Кіруйце ўсёй працай па продажах з дапамогай Monday Sales CRM

Выкарыстанне эфектыўнай, шматфункцыянальнай і простай у выкарыстанні платформы, такой як Monday sales CRM, дапамагае вам кіраваць усімі аспектамі працэсу продажаў, ад арганізацыі даных кліентаў і кіравання працоўнымі працэсамі да аналізу даходаў і эфектыўнасці працы каманды.

Платформа кіравання ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM) – гэта інструмент, які арганізацыі выкарыстоўваюць для кіравання і паляпшэння адносін з кліентамі і патэнцыяльнымі кліентамі.

Сапраўды гэтак жа, CRM продажаў – гэта тып CRM-інструмента, які выкарыстоўваецца для кіравання ўсім канвеерам продажаў арганізацыі. Гэта дапаможа вам захоўваць даныя патэнцыйных кліентаў і кліентаў, аналізаваць іх з дапамогай зразумелых панэляў і эфектыўна кіраваць працэсам продажаў.

Вашы аддзелы продажаў могуць выкарыстоўваць CRM для продажаў у паўсядзённых справах, такіх як увод даных, апавяшчэнне кліентаў, электронная пошта для далейшых дзеянняў і г. д. Яны могуць нават аўтаматызаваць паўтаральныя задачы, каб зэканоміць час і намаганні і марнаваць больш часу на тое, што яны робяць лепш за ўсё – продаж.

Такім чынам, CRM продажаў па панядзелках можа быць добрым варыянтам, калі вы хочаце, каб добрая CRM аптымізавала вашыя працэсы продажаў.

У гэтым артыкуле я разгледжу CRM продажаў у панядзелак, каб дапамагчы вам вырашыць, ці будзе ён адпавядаць вашым бізнес-патрэбам.

Пачнем!

CRM па продажах у панядзелак: што гэта?

Monday sales CRM – гэта простая, лёгкая ў выкарыстанні, інтуітыўна зразумелая платформа CRM, якая дазваляе апрацоўваць увесь працоўны працэс продажаў у адным месцы. Вы можаце выкарыстоўваць яго для кіравання:

  • Канвеер продажаў
  • Вядучы менеджмент
  • Кіраванне кантактамі
  • Маркетынгавая дзейнасць
  • Захоп свінцу
  • Праекты кліентаў
  • Камандныя задачы і праекты
  • Падключэнне/выхад кліента

І больш.

Гэтая надзейная платформа CRM для продажаў можа быць наладжана і дапамагае вам збіраць і развіваць кваліфікаваных патэнцыйных кліентаў. Ён мае эфектыўныя функцыі, такія як чыстыя панэлі кіравання, працоўныя працэсы, шаблоны, цэны, формы і г.д., каб зрабіць ваша кіраванне продажамі лёгкім.

Акрамя таго, яго асаблівасці і функцыі працуюць добра, незалежна ад таго, наколькі вялікія ці малыя вашы даныя. Вы атрымаеце мноства сродкаў інтэграцыі і аўтаматызацыі, каб хутка ліквідаваць паўтаральныя звычайныя задачы. Ён таксама прапануе якасную падтрымку і даступныя варыянты цэнаўтварэння, прыдатныя для прадпрыемстваў розных тыпаў.

Больш за 152 000 кліентаў па ўсім свеце давяраюць яму дзякуючы яго функцыям, прадукцыйнасці, зручнасці выкарыстання і іншым фактарам.

Агляд CRM па продажах у панядзелак: асаблівасці

Спіс функцый CRM па продажах у панядзелак шырокі, што дазваляе зрабіць больш з дапамогай аднаго інструмента. Ён забяспечвае функцыі для арганізацыі даных у адным месцы, цэнтралізацыі ўзаемадзеяння з кліентамі і аўтаматызацыі паўтаральных задач, а таксама мноства варыянтаў інтэграцыі і налады.

Кіраванне камунікацыяй

CRM па продажах у панядзелак прапануе розныя функцыі, якія дапамогуць вам адсочваць і цэнтралізаваць зносіны з кліентамі і пастаянна заставацца бліжэй да іх.

  • Сінхранізацыя электроннай пошты: цалкам сінхранізуйце Outlook або Gmail, каб працягваць адпраўляць і атрымліваць электронныя лісты. Вы таксама можаце аўтаматычна рэгістраваць усе адпраўленыя электронныя лісты на гэтай платформе.
  • Адсочванне электроннай пошты: яно аўтаматычна паведамляе вам, калі ваш кліент адкрывае/адказвае на адпраўленыя вамі электронныя лісты. Гэтая інфармацыя дапаможа вам сачыць за імі ў патрэбны час, не парушаючы іх асабістую прастору.
  • Кіраванне дзейнасцю: вы можаце запісваць любыя дзеянні, звязаныя з кантактамі або патэнцыйнымі кліентамі, такія як сустрэчы, званкі, нататкі і г.д. Гэта дапаможа вам зразумець, наколькі далёка зайшла сувязь, і прадбачыць, ці будзе яна плённай ці не.
  • Шаблоны электроннай пошты: дазваляюць адпраўляць персаналізаваныя электронныя лісты з магчымасцю аўтазапаўнення на аснове дадзеных вашага кантакту. Вы таксама можаце захаваць гэтыя электронныя лісты як шаблоны і выкарыстоўваць іх для адпраўкі наступных лістоў, проста змяніўшы асабістую інфармацыю. Такім чынам, гэта значна зэканоміць ваш час, бо вам не трэба ствараць кожную электронную пошту з нуля.
Праверце гэта:  8 паслуг па стварэнні кампаніі, якія дапамогуць вам пачаць бізнес у Вялікабрытаніі

Адсочванне прадукцыйнасці

Адсочванне прадукцыйнасці вельмі важна, каб вызначыць, наколькі вашы намаганні акупляюцца, выявіць недахопы і палепшыць свае стратэгіі. З CRM па продажах у панядзелак вы можаце лёгка адсочваць свае мэты, прадукцыйнасць каманды, індывідуальныя вынікі і канвеер з дапамогай гэтых функцый:

  • Карыстальніцкія прыборныя панэлі: CRM па продажах у панядзелак прапануе карыстальніцкія прыборныя панэлі, якія правільна захоўваюць і арганізуюць даныя. Такім чынам, вы можаце візуалізаваць свае лічбы продажаў, ход здзелкі, прадукцыйнасць каманды і іншую статыстыку з аднаго погляду. Гэта таксама дапаможа вам хутка прымаць рашэнні і хутчэй выяўляць праблемы.
  • Прагназаванне продажаў: гэтая платформа дазваляе вам рабіць дакладныя прагнозы продажаў, каб вы маглі карэктаваць свае рэсурсы і прымаць стратэгічныя бізнес-рашэнні. Усё, што вам трэба зрабіць, гэта ўсталяваць кошт вашых здзелак, а затым закрыць верагоднасць. Вы можаце выкарыстоўваць падрабязныя справаздачы, каб адсочваць фактычную лічбу продажаў у параўнанні з прагнозным значэннем. Прагназаванне можна рабіць па месяцах, гадах, гандлёвым прадстаўнікам і г.д.
  • Мэты каманды: адсочванне агульнай прадукцыйнасці вашай каманды продажаў мае вырашальнае значэнне для аналізу сукупных намаганняў. З дапамогай Monday sales CRM вы можаце праглядаць мэты вашай каманды продажаў і адсочваць дасягненні ў параўнанні з гэтымі мэтамі для каманды і асобных людзей. Гэта адкрые для вас жыццёва важныя даныя, якія вы можаце выкарыстоўваць для ўзнагароджання сваёй каманды і супрацоўнікаў і паляпшэння там, дзе вы выяўляеце слабыя месцы.
  • Адсочванне актыўнасці: можна атрымаць доступ да дзейнасці вашых супрацоўнікаў і каманды, уключаючы званкі, сустрэчы і г.д., у адным месцы. Такім чынам, вам стане лягчэй адсочваць прадукцыйнасць, вызначаць ёмістасць і планаваць адпаведна.

Арганізацыя дадзеных

Стратэгічная арганізацыя даных вельмі важная для таго, каб вы захавалі ўсе неабходныя даныя і хутка знаходзілі іх пры неабходнасці без блытаніны і марнавання часу.

CRM па продажах у панядзелак дазваляе вам арганізаваць свае даныя як прафесіянал у адным месцы, каб вы маглі іх хутка знайсці. Платформа бесперашкодна падключаецца да ўсіх вашых бягучых і новых даных і дазваляе захоўваць, сінхранізаваць і арганізоўваць іх у некалькі клікаў.

  • Імпарт даных: перанясіце існуючыя кантакты, патэнцыяльных кліентаў, уліковыя запісы і г.д. з MS Excel або праз API непасрэдна ў Monday CRM.
  • Аб’яднанне: дублікаты дадзеных могуць выклікаць шмат неэфектыўнасці і памылак у вашым працоўным працэсе. Вось чаму неабходна выкінуць іх, як толькі вы іх знойдзеце. Нягледзячы на ​​тое, што памылкі могуць здарыцца з кім заўгодна ў любы час, вы можаце выправіць або ліквідаваць іх, аб’яднаўшы свае дублікаты дадзеных.
  • Аўтаматызаваныя абвесткі: ён будзе адпраўляць аўтаматычныя абвесткі аб уводзе дубліката ўліковага запісу, патэнцыйнага кліента або любой іншай формы даных. Такім чынам, вы можаце хутка знайсці дублікаты дадзеных і аб’яднаць іх для ліквідацыі памылак.
  • Захоп патэнцыйных кліентаў: своечасовы захоп патэнцыйных кліентаў мае вырашальнае значэнне, таму што вы не хочаце страціць патэнцыйных кліентаў, якія могуць быць патэнцыяльнымі для вашага бізнесу. З дапамогай Monday CRM вы можаце захопліваць патэнцыйных кліентаў, інтэгруючы платформу з інструментамі, якія вы ўжо выкарыстоўваеце для прыцягнення людзей. Вы таксама можаце зрабіць гэта праз форму на вашым сайце або дадаўшы патэнцыйных кліентаў уручную пасля таго, як вы з імі звязаліся і ўзаемадзейнічалі.

Налады

CRM продажаў у панядзелак славіцца сваёй магчымасцю наладжвання ў адпаведнасці з вашым унікальным цыклам продажаў. Гэта інтуітыўна зразумелая і гнуткая адаптацыя вашай CRM для продажаў у адпаведнасці з вашымі патрабаваннямі без прыцягнення распрацоўшчыкаў. Вы можаце лёгка рэдагаваць этапы здзелкі, адначасова кіраваць рознымі канвеерамі, дадаваць любую колькасць слупкоў і рабіць многае іншае з дапамогай гэтага інструмента.

Гэтая платформа можа дапамагчы вам кіраваць усім, ад перадпродажнай да пасляпродажнай, у адным месцы, уключаючы кіраванне патэнцыйнымі кліентамі, кіраванне здзелкамі, кіраванне ўліковымі запісамі і кантактамі, аперацыі па продажах і многае іншае.

Праверце гэта:  Як праверыць, ці ўсё яшчэ абнаўляецца ваш Chromecast

Аўтаматызацыя без кода

Аўтаматызацыя змяняе свет, эканомячы час і намаганні людзей, каб яны маглі ўкладваць іх у больш важныя задачы.

Платформа Monday sales CRM дазваляе ствараць аўтаматызацыю і выконваць ручную працу, каб зэканоміць час на продажы. І самае лепшае ў тым, што вы можаце стварыць аўтаматызацыю без кода, якая не патрабуе практычна ніякага кода. Такім чынам, гэта карысна для вас, нават калі вы не ніндзя ў кадаванні і ўсё яшчэ хочаце стварыць аўтаматызацыю.

Інтэграцыя

Інтэграцыя з рознымі інструментамі і тэхналогіямі карысная, таму што вы можаце выкарыстоўваць інструменты, якія ўжо выкарыстоўваеце на той жа платформе, без неабходнасці пастаянна пераключаць укладкі. Гэта таксама палягчае ваш працэс пры кіраванні канвеерам продажаў.

У Monday sales CRM вы можаце наладзіць інтэграцыю ў некалькі клікаў без неабходнасці кода. Тут даступныя інтэграцыі для CRM, маркетынгу, кіравання праектамі, распрацоўкі праграмнага забеспячэння і г. д. Некаторыя з іх папулярных інтэграцый: Microsoft Teams, Outlook, Slack, Dropbox, Google Calendar, Zoom, Excel, Google Drive, LinkedIn, Gmail, Zapier, Salesforce, OneDrive, Adobe Creative Cloud, Twilio, HubSpot, Jira, GitLab, GitHub, Trello, Asana і многае іншае.

Агляд CRM па продажах у панядзелак: прастата выкарыстання

CRM па продажах у панядзелак вядомы сваім простым у выкарыстанні інтэрфейсам і наладамі без кода.

Звычайна CRM маюць цвёрдую канструкцыю, якую многім людзям можа стаць складана выкарыстоўваць падчас выяўлення і адсочвання патэнцыйных кліентаў або выканання хуткіх дзеянняў. І нават калі яны захочуць змяніць некаторыя налады, цвёрдасць цяпер дазваляе ім або патрабуе шмат кадавання, што проста немагчыма для некадзіроўшчыкаў.

Яго інтуітыўна зразумелы і візуальна прывабны дызайн лёгка выкарыстоўваць для ўсіх, незалежна ад таго, кодэр вы ці не. Ён таксама пастаўляецца з функцыяй перацягвання, каб было яшчэ прасцей перамяшчаць рэчы.

Вы можаце лёгка дадаваць кантакты, ствараць слупкі, упарадкоўваць даныя і візуалізаваць з першага погляду, каб зразумець, як усё працуе ў вашым канвееры продажаў. Акрамя таго, рэдагаванне запісаў або змяненне параметраў на гэтай платформе не складае працы.

Іншая рэч, якая ззяе ў панядзелак продажу CRM з’яўляецца яго здольнасць прапаноўваць без кода налады. Вы можаце прымусіць яго працаваць у адпаведнасці з вашымі унікальнымі патрабаваннямі, ствараючы налады самастойна, без неабходнасці звяртацца па дапамогу да распрацоўшчыка.

Акрамя таго, пачаць працу з CRM па продажах у панядзелак хутка і без праблем. Вы пазнаёміцеся з дэма-версіяй, дзе вы даведаецеся, як пачаць і выкарыстоўваць платформу. акуратна арганізуйце дадзеныя ў розных тэчках для розных аддзелаў або ў адпаведнасці з вашымі перавагамі. Вы таксама можаце стварыць уласную прыборную панэль, каб лёгка адсочваць патэнцыйных кліентаў і паляпшаць свае стратэгіі.

Усё проста, незалежна ад таго, інтэгруеце вашы праграмы ў CRM па продажах у панядзелак або аўтаматызуеце працэсы. Але калі вам усё ж спатрэбіцца дапамога, вы можаце звярнуцца да іх рэсурсаў.

Агляд продажаў CRM у панядзелак: падтрымка

Падтрымка кліентаў з’яўляецца найважнейшым фактарам, які большасць людзей не заўважае, выбіраючы CRM продажаў для сваёй каманды. Калі вы сутыкаецеся з якой-небудзь тэхнічнай праблемай, і ніхто не можа яе выправіць па якой-небудзь прычыне, вы звернецеся ў службу падтрымкі.

Такім чынам, у цяжкую гадзіну, калі вы не атрымаеце здавальняючай дапамогі або не зможаце да іх звярнуцца, у вас могуць быць вялікія праблемы. Вы таксама можаце страціць магчымасці і зрабіць кліентаў незадаволенымі. Такім чынам, падтрымка кліентаў мае вырашальнае значэнне.

З панядзелак продажу CRM, вам не прыйдзецца шмат турбавацца. Яны прапануюць кругласутачную падтрымку кліентаў праз чат і электронную пошту, а таксама прадастаўляюць форму для атрымання білета, каб атрымаць дапамогу. Вы таксама можаце атрымаць доступ да іх базы ведаў з падрабязнымі кіраўніцтвамі, падручнікамі і спасылкамі кожны раз, калі ў вас ёсць знаёмыя сумненні.

Праверце гэта:  6 рашэнняў для рэзервовага капіравання дадзеных Synology NAS у воблака

Акрамя таго, вы можаце наведваць іх вэб-семінары ў прамым эфіры, глядзець відэа і чытаць адказы на часта задаваныя пытанні, каб даведацца больш аб праграмным забеспячэнні.

Акрамя таго, калі вы прымеце план Enterprise Plan, вы атрымаеце спецыяльную падтрымку, каб развеяць вашыя сумневы, а таксама дапамогу ў навучанні і адаптацыі.

Агляд продажаў CRM у панядзелак: моцныя і слабыя бакі

Усё мае свае плюсы і мінусы. І калі вы хочаце выбраць CRM продажаў для сваёй каманды, вам трэба ведаць яе моцныя і слабыя бакі. Гэта дапаможа вам прадбачыць, чаго вы можаце чакаць ад праграмнага забеспячэння, а чаго не, і ці дастаткова малыя гэтыя мінусы, каб не перашкодзіць вам набыць праграмнае забеспячэнне.

Давайце разбярэмся ў моцных і слабых баках CRM па продажах па панядзелках.

Моцныя бакі 💪

Праграмнае забеспячэнне лёгка выкарыстоўваць людзям з рознай тэхнічнай кампетэнцыяй

  • Гэта дазваляе вам наладжваць некалькі аспектаў, ад прыборных панэляў і цэтлікаў да вынікаў і канвеераў.
  • Вы можаце нават стварыць аўтаматызацыю без кода, г.зн. без напісання кода і аўтаматызаваць свае паўтаральныя задачы, такія як даданне кантактаў, адпраўка электронных лістоў і г.д.
  • Даступна мноства інтэграцый, якія вы можаце лёгка наладзіць.
  • Вы атрымаеце мноства функцый для кіравання працоўнымі працэсамі і канвеерамі продажаў, у тым ліку прасунутымі.
  • Бясплатны назаўсёды план выкарыстання праграмнага забеспячэння ўсё жыццё.
  • Падтрымка кліентаў 24×7.

Слабыя бакі 😒

Нягледзячы на ​​​​тое, што CRM па продажах па панядзелках мае кучу прысмакаў, ёсць і некаторыя абмежаванні.

  • Цэнаўтварэнне можа збянтэжыць з-за колькасці месцаў, якія вам могуць спатрэбіцца
  • Гэта можа быць дарагім для невялікіх каманд
  • Мноства налад можа ашаламіць некаторых людзей.

Агляд продажаў CRM у панядзелак: цэны

Незалежна ад таго, з’яўляецеся вы стартапам, малым бізнесам або прадпрыемствам, панядзелак продажаў CRM мае цэнаўтварэнне варыянты для ўсіх. Ён таксама мае БЯСПЛАТНЫ план, які вы можаце паспрабаваць, перш чым атрымаць платны план. Вось планы, якія ён прапануе:

  • Індывідуальная CRM: БЯСПЛАТНА назаўсёды, даступна для 2 месцаў, 1000 кантрактаў і вэб-форм
  • Базавая CRM: 10 долараў за месца ў месяц, неабмежаваная колькасць канвеераў і кантактаў, сумяшчальнасць з iOS і Android і многае іншае.
  • Стандартная CRM: 14 долараў за месца ў месяц і пашыраныя функцыі, такія як аўтаматызацыя карыстальніцкай CRM, аб’яднанне і г.д.
  • Pro CRM: $24/месца/месяц, пашыраныя функцыі, такія як аналітыка продажаў, налады, 25 тыс. дзеянняў і г.д.
  • Карпаратыўная CRM: запытайце прапанову і атрымайце больш прасунутыя функцыі, такія як аўтаматызацыя і інтэграцыя ў карпаратыўным маштабе, бяспека, кіраванне і г.д.

Вы можаце паспрабаваць CRM па продажах у панядзелак бясплатна на працягу 14 дзён і вызначыць, як гэта працуе для вас.

Заключэнне

Monday sales CRM, несумненна, адна з лепшых платформаў CRM для продажаў. Ён просты ў выкарыстанні, пастаўляецца з правільнай камбінацыяй асноўных і пашыраных функцый і прапануе розныя цэнавыя планы. Магчымасць дапамагчы вам стварыць аўтаматызацыю без кода і хуткую наладу яшчэ больш павялічыла яе прыняцце ў прадпрыемствах рознага памеру.

Такім чынам, калі вам патрэбна CRM для продажаў, каб карыстацца базавымі функцыямі, вы можаце паспрабаваць бясплатны план CRM для продажаў у панядзелак. Вы нават можаце выбраць платныя планы, каб выкарыстоўваць дадатковыя функцыі ў планах ніжэйшага ўзроўню. Акрамя таго, калі вы з’яўляецеся прадпрыемствам, гэты інструмент прапануе вам багаты набор пашыраных функцый, якія вы можаце выкарыстоўваць для працэсу продажаў, уключаючы бяспеку і мноства аўтаматызацыі і інтэграцыі.

Аднак, калі вы невялікае агенцтва, якому патрэбныя дадатковыя функцыі, вам можа не хапіць бясплатнага плана, а калі вы пераходзіце на больш высокія ўзроўні, гэта можа выглядаць дорага. Гэта таксама можа збянтэжыць людзей, якія шукаюць простае праграмнае забеспячэнне з невялікай колькасцю варыянтаў налады.

У рэшце рэшт, усё зводзіцца да вашых канкрэтных патрабаванняў. Такім чынам, выбірайце CRM для продажаў у панядзелак на аснове вышэйпералічаных пунктаў і прымайце лепшае рашэнне.