Кіраўніцтва па лакальным SEO

Лакальнае SEO, асабліва ў пошукавай сістэме Google, з’яўляецца простым і эканамічна эфектыўным спосабам арганічнага прыцягнення большай колькасці патэнцыйных кліентаў і спажыўцоў.

Аптымізацыя вашага бізнесу для пошуку “побач са мной” дапаможа вам удасканаліць вашу мясцовую стратэгію SEO.

За апошнія пяць гадоў аб’ём пошуку «Побач са мной» расце. Google Trends паказвае, што спажыўцы ў ЗША, Вялікабрытаніі, Канадзе, Аўстраліі, Паўднёвай Афрыцы і часцей выкарыстоўваюць гэтую ключавую фразу.

Дачытайце да канца і атрымайце экспертныя веды па стварэнні лакальных SEO і стратэгій аптымізацыі пошуку «Побач са мной».

Што такое лакальны SEO?

Практыка пошукавай аптымізацыі для лакальных вынікаў пошуку вядомая як мясцовае SEO. Лакальнае SEO ад Google азначае часцей з’яўляцца ваш бізнес або брэнд у Google Map Pack або Google Search Local Pack.

Google SERP заўсёды спрабуе забяспечыць найлепшы вынік пошуку, каб дапамагчы карыстальніку. Напрыклад, карыстальнік шукае «кніжныя крамы «Побач са мной» у Google Search. Выкарыстоўваючы Wi-Fi, сотавую перадачу даных, GPS і іншыя тэхналогіі лакалізацыі, Google SERP пакажа тры галоўныя профілі Google Business як лакальны пакет або пакет карт.

Google SERP аналізуе ўсе даныя ў Google My Business профілях адпаведных кампаній і ранжыруе тры лепшыя брэнды ў Local Pack або Map Pack. Такім чынам, будзе карысна, калі ў спісе вашай кампаніі будзе поўны профіль, напрыклад назва кампаніі, нумар тэлефона, час працы, час закрыцця, спасылка на вэб-сайт, відэа, фатаграфіі, рэйтынгі, агляды і многае іншае.

Навошта вам патрэбен лакальны SEO?

Мясцовыя ключавыя словы займаюць больш высокі рэйтынг у Google

Каб зэканоміць час і намаганні, спажыўцы аддаюць перавагу паслугам і прадуктам, даступным у непасрэднай блізкасці ад іх або паблізу. Такім чынам, рэйтынг па мясцовых ключавых словах больш карысны для бізнесу, чым рэйтынг на нацыянальным або міжнародным узроўні. Па гэтай прычыне ўсё больш кампаній засяроджваюцца на рэйтынгу па мясцовых ключавых словах.

Лёгка канвертаваць онлайн-запыты ў аўтаномныя пакупкі

У наш час большасць людзей шукаюць прадукт у інтэрнэце, перш чым наведаць афлайн-краму, каб купіць яго. З мясцовым SEO ваша кампанія можа апынуцца сярод лепшых вынікаў, і калі спажыўцам гэта спадабаецца, яны ў канчатковым выніку купяць ваш прадукт ці паслугу замест наведвання крамы.

Павелічэнне трафіку вэб-сайта ад мясцовых карыстальнікаў

Лакальнае SEO азначае атрыманне большай бачнасці сярод мясцовых кліентаў. У большасці выпадкаў людзі наведваюць сайты з вынікамі рэйтынгу. Ваш сайт будзе мець больш бачнасці, трафіку і рэкламы брэнда. Гэта таксама прыводзіць да павелічэння продажаў.

Бясплатная мясцовая рэклама

Мясцовы SEO таксама працуе як бясплатная інтэрнэт-рэклама для вашага бізнесу. Гэта дазваляе вам звязвацца са сваімі спажыўцамі бясплатна. Вы можаце паказаць патэнцыйным кліентам усю важную інфармацыю, такую ​​як адрас, кантактны нумар, адрас электроннай пошты, меню прадуктаў, гадзіны працы, святочныя дні і г.д.

Праверце гэта:  20 часта задаваных пытанняў і адказаў на інтэрв'ю SQL [2022]

Пошук «побач са мной» – гэта метад атрымання вынікаў гіперлакальнага пошуку з сумяшчальных пошукавых сістэм. Вось як гэта працуе:

  • Карыстальнік адкрывае пошукавую сістэму, напрыклад Google, Yahoo або Bing.
  • Яны ўводзяць неабходны прадукт ці паслугу і дадаюць фразу «Побач са мной».
  • Напрыклад, кнігарні «Побач са мной», рэстараны «Побач са мной», запраўкі «Побач са мной» і гэтак далей.
  • Фраза «Побач са мной» паказвае, што карыстальнік шукае толькі мясцовыя вынікі.
  • Адпаведна, пошукавая сістэма прапануе лепшыя варыянты ў адпаведнасці з дадзенымі і аглядамі па-над усімі вынікамі пошуку.

Пошукавая сістэма Google вельмі сумяшчальная з пошукам “Побач са мной”. Ён прапануе спецыяльныя карткі на старонцы вынікаў пошуку, каб карыстальнік мог хутка вызначыць вядучыя кампаніі. Напрыклад, калі вы шукаеце ў Google вынікі пошуку «Побач са мной», вы атрымліваеце картку Local Pack уверсе ўсіх вынікаў. Калі вы паўторыце гэта на Google Maps, вы таксама атрымаеце лепшыя адзнакі ў Map Pack.

Аналіз дадзеных Google Trend паказвае, што пошук «Побач са мной» быў папулярны на працягу апошніх некалькіх гадоў. Згодна з Google Trend, у 2022 годзе пошукавы запыт «Побач са мной» мае ў сярэднім 90 балаў па цікавасці з цягам часу. Гэта азначае, што пошукавая фраза знаходзіцца на піку папулярнасці.

Ніжэй прыведзены спіс папулярнасці пошуку «Побач са мной» у розных краінах:

  • Злучаныя Штаты 100
  • Аўстралія 47
  • Вялікабрытанія 46
  • Канада 44
  • Малайзія 35

Мясцовыя прадпрыемствы могуць атрымаць значны прыбытак ад пошукавай аптымізацыі «Побач са мной». Калі яны прытрымліваюцца правільнага падыходу да SEO і кантэнту для Google Maps і Google Business, яны могуць атрымаць наступныя перавагі:

  • Частае адлюстраванне іх бізнесу на картках Local Pack і Map Pack.
  • Больш карыстальнікаў атрымаюць інфармацыю аб вашай кампаніі, напрыклад нумары тэлефонаў, адрасы вэб-сайтаў, адрасы электроннай пошты і г.д.
  • Карыстальнікі могуць тэлефанаваць у вашу службу падтрымкі для запытаў аб прадуктах або паслугах.
  • Ваша маркетынгавая каманда можа сабраць розныя звесткі пра патэнцыйных кліентаў з тэлефонных званкоў, электронных лістоў і варонкі клікаў вэб-сайтаў.
  • Каманда продажаў або маркетынгу можа распрацоўваць індывідуальныя прапановы прадуктаў і паслуг для новых кліентаў і хутка атрымліваць заказы і кантракты.

Уплыў апошняга абнаўлення Google Local Search

У лістападзе 2021 года Google выпусціў абнаўленне алгарытму пад назвай Vicinity update адносна вынікаў лакальнага пошуку. Гэта абнаўленне змяніла баланс фактараў ранжыравання, адказных за стварэнне вынікаў лакальнага пошуку.

Google папрасіла прадпрыемствы працягваць прытрымлівацца найлепшых мясцовых практык SEO для рэйтынгу ў пошукавых запытах “Побач са мной”. Ён таксама ўключаў асноўныя фактары ранжыравання для стварэння вынікаў мясцовага пошуку. Фактары:

#1. Рэлевантнасць: гэта азначае, наколькі рэлевантны ваш бізнес-профіль у параўнанні з пошукавым запытам. Калі ваш бізнес-профіль арыентаваны на шакаладную выпечку, у яго будзе больш шанцаў атрымаць рэйтынг па тым жа запыце ў параўнанні з профілем, які арыентаваны на клубнічную выпечку.

#2. Адлегласць: Google таксама будзе ўлічваць адлегласць вашага бізнесу ад месца, згаданага ў пошуку. Бліжэйшыя прадпрыемствы будуць мець большы прыярытэт у выніках мясцовага пошуку.

#3. Вядомасць: наколькі папулярны або вядомы ваш бізнес, таксама будзе ўлічвацца пры яго рэйтынгу ў выніках пошуку. Чым больш папулярная ваша кампанія (на аснове рэйтынгаў і аглядаў), тым больш шанцаў у яе ўвесці ў лакальны пошук.

Паколькі вага кожнага фактару была збалансавана, і Google ніколі не раскрывае дакладную вагу кожнага фактару ранжыравання, перабалансаванне вашых намаганняў – лепшы спосаб адказаць на гэта абнаўленне.

Праверце гэта:  Ці ёсць у фрыцюрніцы Ninja кнопка скіду?

Калі вы хочаце абслугоўваць сваю мясцовую супольнасць сваім бізнесам, вашым прыярытэтам павінна стаць наладжванне вашага бізнесу для пошуку «Побач са мной». Вось некалькі парад, якія вы павінны паспрабаваць для паспяховага лакальнага пошуку Google:

Стварыце профіль Google My Business

Першы крок, каб дасягнуць поспеху ў пошуку “Побач са мной”, – гэта мець старонку Google Business Profile для вашай кампаніі. Гэты профіль з’яўляецца бясплатным інструментам ад Google, які прадпрымальнікі малога і сярэдняга бізнесу і некамерцыйныя арганізацыі могуць выкарыстоўваць для прасоўвання свайго бізнесу на Google Maps і Google Search.

Усе даныя, якія вы ўводзіце ў свой профіль Google Business Profile, павінны быць актуальнымі і дакладнымі. У адваротным выпадку Google не будзе паказваць назву вашай кампаніі, калі хтосьці запытвае паслугу «Побач са мной», якую прапануе ваша кампанія. Акрамя таго, ён прапануе кліентам дадатковую інфармацыю, якая дапамагае ім вырашыць, жадаюць яны выбраць вашу кампанію ці не.

Выявы геокодирования

Дадаць неабходную інфармацыю недастаткова для пошуку «Побач са мной»; вам таксама трэба дадаць адпаведныя малюнкі. Часта патэнцыйныя кліенты праглядаюць выявы, каб атрымаць дакладнае ўяўленне аб вашых прадуктах, паслугах або кампаніі ў цэлым.

Па гэтай прычыне ніколі не выкарыстоўвайце стандартныя фатаграфіі і дэманструйце свой бізнес, выкарыстоўваючы арыгінальныя фатаграфіі вашай крамы, персаналу, прадуктаў і меню (калі ў вас ёсць рэстаран). Акрамя таго, не забудзьцеся дадаць дакладныя і аптымізаваныя тэгі alt і тэгі title да фатаграфіі. Выкарыстанне вашых мэтавых ключавых слоў у якасці тэгаў alt і title павялічвае ваш шанец атрымаць рэйтынг у лакальным пошуку.

NAP і станоўчыя водгукі

NAP расшыфроўваецца як імя, адрас і нумар тэлефона. Ваш бізнес-профіль Google павінен мець гэтыя тры часткі інфармацыі ў фармаце індэкса, які кожны можа лёгка прачытаць. Дадайце гадзіны працы, URL вэб-сайта і правільную катэгорыю бізнесу.

Ва ўсіх спісах ёсць раздзел агляду, які кліенты правяраюць, перш чым ісці ў кампанію або бізнес. Чым больш станоўчых водгукаў вы зможаце сабраць, тым больш людзей зацікавіцца вашым бізнесам. Акрамя просьбы сваіх пастаянных кліентаў ставіць добрыя рэйтынгі і агляды, адказвайце на ўсе агляды, каб паказаць, што вы актыўныя.

Славутасці і назвы наваколляў

Многія кампаніі карыстаюцца папулярнасцю ў афлайн-свеце пад іншым імем. Калі гэта так для вашай кампаніі, вам трэба ўключыць яе ў вынікі мясцовага пошуку. Гэта, безумоўна, станоўча адаб’ецца на мясцовым рэйтынгу. Калі ваша крама афіцыйна вядомая як Pizza World, але мясцовыя людзі называюць яе Henry’s Pizza, вам таксама трэба дадаць другую назву ў свой бізнес-профіль.

Акрамя таго, не забудзьцеся ўключыць арыенціры для вашай крамы або бізнесу. Калі хто-небудзь з мясцовых жадае наведаць вас асабіста, славутасць дапаможа ім лёгка дабрацца да вас.

Геаграфічны якар

Калі вы хочаце бачыць свой бізнес у топ-рэйтынгах па выніках пошуку «Побач са мной», вельмі важна атрымаць адпаведныя і аўтарытэтныя зваротныя спасылкі для геаграфічна багатага тэксту прывязкі. Гэта дапаможа вам палепшыць рэйтынг вашага бізнесу ў лакальным пошуку Google.

Напрыклад, калі вы хочаце атрымаць рэйтынг для пошуку «Побач са мной» для «лепшых рэстаранаў каля Эйфелевай вежы», вы павінны атрымаць зваротныя спасылкі з іншых вэб-сайтаў на прывязцы, напрыклад «лепшыя рэстараны ў Парыжы», «рэстараны каля Эйфелевай вежы», « лепшыя рэстараны каля Эйфелевай вежы», і падобныя.

Праверце гэта:  Apple запавольвае ваш iPhone, што з гэтым рабіць

Даданне раздзела блога на ваш вэб-сайт і рэгулярная публікацыя адпаведных артыкулаў павялічвае ваш шанец атрымаць больш высокі рэйтынг у пошукавых запытах «Побач са мной». Такім чынам, вы можаце хутка атрымаць унутраныя спасылкі на вашыя мэтавыя старонкі па выбраных ключавых словах.

Вы можаце выкарыстоўваць гэтыя блогі для прасоўвання вашай прадукцыі або кампаніі, адначасова інфармуючы чытачоў аб вашых апошніх прадуктах. Тут вы таксама можаце апублікаваць інтэрв’ю з некаторымі ўплывовымі асобамі, якія прасоўваюць ваш бізнес, або інфармацыйныя матэрыялы, якія адказваюць на агульныя запыты карыстальнікаў аб вашых паслугах.

Вэб-сайты, зручныя для мабільных прылад

У сярэдзіне 2019 года Google выпусціў сваю стратэгію індэксацыі ў першую чаргу для мабільных прылад. Гэта азначае, што Google будзе аддаваць перавагу вэб-сайтам, якія рэагуюць або зручныя для мабільных прылад. Прычына гэтай палітыкі простая — большасць пошукавых запытаў у Google ажыццяўляецца з мабільных прылад.

Каб атрымаць максімальную аддачу ад гэтага, вам трэба мець адаптыўныя вэб-сайты, якія прапануюць індывідуальны вопыт для людзей, якія маюць доступ з любой прылады. Таксама не выкарыстоўвайце асобныя URL-адрасы для настольнага і мабільнага сайтаў. У такім выпадку мабільны URL будзе праіндэксаваны першым.

Разметка схемы

Адзін карысны спосаб вылучыць ваш бізнес сярод канкурэнтаў – гэта разметка схемы. Гэта дазваляе пошукавым сістэмам, такім як Google, атрымліваць інфармацыю аб вашым бізнэсе і адлюстроўваць яе ў выглядзе пашыраных фрагментаў. Фрагмент з усімі неабходнымі дадзенымі (адрас, кантактная інфармацыя, час працы) – усё, што вам трэба для прыцягнення патэнцыйных кліентаў.

Каб забяспечыць дакладнасць і адлюстраванне ў панэлі ведаў, дадайце разметку схемы хатняй старонкі. Аднак уключыце ў разметку схемы толькі тыя даныя, якія вы хочаце адлюстраваць на вэб-старонцы.

Стварыце старонкі для ўсіх месцаў, дзе працуе ваша кампанія

Калі вы працуеце ў некалькіх месцах, вы можаце пералічыць усе адрасы на адной старонцы, каб зэканоміць час і сілы. Ну, гэта можа паўплываць на ваш мясцовы спіс. Такім чынам, вы павінны мець асобныя мэтавыя старонкі, якія змяшчаюць інфармацыю аб кожным месцы, напрыклад, адрас, персанал і гадзіны працы.

Нават калі ў вас ёсць філіялы ў некалькіх краінах або розных месцах у адным горадзе, вы павінны прытрымлівацца гэтай парады.

Аптымізацыя для галасавога пошуку «Побач са мной».

Усплёск галасавога пошуку азначае, што прадпрыемствы павінны адпаведна аптымізаваць сваю стратэгію мясцовага пошуку. Прычына ў тым, што вусны і набіраючы пошук значна адрозніваюцца. Людзі, як правіла, выкарыстоўваюць неафіцыйную мову і выстаўляюць свае запыты ў форме поўных пытанняў, калі яны пытаюцца ў разумных хатніх памочнікаў, такіх як Alexa, Siri і Google Home.

Напрыклад, пытаючыся вусна, вы можаце сказаць, дзе я магу атрымаць лепшы манікюр «Побач са мной», у той час як вы можаце напісаць «лепшы манікюр «Побач са мной» у фармаце тыпаў. Такім чынам, галасавы пошук SEO для лакальнага пошуку вельмі важны, бо ён прыцягне вас да большай колькасці патэнцыйных кліентаў.

Заключэнне

У гэтым артыкуле абмяркоўваліся ўсе асновы пошуку «Побач са мной». Цяпер, калі вы ведаеце пра важнасць мясцовага SEO і пра тое, як вы можаце аптымізаваць профіль сваёй кампаніі, каб атрымаць больш высокі рэйтынг у пошукавых запытах «Побач са мной», укараніце іх, каб ваш бізнес квітнеў.

Вы таксама можаце паспрабаваць гэтыя лепшыя ў галіны SEO API, каб максімальна выкарыстоўваць SEO.