай платформы UCaaS прынясе карысць вашаму бізнесу не толькі ў цяперашні час, але можа таксама дапамагчы вам атрымаць тэхналагічную перавагу ў наступныя гады.

Такія рашэнні, як UCaaS, сёння карыстаюцца вялікім попытам з-за гнуткасці, зручнасці, маштабаванасці, аптымізацыі выдаткаў і іншых пераваг, якія яны прапануюць сучасным прадпрыемствам, якія сутыкаюцца з жорсткай канкурэнцыяй.

Даказана, што яны важныя ў такія важныя часы, як нядаўняя пандэмія, калі супрацоўнікам прыйшлося працаваць выдалена.

Наяўнасць пашыраных інструментаў і рэсурсаў для аддаленай працоўнай сілы забяспечвае большую прадукцыйнасць, аптымізаваную працу і поспех.

У гэтым артыкуле я абмяркую UCaaS і лепшыя платформы UCaaS, якія вы можаце выбраць для аптымізацыі сувязі ў сваім бізнэсе.

Што такое UCaaS?

Уніфікаваныя камунікацыі як паслуга (UCaaS) – гэта воблачны механізм дастаўкі, які выкарыстоўваецца для бізнес-камунікацый. Гэта дазваляе ўніфікаваным службам сувязі быць даступнымі з воблака для прадпрыемстваў, ад прадпрыемстваў да малога і сярэдняга бізнесу.

UCaaS з’яўляецца адным з тэрмінаў у Anything-as-a-Service (XaaS), такіх як SaaS, PaaS, IaaS і г.д. Ён таксама з’яўляецца часткай намаганняў па лічбавай трансфармацыі, якія спрыяюць прыняццю воблачных сэрвісаў у галінах па ўсім свеце. Ён падтрымлівае шэсць асноўных функцый сувязі:

  • Карпаратыўная тэлефанія
  • Адзіны абмен паведамленнямі
  • Мабільнасць
  • Імгненны абмен паведамленнямі, а таксама прысутнасць для каманд і асобных людзей
  • Рашэнні для сустрэч, такія як відэа-, аўдыя- і вэб-канферэнцыі
  • Працэсы з падтрымкай камунікацый, такія як сумесная праца, камунікацыйныя платформы, кантакт-цэнтры і г.д.

Паколькі ён заснаваны на воблаку, прадпрыемствы ўсіх формаў і памераў могуць лёгка прыняць яго. Ён прапануе ім перавагі лёгкага маштабавання, беспраблемнай наладкі, эканоміі выдаткаў і многае іншае.

Як працуе UCaaS?

Воблачная інфраструктура UCaaS пастаўляецца, валодае, кіруе і падтрымліваецца пастаўшчыком паслуг. Такім чынам, кліентам не трэба самастойна наладжваць інфраструктуру, каб пачаць. Некаторыя з яго характарыстык:

  • Мультыарэнда, у тым ліку падзеленыя арандатары, якія знаходзяцца ў агульнай інфраструктуры ўніфікаванай камунікацыі, такой як цэнтры апрацоўкі дадзеных, вылічальныя сістэмы, стойкі, агульнае абсталяванне, сеткі і блейд-серверы
  • Вэб-партал самаабслугоўвання для забеспячэння, кіравання і маніторынгу выкарыстання і прадукцыйнасці
  • Паслугі ліцэнзуюцца на перыядычную, штомесячную плату або плату за падпіску

UCaaS аптымізуе камунікацыйныя паслугі і рашэнні ў межах прадпрыемства. Ён забяспечвае чат, SMS, відэаканферэнцыі, кантакт-цэнтр і многія іншыя магчымасці. Усё адбываецца ў інтэрнэце; такім чынам, вам не спатрэбіцца дадатковае абсталяванне VolP для прадастаўлення паслуг вашым кліентам. Пастаўшчыкі паслуг UCaaS будуць займацца канфігурацыяй бэкэнда, тэлефаніяй, функцыямі і бяспекай.

Каб дапамагчы вам зразумець працу UCaaS, неабходна абмеркаваць VolP або пратакол перадачы голасу праз Інтэрнэт, які забяспечвае галасавыя функцыі UCaaS. VoIP пераўтварае гук у пакеты даных і перадае іх пастаўшчыку паслуг тэлефоннай сувязі ў воблаку. Таксама апавяшчэнні галасавой пошты і тэлефонныя нумары працуюць з дапамогай універсальнага пратаколу ініцыяцыі сеанса (SIP).

UCaaS выкарыстоўвае VolP у поўнай меры без складанасцей. Гэта дазваляе вашай камандзе лёгка здзяйсняць званкі, а ўсім – працаваць выдалена з праграмамі, усталяванымі на іх мабільных прыладах і камп’ютарах.

Акрамя таго, цэнтры апрацоўкі дадзеных UCaaS могуць супрацьстаяць суровым надвор’і, скокам напругі і адключэнням электраэнергіі, што забяспечвае бесперапыннасць і маштабаванасць бізнесу, чым цяжка і дорага кіраваць для прадпрыемстваў, калі яны ствараюць уласную платформу UCaaS.

Акрамя таго, паслугі UC практычна кіруюцца пры дапамозе простых праграм для сумеснай працы, абмену паведамленнямі і відэа. Усё распрацавана такім чынам, каб паменшыць складанасць і забяспечыць бесперабойную, уніфікаваную камунікацыю ў вашай арганізацыі, як на месцы, так і на адлегласці.

Падрабязна пра кампаненты UCaaS

UCaaS змяшчае розныя інструменты сувязі, аўдыёканферэнцый і тэлефаніі для абмену файламі, абмену электроннымі лістамі і відэаканферэнцый.

Такім чынам, добрая платформа UCaaS павінна прапаноўваць усе гэтыя магчымасці разам з інтуітыўна зразумелым інтэрфейсам для лёгкай навігацыі і павышэння прадукцыйнасці. Ён таксама павінен прапанаваць інтэграваны кантакт-цэнтр, убудаваную сувязь, чат, відэа і галасавую сувязь.

Праверце гэта:  Як змагацца з каранавірусам [email protected] і гульнявы ​​ПК

Ключавыя кампаненты UCaaS:

Тэлефон або тэлефонная сістэма

Платформы UCaaS пастаўляюцца з якаснай тэлефоннай сістэмай з такімі важнымі функцыямі, як пераадрасацыя выклікаў, маршрутызацыя, запіс, блакіроўка ідэнтыфікатараў, аўтасектар, галасавая пошта, кіраванне выклікамі і г.д. Яна выкарыстоўвае воблачную АТС і VolP, каб дазволіць кампаніі рабіць/прымаць званкі на Інтэрнэт. Удасканаленыя рашэнні таксама могуць мабілізаваць штучны інтэлект для павышэння эфектыўнасці і атрымання багатай інфармацыі.

Відэаканферэнцыя

Відэаканферэнцыі сталі больш неабходнымі для развіцця сучаснага бізнесу, асабліва пасля пандэміі COVID-19. Супрацоўнікі могуць працаваць дзе заўгодна, і калі вы хочаце абмеркаваць нешта важнае або правесці сустрэчу, гэты спосаб зносін выдатны, незалежна ад таго, адкуль далучаюцца ўдзельнікі.

Рашэнні UCaaS могуць прапаноўваць тэлефонныя і відэазванкі з некалькімі ўдзельнікамі і адзін-на-аднаму для падтрымкі офісных сустрэч, вебинаров, прэзентацый, чатаў і г.д. Гэта стымулюе супрацоўніцтва, незалежна ад фактару адлегласці.

Электронная пошта і абмен імгненнымі паведамленнямі

Дзякуючы імгненным паведамленням члены каманды могуць лёгка размаўляць у інтэрнэце ў рэжыме рэальнага часу. Гэта карысна для хуткіх брыфінгаў, напамінкаў і рэгулярнай сувязі. Гэта таксама выдатна падыходзіць для забеспячэння падтрымкі кліентаў, паколькі гэта зручна, эфектыўна і ненадакучліва.

Падобным чынам электронная пошта карысная для бізнесу і застаецца эфектыўнай. Гэта самы прафесійны і эфектыўны спосаб зносін. Вы можаце выкарыстоўваць электронную пошту разам з іншымі каналамі сувязі, каб спрасціць працоўны працэс і даць супрацоўнікам і кліентам пераважны спосаб зносін.

Інструменты супрацоўніцтва

Платформы UCaaS ўключаюць у сябе розныя інструменты супрацоўніцтва для паляпшэння каманднай працы і камунікацыі. Ён прапануе такія функцыі, як хуткае планаванне, сумеснае выкарыстанне экрана, файлаў, запіс, навучанне, а таксама кіраванне праектамі, кліентамі і супрацоўнікамі.

Воблака і кліент на аснове

UCaaS заснаваны на воблаку, што азначае, што кожная платформа і сэрвіс UCaaS размяшчаецца ў воблаку або праз Інтэрнэт пастаўшчыком паслуг у сваіх цэнтрах апрацоўкі дадзеных. Гэта дазваляе вам атрымаць доступ да гэтых паслуг з любога месца, з дапамогай любой прылады і працаваць выдалена.

Перавагі UCaaS для бізнесу і аддаленых работнікаў

Як гаварылася вышэй, UCaaS мае мноства пераваг як для прадпрыемстваў, так і для карыстальнікаў, у тым ліку аддаленых супрацоўнікаў. Некаторыя з пераваг заключаюцца ў наступным:

Маштабаванасць

UCaaS дазваляе вам лёгка маштабаваць праграмнае забеспячэнне для бізнесу і рэсурсы ўверх ці ўніз у залежнасці ад вашых патрабаванняў. Вы таксама можаце імгненна дадаваць/выдаляць карыстальнікаў, не плануючы загадзя. Гэта складана ў лакальных рашэннях, калі вы хочаце маштабаваць. Вам давядзецца шмат укласці ў свой тэхналагічны стэк і вынаходзіць яго, каб падтрымліваць такую ​​маштабаванасць. Але ў UCaaS гэта магчыма адным націскам кнопкі.

Гнуткасць і даступнасць

Да рашэнняў UCaaS лёгка атрымаць доступ любы з любога месца. Гэта забяспечвае гібкасць працы дома або ў любым іншым месцы, якое пажадаюць супрацоўнікі, што робіць яго выдатным для аддаленых супрацоўнікаў. Паколькі прыкладанні і рашэнні UCaaS разгортваюцца праз Інтэрнэт або воблака, вы можаце атрымаць доступ да ўсіх інструментаў сувязі на любой прыладзе, няхай гэта будзе смартфон, ноўтбук, працоўны стол або планшэт.

Эканомія сродкаў

UCaaS прадастаўляецца кліентам як рашэнне на аснове падпіскі. Проста заплаціце пэўную суму за фіксаваны перыяд і атрымайце доступ да ўсіх камунікацыйных функцый і інструментаў у адным месцы без неабходнасці ўсталёўваць дарагое абсталяванне або праграмнае забеспячэнне або марнаваць на яго абслугоўванне.

Усё, што вам трэба, гэта інвеставаць у свае сістэмы разам з якаснай прапускной здольнасцю для доступу да рашэнняў UCaaS. Акрамя таго, усе паслугі і функцыі будуць вызначаны для абранага вамі плана, і вы будзеце абаронены ад непрадказальных выдаткаў на сувязь або ваганняў. Гэта дапаможа вам кіраваць бізнес-выдаткамі і ў той жа час павялічыць рэнтабельнасць інвестыцый.

З UCaaS вы можаце зэканоміць на тэлефонных рахунках з фіксаванай штомесячнай платай за неабмежаваную колькасць званкоў і не патрабаваць ніякіх авансавых выдаткаў. Вам не трэба плаціць за ўбудаваныя пашыраныя функцыі UCaaS, паколькі яны ўваходзяць у выбраную вамі падпіску. Акрамя таго, вам не прыйдзецца марнавацца на ІТ-персанал для маніторынгу і абслугоўвання, бо ўсім займаецца пастаўшчык паслуг.

Эканомія часу

Кожная секунда на рахунку, калі вы займаецеся бізнесам. Цікавыя магчымасці могуць пастукацца ў вашы дзверы ў любы момант. Значыць, трэба заўсёды быць гатовым.

Праверце гэта:  Як усталяваць SuperRepo на Kodi

Але што, калі вы выдаткуеце так шмат часу і рэсурсаў на стварэнне ўсяго з нуля ў сябе, а затым на яго абслугоўванне, бяспеку, адпаведнасць, функцыянальнасць і г.д.?

Гэта можа паўплываць на вашу асноўную функцыянальнасць і бізнес, асабліва калі ў вас не хапае працоўнай сілы або бюджэту.

Замест гэтага выбар UCaaS забяспечыць вам абслугоўванне без усіх галаўных боляў, звязаных з кіраваннем і абслугоўваннем; вы можаце пакінуць усё пастаўшчыку паслуг.

Супрацоўніцтва і прадукцыйнасць

Магутныя інструменты камунікацыі ў воблаку дапамагаюць усім вашым супрацоўнікам, асабліва аддаленым, эфектыўна супрацоўнічаць. Ён спрыяе здаровай рабочай культуры, калі ўсе падключаны, дзеляцца думкамі і знаходзяцца на адной старонцы, незалежна ад таго, працуюць супрацоўнікі аднаго аддзела ці розных.

Падобным чынам UCaaS дапамагае павысіць прадукцыйнасць супрацоўнікаў, робячы інфармацыю даступнай у іх пад рукой праз воблачнае рашэнне і эфектыўную камунікацыю і супрацоўніцтва паміж супрацоўнікамі і вашымі кліентамі.

Па дадзеных Cisco75% карыстальнікаў адчулі павышэнне прадукцыйнасці з дапамогай UCaaS падчас працы на некалькіх сайтах у бізнэсе.

Акрамя ўсяго вышэйсказанага, выкарыстанне платформаў UCaaS дае іншыя перавагі, у тым ліку:

  • Убудаванае рэзерваванне галасавых рашэнняў для павышэння надзейнасці
  • Простае кіраванне і справаздачнасць аб выкарыстанні
  • Аптымізаваны вопыт супрацоўнікаў і карыстальнікаў з існуючымі інструментамі
  • Адзіная кропка кантакту для ліквідацыі непаладак праз пастаўшчыка UCaaS
  • Бяспека і захаванне правілаў, такіх як HIPAA, PCI-DSS, SOC і г.д.

Некаторыя важныя ўмовы UCaaS

Дыстанцыйная праца

Дыстанцыйная праца – гэта тэрмін, які выкарыстоўваецца ў сучасным бізнес-ландшафце і азначае, што супрацоўнікі могуць працаваць над ускладзенымі на іх задачамі, незалежна ад таго, наколькі яны простыя або складаныя, па-за межамі традыцыйнага працоўнага месца, напрыклад, офіса. Людзі могуць падключацца з дапамогай тэлекамунікацыйных інструментаў, такіх як тэлефонныя званкі, відэаканферэнцыі і г.д., і супрацоўнічаць з любой кропкі свету пры ўмове стабільнага інтэрнэт-злучэння.

Віртуальны офіс

Віртуальны офіс – гэта ўстаноўка, у якой чалавек можа выконваць свае задачы выдалена. Ён мае прыладу (смартфон, iOS, працоўны стол і г.д.), якую яны выкарыстоўваюць для доступу да ўсіх рэсурсаў, вэб-сайтаў, офісных файлаў і іншых інструментаў. Ён можа нагадваць ваш стол у офісе, і вы можаце аформіць яго так, каб выглядаць прафесійна і сучасна. Вы можаце выкарыстоўваць зручнае крэсла, каб сядзець, працаваць, адпачываць і паўтараць разам са сталом і іншымі важнымі рэчамі, якія вам патрэбныя падчас працы.

Сумеснае працоўнае месца

Сумесная працоўная прастора – гэта такое працоўнае асяроддзе, якое засяроджана на супрацоўніцтве паміж супрацоўнікамі арганізацыі. Гэта робіцца, каб паменшыць складанасці, ліквідаваць прабелы ў зносінах і спрыяць здаровай рабочай абстаноўцы. У сумеснай працоўнай прасторы супрацоўнікі адчуваюць прыналежнасць да арганізацыі, і іх заахвочваюць даць усё магчымае, незалежна ад таго, працуюць яны з офіса або выдалена.

Такім чынам, калі вы шукаеце лепшую платформу UCaaS, вось некалькі рэкамендацый для вас.

Вонадж

Атрымайце ўніфікаваныя камунікацыі толькі з адным дадаткам – Вонадж для абмену паведамленнямі, галасавой сувязі, сацыяльных сетак, факса і відэа. Ён прапануе больш за 50 функцый і іншыя інтэграваныя рашэнні, маштабаванасць і глабальнае прысутнасць, павышаную сувязь і прадукцыйнасць, час бесперабойнай працы 99,999% і якасць абслугоўвання (QoS).

Асноўныя характарыстыкі:

  • Сустрэчы Vonage, інтуітыўна зразумелы інструмент відэасупрацоўніцтва для ўсёй арганізацыі
  • Партал адміністратара для кіравання тэлефоннымі сістэмамі
  • Мабільныя і настольныя прыкладанні для падтрымання сувязі вашых інструментаў і каманд
  • Дзелавая паштовая скрыня, каб хутчэй фіксаваць і вырашаць праблемы з дапамогай SMS, Facebook Messenger і MMS
  • Віртуальны памочнік са штучным інтэлектам, які прапануе кліентам галасавое самаабслугоўванне
  • App Center для інтэграцыі каштоўных прыкладанняў для павышэння прадукцыйнасці і карыстальніцкага досведу
  • Блакаванне АОН
  • Поле лямпы занятасці, каб вызначыць, якія тэлефоны выкарыстоўваюцца
  • Абвясціце выклік, каб высветліць прычыну выкліку і выклікаць канферэнцыю

Vonage лёгка наладзіць, хутка маштабаваць і лёгка прыняць. Акрамя таго, гэта дазваляе супрацоўнікам ўзаемадзейнічаць з кліентамі і адзін з адным практычна ў любы час і ў любым месцы.

маштабаванне

Аб’яднайце свае сустрэчы, чат і голас з дапамогай аднаго рашэння – маштабаванне што забяспечвае гібкасць зносін і палягчае супрацоўніцтва.

Асноўныя характарыстыкі:

  • Сустрэчы: абаронены HD-аўдыё і відэа, убудаваныя рашэнні для сумеснай працы і інтэграцыя календара
  • Чат: Імгненная сувязь з кліентамі і спрашчае працу іншых супрацоўнікаў, плануйце і праводзіце тэлефонныя званкі і спецыяльныя сустрэчы, адсочвайце задачы і абменьвайцеся файламі
  • Тэлефон: выкарыстоўвайце Zoom-тэлефон, пераўтварайце выклік у відэа і выкарыстоўвайце воблачныя VolP-тэлефаніі з ноўтбука, мабільнага тэлефона, працоўнага стала і планшэта
  • Відэа вэбінары: вэбінары Zoom, якія могуць маштабавацца да 50 тысяч чалавек, у тым ліку больш за 100 удзельнікаў відэапанелі з найвышэйшай якасцю відэа і аўдыё і магчымасцю наладжвання налад, жывой трансляцыі і рэгістрацыі
  • Zoom Rooms: канферэнц-зала для сумеснай працы выдалена або з офіса
  • Бяспека: 256-бітнае шыфраванне AES-GCM і іншыя функцыі бяспекі падчас сустрэчы
  • Падтрымліваюцца платформы: macOS, Windows, Linux, Android OS і iOS
Праверце гэта:  10 прычын выкарыстоўваць ЭЛТ замест святлодыёдаў для рэтра-геймераў ці чагосьці яшчэ

Выкарыстоўваючы Zoom, вы атрымліваеце выразную колькасць выклікаў, зашыфраваную і бяспечную воблачную сувязь, хуткі абмен паведамленнямі і спрошчаны набор тэхналогій.

Nextiva

Nextiva палягчае камунікацыю, дазваляючы злучаць тэлефонныя сістэмы з бізнес-праграмамі, аўтаматызацыяй і штучным інтэлектам на адной платформе, каб дапамагчы вам добра весці свой бізнес.

Асноўныя характарыстыкі:

  • Аўтаматызацыя для выканання паўтаральных камунікацыйных дзеянняў, такіх як аўтаматычныя адказы, адпраўка электроннай пошты, правядзенне апытанняў і г.д., і эканомія часу
  • Аналітыка для атрымання глыбокай інфармацыі аб бізнесе і кліентах
  • Надзейныя ўбудаваныя інструменты для стымулявання абслугоўвання і продажаў
  • Воблачная АТС з маршрутызацыяй выклікаў
  • HD тэлефонныя званкі
  • Агульны доступ да экрана
  • CRM інтэграцыі
  • Пашыраныя функцыі ўключаюць рэгістрацыю выклікаў, запіс, чэргі, перадачы, пераадрасацыю, ідэнтыфікатар, музыку ў рэжыме чакання, аўтасектар і г.д.

Nextiva дазваляе ўзаемадзейнічаць з кліентамі і супрацоўнікамі на розных камунікацыйных платформах, такіх як тэлефон, электронная пошта, відэа, тэкст і сацыяльныя сеткі.

Каманды Microsoft

Выкарыстоўвайце папулярную платформу Каманды Microsoft каб мець зносіны з людзьмі на працы, дома і ў школе.

Асноўныя характарыстыкі:

  • Ён падтрымлівае ўсе прылады ад настольных кампутараў і ноўтбукаў да смартфонаў і планшэтаў
  • Шыфраванне даных для файлаў, званкоў, чатаў і сустрэч
  • Абмен файламі, апытанне і аўтаматызацыя задач
  • Воблачнае сховішча
  • Размяшчэнне вэб-семінараў, рэгістрацыя, запіс на сустрэчы і г.д.
  • Інструменты справаздачнасці
  • Інтэграцыя з такімі інструментамі, як Outlook, Word, PowerPoint, Excel, OneDrive, SharePoint і г.д.

Teams звязвае вас з калегамі, сябрамі і сям’ёй і атрымлівае доступ да агульных рэсурсаў у любым месцы, каб вучыцца і ўкараняць інавацыі праз званкі, абменьвацца відэа і размаўляць у чаце.

Панэль набору нумара

Размаўляйце, сустракайцеся і адпраўляйце паведамленні кліентам і супрацоўнікам з дапамогай Панэль набору нумара, які забяспечвае прыгожую працоўную прастору, каб дапамагчы вам стварыць значныя адносіны. Незалежна ад таго, дзе знаходзяцца вашыя каманды і кліенты, ён будзе з вамі ўсюды, уніфікуючы камунікацыі.

Ён прапануе выдатныя функцыі і інтэграцыі і працягвае інавацыі, каб прынесці лепшыя рашэнні.

Асноўныя характарыстыкі:

  • Відэасустрэчы на ​​базе AI, продажы і кантакт-цэнтр
  • Пашыраецца на 70+ краін з бясплатнымі і мясцовымі #
  • Амаль 100% бесперабойнай працы SLA
  • Магчымасць збору CSAT пры ўсіх званках кліентаў
  • Убудаванае распазнаванне прамовы, а таксама апрацоўка натуральнай мовы (NLP)
  • Даступна 74+ інтэграцыі
  • БЯСПЛАТНАЯ пробная версія на працягу 14 дзён

Вы можаце разлічваць на гэтую платформу карпаратыўнага ўзроўню для ўсіх вашых камунікацыйных патрэб, незалежна ад тыпу і памеру вашага бізнесу.

GoTo

Заставайцеся на сувязі са сваімі калегамі, кліентамі і важнымі людзьмі, выкарыстоўваючы простае рашэнне – GoTo. Гэтая воблачная тэлефонная сістэма бяспечная і прызначана для аддаленай і гнуткай працы.

Асноўныя характарыстыкі:

  • Візуальны рэдактар ​​з функцыяй перацягвання для лёгкай канфігурацыі
  • Воблачная АТС і міжнародныя званкі
  • Маршрутызацыя выклікаў, HD-відэаканферэнцыі, аўтасектар, тэлефонны даведнік і г.д.
  • Перанос бягучых нумароў або даданне бясплатнага нумара
  • Наладжвальныя планы нумара і маршрутызацыя выклікаў
  • Аптымізаваны працоўны працэс кантакт-цэнтра
  • Час бесперабойнай працы 99,999%, размеркаваная воблачная архітэктура і нізкае выкарыстанне прапускной здольнасці

GoTo падтрымлівае ўсе прылады, і лёгка пераключацца паміж настольнымі праграмамі, настольным тэлефонам або мабільнай праграмай.

Выснова: чаму UCaaS жыццёва важны для будучыні?

Інвестыцыі ў правільную платформу UCaaS прапануюць лепшую камунікацыю ў вашай арганізацыі – паміж вашымі супрацоўнікамі і кліентамі. Ён таксама прапануе лепшую маштабаванасць, надзейнасць, гнуткасць і рэнтабельнасць інвестыцый.

Па словах а Справаздача IDC за 2012 год, рынак UCaaS дасягнуў 47,2 мільярда долараў у 2020 годзе. Гледзячы на ​​яго рост і павелічэнне выкарыстання на працягу многіх гадоў, чакаецца, што ён захаваецца на працягу многіх гадоў. Такім чынам, выбірайце лепшую платформу UCaaS і карыстайцеся яе перавагамі для вашага бізнесу.