Поўнае кіраўніцтва [+ 4 Software]

Inside sales – вядомая ў свеце мадэль продажаў, якой актыўна карыстаюцца кампаніі з усяго свету.

Шлях ад патэнцыйнага кліента да здзелкі напоўнены ўзлётамі і падзеннямі.

Ад пошуку патэнцыйнага кліента да сувязі з ім і ўдзелу ў размове патрабуецца шмат намаганняў. Потым надыходзіць яшчэ больш складаная частка – ператварыць іх у плацежаздольных кліентаў або заключыць здзелку ў тэрміналогіі продажаў.

Паміж усім гэтым, ёсць шмат рэчаў, якія трэба зрабіць і падрыхтаваць, што можа стаць неспакойным, калі вы робіце ўсё ўручную, як у былыя часы.

Цяпер у вас ёсць мноства тэхналогій для падтрымкі ўнутраных продажаў і павышэння прадукцыйнасці і эфектыўнасці вашых гандлёвых прадстаўнікоў.

Гэты артыкул прысвечаны ўнутраным продажам і некаторым інструментам, якія можна ўключыць у працэс продажаў.

Пачнем!

Што такое ўнутраныя продажу?

Унутраныя продажы – гэта папулярная і шырока выкарыстоўваная мадэль продажаў, распаўсюджаная ў B2B, SaaS, тэхналагічных і розных галінах B2C. Ва ўнутраных продажах працэс продажаў кіруецца дыстанцыйна, гэта значыць гандлёвыя прадстаўнікі працуюць па-за офісам. Ён больш абапіраецца на тэхналогіі, каб зразумець кліента і яго паводзіны і ўзаемадзейнічаць з ім, каб палепшыць каэфіцыент канверсіі. Гэта ў адрозненне ад традыцыйных сістэм, дзе продажы патрабуюць асабістага ўзаемадзеяння.

Ва ўнутраных продажах роля прадстаўнікоў заключаецца ў выдаленым пошуку патэнцыйных кліентаў, выхаванні, кваліфікацыі і пераўтварэнні іх у кліентаў. Гэта патрабуе выдатных ведаў пра галіну, у якой яны працуюць, і прадукты, якія яны прапануюць патэнцыйным кліентам. Каб адказваць на запыты патэнцыйных кліентаў і кліентаў і дапамагаць ім вырашаць іх задачы, яны павінны валодаць як мяккімі, так і жорсткімі навыкамі.

Некаторыя з звычайных задач ўнутранага гандлёвага прадстаўніка:

  • Пошук патэнцыйных кліентаў: гандлёвыя прадстаўнікі неабходныя для стварэння ідэальнага профілю пакупніка, знаходзячы кампаніі і асоб, якія з высокай доляй верагоднасці прынясуць карысць і выкарыстаюць ваш прадукт ці паслугу. Выкарыстанне праграмнага забеспячэння і інструментаў для ацэнкі продажаў можа дапамагчы вам знайсці патэнцыяльных кліентаў, якія адпавядаюць вашаму ідэальнаму профілю пакупніка.
  • Пошук: знайшоўшы патэнцыйных кліентаў, прадстаўнікі могуць арганізаваць іх і выбудаваць для першага кантакту. Вы можаце звязацца з імі праз электронную пошту і халодныя званкі і хутка звязацца з патэнцыяльнымі кліентамі, якія пыталіся аб вашых рашэннях праз сацыяльныя сеткі, тэлефон або электронную пошту.
  • Планаванне сустрэч: плануючы сустрэчы з патэнцыяльнымі кліентамі, вы можаце выслухаць іх балючыя моманты і патрабаванні і звярнуцца да іх з дапамогай дэманстрацый і прэзентацый таго, як ваша рашэнне прынясе ім карысць.
  • Заключыце здзелкі: гандлёвыя прадстаўнікі вядуць перамовы са сваімі патэнцыйнымі кліентамі і імкнуцца ператварыць іх у плацежаздольных кліентаў. І пры неабходнасці яны могуць перадаць патэнцыйны кліент гандлёваму прадстаўніку для закрыцця.

Унутраныя продажы супраць знешніх продажаў

Унутраныя продажыЗнешнія гандлёвыя прадстаўнікі атрымліваюць патэнцыйных кліентаў і выхоўваюць іх дыстанцыйна. Прадстаўнікі звязваюцца з кожным патэнцыйным кліентам асабіста, дзе патэнцыйны кліент добра арыентаваны, але іх толькі некалькі. Гэта абапіраецца на электронную пошту, тэлефон, вэб-канферэнцыі, праграмнае забеспячэнне CRM і г.д. звязвайцеся з патэнцыйнымі кліентамі. Ён абапіраецца на электронную пошту і тэлефон для планавання асабістых сустрэч і выкарыстоўвае праграмнае забеспячэнне CRM для ўводу дэталяў і абнаўлення статусу здзелкі. Цыкл продажаў карацейшы, паколькі прадстаўнікі адначасова працуюць над рознымі здзелкамі і даводзяць іх да закрыцця. Цыкл продажаў даўжэй, таму што прадстаўнікам неабходна ездзіць у розныя месцы і сустракацца з кліентамі для заключэння здзелак. Гэта эканамічна эфектыўная мадэль са стабільнай зарплатай і фіксаваным графікам для прадстаўнікоў. Усё гэта патрабуе аднаразовых інвестыцый у Інтэрнэт, камп’ютар і праграмнае забеспячэнне. Гэта дарагая мадэль з высокім заробкам для прадстаўнікоў і ўключае выдаткі на праезд і пражыванне.

Перавагі ўнутраных продажаў для бізнесу

Паскарае продажу

Унутраныя гандлёвыя прадстаўнікі атрымліваюць больш часу на продаж, чым знешнія гандлёвыя прадстаўнікі. Гэта таму, што ўнутраным гандлёвым прадстаўнікам не трэба марнаваць час на паездкі ў розныя месцы, каб сустрэцца з кліентамі. Яны могуць рабіць усё выдалена, ад пошуку патэнцыйных кліентаў да догляду, сустрэчы і заключэння здзелкі. Такім чынам, яны могуць выкарыстоўваць гэты час для пошуку патэнцыйных кліентаў, адсочвання патэнцыйных кліентаў і продажу.

Праверце гэта:  Ці насамрэч што-небудзь робяць праграмы «Бяспека» для iPhone?

Больш хуткі адказ

Унутраныя групы продажаў могуць хутка адказаць на запыты па тэлефоне або па электроннай пошце кожны раз, калі ў патэнцыйнага кліента ўзнікаюць сумневы або патрэбна дапамога. Гэта не патрабуе асабістых візітаў і прымушае патэнцыйнага кліента чакаць, пакуль прадстаўнікі прыедуць на месца. Такім чынам, патэнцыйныя кліенты будуць адчуваць больш хуткі час рэагавання з унутраным гандлёвым прадстаўніком.

Больш нізкі кошт продажаў

Унутраныя гандлёвыя прадстаўнікі працуюць выдалена з аднаразовымі інвестыцыямі ў інструменты і камп’ютэры без неабходнасці паездак і пражывання для сустрэчы з кліентамі. Да таго ж заробак у іх таксама стабільны. Такім чынам, агульны кошт продажаў нашмат ніжэй, чым знешнія продажы, якія патрабуюць вялікіх выдаткаў на паездкі і кампенсацыі.

Маштабуемая каманда

Знешнія аддзелы продажаў складаныя ў маштабаванні, паколькі найманне прадстаўнікоў залежыць ад месца, і вам патрэбныя прадстаўнікі, якія валодаюць інфармацыяй аб месцах і маюць магчымасць мяняць тэрыторыю. Але такога няма, калі вы наймаеце ўнутраных гандлёвых прадстаўнікоў і павялічваеце свае каманды, бо яны працуюць выдалена.

Эфектыўнае супрацоўніцтва

Унутраныя гандлёвыя прадстаўнікі працуюць у супрацоўніцтве. Пры неабходнасці адзін гандлёвы прадстаўнік можа перадаць званок іншым прадстаўнікам, каб дапамагчы патэнцыйнаму кліенту атрымаць лепшае ўяўленне пра што-небудзь або растлумачыць што-небудзь на мове, якую яны любяць. Але знешнія продажы залежаць ад аднаго чалавека, каб кіраваць патэнцыйным кліентам, паколькі гэта ўключае асабістыя размовы.

Асноўныя ўнутраныя тэхналогіі продажаў

Тэлефон

Зносіны праз тэлефон па-ранейшаму пераважаюць у продажах. Гандлёвыя прадстаўнікі выкарыстоўваюць CRM або праграмнае забеспячэнне для аўтаматычнага дазвону з убудаваным тэлефонам, каб тэлефанаваць патэнцыйным кліентам. Гэтыя інструменты значна палягчаюць зносіны, адначасова дазваляючы вам кіраваць гісторыяй выклікаў, якія патэнцыйныя кліенты: патэлефанаваць наступным, адказаць і гэтак далей. Вы можаце здзяйсняць званкі адным націскам, пераводзіць званкі іншаму прадстаўніку, пакідаць галасавую пошту і карыстацца значна большай функцыянальнасцю.

Вядучая ацэнка

Кампаніям, якія штодня атрымліваюць вялікую колькасць патэнцыйных кліентаў, становіцца цяжка імі кіраваць. Гэта можа выклікаць неэфектыўнасць і павялічыць верагоднасць страты якасных патэнцыйных кліентаў з-за недастатковай арганізацыі і расстаноўкі прыярытэтаў. Тут вы можаце выкарыстоўваць інструмент падліку балаў. Гэта дапаможа вам вызначыць прыярытэты патэнцыйных патэнцыйных кліентаў і вызначыць лепшыя магчымасці на аснове профілю патэнцыйнага кліента і ўзаемадзеяння з вашым сайтам або дадаткам.

CRM праграмнае забеспячэнне

Праграмнае забеспячэнне для кіравання ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM) – гэта інструмент з цэнтралізаванай базай дадзеных, які дазваляе вам атрымліваць доступ і захоўваць дадзеныя патэнцыйных кліентаў. Такім чынам, прадстаўнікі могуць атрымаць дакладнае ўяўленне аб усіх дзеяннях па продажах і лепш кіраваць канвеерам. Акрамя таго, праграмнае забеспячэнне аўтаматызуе адміністрацыйную і ручную працу, каб вольны час прадстаўнікі маглі прысвяціць большай продажы.

Інструмент адсочвання падзей

Выкарыстоўваючы інструмент адсочвання падзей, вы можаце фіксаваць узаемадзеянне і дзеянні наведвальнікаў, інтэгруючы іх у свой прадукт і сайт. Гэта дасць кантэкст пакупніцкім намерам вашых патэнцыйных кліентаў і дапаможа вам уступіць у значныя размовы з патэнцыйнымі кліентамі і наладзіць з імі выдатныя адносіны. Вы можаце адсочваць іх паводзіны на сайце і візуальна разумець іх узаемадзеянне, шляхі пакупкі, наколькі добрыя ў іх шанцы набыць ваша рашэнне і г. д. Вы можаце весці кожны журнал даных у храналагічным парадку і эфектыўна кіраваць усім.

Інструменты справаздачнасці

Інструменты справаздачнасці дазваляюць адсочваць каштоўныя паказчыкі і атрымліваць дзейную інфармацыю. Гэта таксама дапаможа вам вызначыць лепшых выканаўцаў у вашай камандзе продажаў і суаднесці іх дзейнасць па продажах, напрыклад, зробленыя званкі, адпраўленыя электронныя лісты, запланаваныя сустрэчы, выкананыя заданні і г.д. Такім чынам, вы можаце ўзнагародзіць іх, навучаючы іншых, якім патрэбна дапамога, каб павысіць іх прадукцыйнасць.

Сістэма кіравання электроннай поштай

Электронная пошта з’яўляецца адным з найбольш прафесійных і шырока выкарыстоўваюцца каналаў сувязі, нават у эпоху сацыяльных сетак. Арганізацыі часта ўступаюць у першы кантакт з дапамогай электроннай пошты. Такім чынам, выкарыстоўваючы сістэму кіравання электроннай поштай, аддзелы продажаў могуць масава адпраўляць электронныя лісты, ствараць шаблоны электроннай пошты і захоўваць іх, а таксама адсочваць колькасць клікаў і адкрыццяў. Вы нават можаце інтэграваць яго з іншымі інструментамі, каб пазбегнуць частага пераключэння прыкладанняў і лёгка кіраваць усім.

Стратэгіі, якія выкарыстоўваюцца для ўнутраных продажаў

Эфектыўнае выкарыстанне праграмнага забеспячэння CRM

Праграмнае забеспячэнне CRM распрацавана, каб дапамагчы вам адсочваць кліентаў у вашай варонцы продажаў. Ён пастаўляецца з карыснымі функцыямі і магчымасцямі для эфектыўнай арганізацыі ахопу. Такім чынам, калі вы выкарыстоўваеце гэта праграмнае забеспячэнне, заўсёды плануйце лепшы спосаб дасягнуць сваіх патэнцыйных кліентаў і плануйце іх загадзя, каб павялічыць вашыя шанцы быць разгледжанымі і не раздражняць іх. Вы таксама можаце запланаваць далейшыя дзеянні і атрымаць усю інфармацыю, якая можа спатрэбіцца вашым патэнцыйным кліентам.

Праверце гэта:  Сертыфікат APICS Certified Supply Chain Professional (CSCP): як яго атрымаць

Выкарыстоўвайце інструменты аналітыкі продажаў

Выкарыстоўваючы інструменты аналітыкі продажаў, вы можаце знайсці лепшы спосаб зносін і заключэння здзелак. Гэтыя інструменты могуць збіраць даныя аб колькасці кантактных кропак, якія былі ў вашых патэнцыйных кліентаў да пераўтварэння. Гэта дапаможа вам прааналізаваць колькасць кантактаў, якія вы можаце чакаць для кожнага кліента. Гэта таксама дасць вам інфармацыю аб падыходзе, які вы можаце выкарыстоўваць, каб ператварыць іх у кліентаў.

Выдатныя камунікатыўныя навыкі

Продаж – гэта мастацтва. Гэта патрабуе, каб вы заваявалі давер патэнцыйных кліентаў. Вось чаму вам патрэбны выдатныя камунікатыўныя навыкі падчас размовы з імі і захавання ўпэўненасці. Вы таксама павінны быць гатовыя растлумачыць усё самым простым спосабам, захоўваючы ветлівасць, прафесійнасць і прыязнасць. Вы павінны ўважліва слухаць іх і дапамагаць ім, калі гэта магчыма, незалежна ад таго, уступаеце вы ў першы кантакт, назіраеце за імі або пасля продажу.

Веданне аб прадукце / паслузе

Усё можа пайсці дарэмна, калі ў вас няма добрых ведаў аб прадукце або паслузе, якія вы прадаеце. Вы павінны ведаць плюсы і мінусы і быць гатовымі дакладна адказаць на запыты патэнцыйнага кліента.

Праграмнае забеспячэнне Inside Sales

Вось некаторыя з інструментаў, якія вы можаце паспрабаваць для ўнутраных продажаў.

#1. Pipedrive

Будзьце ў курсе сваёй гульні, кіруючы ўнутранымі продажамі з дапамогай Pipedrive. Гэта робіць увесь працэс прасцейшым, эфектыўным і менш складаным пры апрацоўцы ўнутраных продажаў. Гэта гнуткае і магутнае праграмнае забеспячэнне для ўнутраных продажаў мае выдатныя функцыі і зручнасць выкарыстання.

З Pipedrive вы атрымаеце больш часу на продаж, чым на апрацоўку даных або ўвод дадзеных уручную. Гэта простае рашэнне для ўсіх вашых патрабаванняў адсочвання продажаў. Ён аб’ядноўвае ўсе інструменты, якія вы выкарыстоўваеце, з надзейнай інтэграцыяй. Ён таксама прапануе вам адзінае ўпарадкаванае адлюстраванне працэсаў продажаў, каб забяспечыць яснасць і трымаць усіх у курсе.

Вы атрымаеце цалкам наладжвальную сістэму кіравання продажамі, якая з’яўляецца гнуткай і лёгка наладжвальнай. Такім чынам, калі вы можаце лёгка змяніць усё, вы можаце лёгка персаналізаваць розныя аспекты. Паколькі Pipedrive даступны на мабільным тэлефоне, вы можаце прадаваць, займаючыся актыўным продажам. Яе CRM-дадаткі робяць кіраванне продажамі хуткім і простым, каб не прапусціць важную інфармацыю.

Pipedrive пастаўляецца з сапраўднымі інструментамі CRM для кіравання патэнцыйнымі кліентамі і больш хуткага стымулявання продажаў. Гэта інтуітыўна зразумелае праграмнае забеспячэнне забяспечвае максімальны выхад пры мінімальным уводзе і прапануе 200 старонак розных функцый без неабходнасці навучання. Такім чынам, увайдзіце ў свой уліковы запіс, запоўніце дэталі канвеера і пачніце прадаваць.

Вы можаце паспрабаваць Pipedrive БЯСПЛАТНА, каб атрымаць поўны доступ без раскрыцця інфармацыі аб вашай крэдытнай карце.

#2. Свежыя вырабы

Прапановы Freshworks Freshsales CRM з праграмным забеспячэннем на аснове штучнага інтэлекту для ацэнкі патэнцыйных кліентаў, аўтаматызацыі, тэлефона, электроннай пошты, справаздачнасці, адсочвання падзей і г.д. Гэта дапаможа вам павялічыць вашу прадукцыйнасць, палепшыць супрацоўніцтва і знізіць кошт набыцця.

Выкарыстоўваючы Freshsales, вашы гандлёвыя прадстаўнікі могуць хутка супрацоўнічаць з рознымі аддзеламі і перамяшчаць здзелкі праз варонку продажаў. Гэта таксама дазваляе менеджэрам забяспечваць неадкладную зваротную сувязь і праводзіць рэгулярныя сустрэчы для распрацоўкі стратэгій.

Вы атрымаеце такія інструменты, як праграмнае забеспячэнне CRM, тэлефон, праграмнае забеспячэнне для вэб-канферэнцый, праграмнае забеспячэнне для паскарэння продажаў і многае іншае, каб дапамагчы вашым прадстаўнікам атрымаць больш продажаў і прызначыць сустрэчы, а таксама стварыць здаровы і хуткі канвеер продажаў, не марнуючы больш часу на паездкі. Акрамя таго, вашы прадстаўнікі могуць выкарыстоўваць сістэму кіравання электроннай поштай для масавай адпраўкі электронных лістоў, чарнавікоў і захавання дзіўных электронных лістоў для выкарыстання ў якасці шаблонаў, адсочвання клікаў і адкрыццяў, а таксама спрыяць падарожжу кліентаў.

Аналагічным чынам, выкарыстоўваючы інструмент падліку патэнцыйных кліентаў, вы можаце эфектыўна вырашаць кожную праблему і расстаўляць прыярытэты для патэнцыйных кліентаў. Акрамя таго, устанаўлівайце балы ў залежнасці ад такіх характарыстык патэнцыйнага кліента, як пасада, кампанія, краіна і г.д., а таксама ўзаемадзеяння з вашымі прадуктамі, электроннымі лістамі і вэб-сайтам. Гэты інструмент таксама дазваляе вызначыць патэнцыйных патэнцыйных кліентаў, якія могуць схавацца, і дае вам больш часу для ўзаемадзеяння з імі.

Праверце гэта:  Інтэрнэт-сістэма пошуку дадзеных для даследчыкаў бяспекі

Акрамя таго, Freshsales прапануе праграмнае забеспячэнне для адсочвання падзей, якое інтэгруецца з вашым прадуктам і сайтам для фіксацыі ўзаемадзеяння і дзейнасці наведвальнікаў. Гэтыя звесткі дадуць вам візуальнае ўяўленне пра дзейнасць вашых патэнцыйных кліентаў, іх шлях да пакупкі і тое, ці з’яўляюцца яны патэнцыйнымі патэнцыйнымі кліентамі ці не. Вы можаце выкарыстоўваць іх інструмент справаздачнасці, каб вызначыць вашых лепшых выканаўцаў і іх дзейнасць па продажах. Гэта дапаможа вам зразумець іх цяжкасці, каб вы маглі дапамагчы ім і паскорыць продажы, адначасова ўзнагароджваючы выканаўцаў.

Ён прапануе бясплатны план і кругласутачную падтрымку па электроннай пошце і тэлефоне для кожнага кліента. Ён таксама прапануе 21-дзённую пробную версію БЯСПЛАТНА.

#3. UpLead

Атрымайце 95% дакладнасці даных для B2B пошуку з UpLead. Гэта дазваляе вам лёгка ствараць спісы патэнцыйных кліентаў з вашых нерэгулярных даных, нізкакваліфікаваных патэнцыйных кліентаў і прыдатных пакупнікоў.

З UpLead вы можаце знайсці дакладную кантактную інфармацыю вядучых патэнцыйных кліентаў, каб падтрымліваць вашыя продажы і маркетынгавыя намаганні. Вы таксама можаце выкарыстоўваць больш за 50 пошукавых фільтраў, каб знайсці кампаніі і кантакты, якія адпавядаюць вашаму профілю кліента. Акрамя таго, вы можаце лёгка збіраць адрасы электроннай пошты і нумары тэлефонаў вашых кантактаў, а таксама дадзеныя, такія як тэхналогіі, якія яны выкарыстоўваюць для вашай размовы.

UpLead дазваляе вам правяраць даныя аб патэнцыйных кліентах у рэжыме рэальнага часу з дапамогай іх сістэмы праверкі электроннай пошты, каб заўсёды мець зносіны з кваліфікаванымі, рэальнымі патэнцыйнымі кліентамі. Інструмент таксама дапаможа вам захапіць мабільны тэлефон і набраць нумары тэлефонаў без клопатаў. Акрамя таго, знайдзіце патэнцыйных кліентаў, якія актыўна імкнуцца набыць ваш прадукт ці паслугу, і прыцягніце пакупнікоў, якія маюць намер купіць, перш чым канкурэнты змогуць да іх дабрацца.

Знайдзіце больш за 40 пунктаў даных для тысяч патэнцыйных кліентаў адначасова і экспартуйце інфармацыю непасрэдна ў вашу CRM. Цікава, што ў UpLead ёсць магчымасць вярнуць вам крэдыты за дрэнныя і адхіленыя дадзеныя, што ўражвае. Ён таксама лёгка інтэгруецца з такімі рашэннямі, як Zapier, Salesforce, Pipedrive, Zoho, Outreach, Woodpecker і інш. Вы нават можаце выкарыстоўваць пашырэнні Chrome, больш за 16 тыс. кропак тэхнічных даных і API для маштабавання пошукаў.

#4. медзь

Праглядзіце ўвесь свой канвеер продажаў з дапамогай медзь. Гэта дазваляе зразумець шлях кліента і ўдзел у продажах, а таксама эфектыўна адсочваць даныя кліентаў і магчымасці для гандлёвых прадстаўнікоў.

Медзь дапамагае павысіць прадукцыйнасць і эфектыўнасць вашай каманды продажаў і прадухіляе страту магчымасцей. Гэта таксама дапаможа вам зразумець шлях дасягнення вашых мэтаў з дапамогай інтуітыўна зразумелай платформы, якую ваша каманда можа лёгка адаптаваць за лічаныя хвіліны.

Ад пошуку патэнцыйных кліентаў да правядзення значных размоў і заключэння здзелак, Copper CRM робіць кожны крок менш складаным. Гэта зручны інструмент, які гандлёвыя прадстаўнікі могуць выкарыстоўваць для эфектыўнага кіравання патэнцыйнымі кліентамі і здзелкамі. Акрамя адсочвання і арганізацыі продажаў, ён можа аўтаматызаваць ручной, паўтаральны ўвод даных.

Вы можаце лёгка захапіць патэнцыйных кліентаў з дапамогай тэлефона і электроннай пошты і хутка іх кваліфікаваць. Вы таксама можаце адсочваць частату адкрыцця электроннай пошты і атрымліваць абвесткі аб здзелках, каб расставіць прыярытэты для самых гарачых патэнцыйных кліентаў, каб пабудаваць больш моцны канвеер. Вы таксама можаце перацягваць канвееры, якія лёгка наладзіць, і атрымліваць кожную дзейнасць па продажах і гісторыю адным пстрычкай мышы. Вы таксама атрымаеце візуальны індыкатар статусу, каб праглядаць ход выканання кожнага патэнцыйнага кліента і выяўляць спыненыя магчымасці.

Вы атрымаеце ўбудаваную прыборную панэль і сістэму справаздач, якія інтэгруюцца з Google Workspace.

Паспрабуйце БЯСПЛАТНА на працягу 14 дзён.

FAQ

Што такое халодныя званкі ва ўнутраных продажах?

Халодныя званкі – гэта вымаганне бізнесу ад патэнцыйных кліентаў, якія раней не кантактавалі з прадаўцом, які вядзе званок. Ён спрабуе пераканаць патэнцыйных кліентаў набыць тавар або паслугу прадаўца.

Заключэнне

Унутраныя продажы становяцца ўсё большымі ў свеце продажаў. Такім чынам, вельмі важна ведаць пра гэта больш, каб вы маглі без праблем укараніць яго ў працэсы продажаў. А каб зрабіць гэты працэс менш складаным і больш эфектыўным, вы можаце паспрабаваць унутраныя інструменты продажаў, якія зэканомяць ваш час і прапануюць мноства функцый і пераваг.

Вы можаце паспрабаваць гэта праграмнае забеспячэнне для генерацыі патэнцыйных кліентаў, каб пачаць працэс продажаў.