Кіраўніцтва для пачаткоўцаў па маркетынгу і аўтаматызацыі LinkedIn [7 Tools]

Надзейная маркетынгавая стратэгія LinkedIn можа стаць рухавіком для паскарэння росту вашага бізнесу.

З больш чым 660 мільёнамі карыстальнікаў LinkedIn з’яўляецца адным з вядучых сайтаў сацыяльных сетак. Гэта магутная платформа з бездакорнымі магчымасцямі, якая дапаможа вам пашырыць межы вашага бізнесу.

Вы можаце звязацца з многімі спецыялістамі з розных галін прамысловасці па ўсім свеце, узаемадзейнічаць з імі, дзяліцца сваімі перакананнямі і ў канчатковым выніку супрацоўнічаць і весці з імі бізнес.

LinkedIn дапамагае пашырыць вашу сетку і развіць ваш бізнес.

У гэтым вам можа дапамагчы выкарыстанне маркетынгавых рашэнняў LinkedIn.

Ад наладжвання вашай старонкі профілю ў LinkedIn да прызначэння індывідуальных задач вашым супрацоўнікам, вам трэба рашэнне, каб зрабіць уплыў.

У адпаведнасці з DataReportal, у 2022 годзе LinkedIn налічваў 828,1 мільёна карыстальнікаў па ўсім свеце, што робіць яго найбуйнейшай у свеце платформай сацыяльных сетак для бізнесу. Гэта азначае, што сёння 14,9% людзей ва ўсім свеце ва ўзросце ад 18 гадоў маюць уліковы запіс LinkedIn. Акрамя таго, справаздачы паказваюць, што ахоп аўдыторыі LinkedIn вырас на 11,1% за апошнія 12 месяцаў.

Давайце разбярэмся ў маркетынгу LinkedIn, яго перавагах, стратэгіях і некаторых маркетынгавых інструментах LinkedIn.

Што такое маркетынг LinkedIn?

Мы ўсе ведаем, што такое маркетынг і наколькі ён сапраўды карысны для кампаній. Што ж, галоўная мэта маркетынгу – ператварыць вашу аўдыторыю ў каштоўных кліентаў.

Такім чынам, пераходзячы да маркетынгу LinkedIn, гэта працэс выкарыстання платформы LinkedIn у якасці базавай маркетынгавай платформы для наладжвання сувязяў з патэнцыйнымі кліентамі, стварэння патэнцыйных кліентаў, развіцця дзелавых партнёрстваў, прыцягнення трафіку на вэб-сайт, абмену кантэнтам, павышэння пазнавальнасці брэнда і пераўтварэння патэнцыйных кліентаў. у кліентаў.

Маркетынгавыя стратэгіі LinkedIn гуляюць істотную ролю ў многіх паспяховых маркетынгавых кампаніях дзякуючы эфектыўнаму падыходу да пашырэння прафесійных сетак. У асноўным гэта залежыць ад правільных сувязяў і правільнага кантэнту.

Больш за тое, гэта не толькі дапаможа вам павялічыць продажы, але і пашырыць вашу лічбавую прысутнасць. Разам з заказчыкамі і кліентамі вы можаце знайсці партнёраў і супрацоўнікаў. Вашы маркетынгавыя стратэгіі павінны быць дакладнымі і разумнымі, каб павялічыць ваш бізнес.

Навошта патрэбен маркетынг LinkedIn?

Так, я згодны з тым, што Facebook, Twitter і Instagram з’яўляюцца найбуйнейшымі платформамі сацыяльных сетак, і многія людзі, стартапы і прадпрыемствы выкарыстоўваюць гэтыя платформы для маркетынгу сваіх прадуктаў і паслуг.

Хоць гэтыя сацыяльныя сеткі таксама з’яўляюцца выдатным месцам для вашага бізнесу, яны ў асноўным сканцэнтраваны на забаўках або палітыцы. LinkedIn, з іншага боку, таксама з’яўляецца платформай сацыяльных сетак, але больш арыентавана на бізнес.

З дапамогай маркетынгу LinkedIn бізнес можа павялічыць ахоп сваёй аўдыторыі і стварыць больш шырокую базу аўдыторыі. Гэта адбываецца таму, што калі чалавек або кампанія ўваходзіць у сістэму на платформе, яны шукаюць нейкія паслугі, прадукты, працу або інвестараў. Такім чынам, мы можам сказаць, што LinkedIn – выдатны інструмент для бізнесу, які яны могуць выкарыстоўваць для стварэння патэнцыйных кліентаў і стварэння брэнда.

Давайце паглыбімся ў перавагі маркетынгу LinkedIn:

  • Вы можаце прадэманстраваць свой вопыт і даць аўдыторыі інфармацыю пра галіну. З дапамогай маркетынгу LinkedIn вы можаце павысіць пазнавальнасць брэнда.
  • Запуск і прасоўванне паслуг або прадуктаў у LinkedIn дапаможа вам прыцягнуць пакупнікоў. Ваш кантэнт і профіль у LinkedIn уплываюць на вашых кліентаў і заахвочваюць іх праглядаць ваш бізнес-профіль.
  • Вы можаце дасягнуць пэўнай аўдыторыі ў залежнасці ад узросту, месцазнаходжання, галіны, працоўнага стажу, груп LinkedIn, узроўню адукацыі, пасады, назвы кампаніі і г.д.
  • Гэта дапамагае павялічыць наведвальнасць вашага сайта і стварыць больш якасных патэнцыйных кліентаў праз ваш кантэнт.
  • LinkedIn дапамагае павялічыць колькасць рэфералаў. Гэта дапаможа ўмацаванню сацыяльнай блізкасці.
  • LinkedIn працуе як надзейны інструмент CRM, што азначае, што ён можа дапамагчы вам лепш зразумець патэнцыйных кліентаў. Акрамя таго, гэта дазваляе даведацца пра іх інтарэсы, перавагі і паводзіны.
Праверце гэта:  Як змяніць тэчку закладак па змаўчанні ў Firefox

Лепшыя маркетынгавыя стратэгіі LinkedIn

Маркетынг LinkedIn можа ўключаць розныя стратэгіі ў залежнасці ад тыпу бізнесу, памеру і патрабаванняў. Тут мы абмяркуем некаторыя асноўныя стратэгіі, якія можна выкарыстоўваць для прыцягнення большай колькасці патэнцыйных кліентаў і вядзення бізнесу.

Стратэгіі ахопліваюць платныя і арганічныя варыянты развіцця вашага бізнесу, як B2C, так і B2B. Некаторыя з маркетынгавых стратэгій LinkedIn:

  • Стварыце поўны профіль LinkedIn сёння. На старонцы профілю павінны быць размешчаны лагатып кампаніі, апісанне, URL вэб-сайта, памер кампаніі, тып кампаніі, месцазнаходжанне і галіна.
  • Публікуйце звычайны кантэнт на сваёй старонцы ў LinkedIn.
  • Паўторна буферызуйце ваш лепшы кантэнт.
  • Папрасіце сваіх супрацоўнікаў звязаць іх старонку ў LinkedIn са старонкай вашай кампаніі.
  • Абагульвайце паведамленні з дапамогай магутных і насычаных сродкаў масавай інфармацыі.
  • Скарыстайцеся перавагамі груп LinkedIn.
  • Прасоўвайце свой кантэнт.
  • Выкарыстоўвайце некалькі моўных інструментаў, каб кожны чалавек ва ўсім свеце мог прачытаць вашу публікацыю.
  • Эфектыўна выкарыстоўвайце рэкламу, такую ​​як спонсарскі кантэнт, тэкставыя аб’явы і спонсарскую InMail.
  • Аўтаматызуйце InMail на LinkedIn.
  • Усталюйце убудову LinkedIn на свой сайт або старонку блога.
  • Выкарыстоўвайце даступныя інструменты аўтаматызацыі, каб прыцягнуць патэнцыйных кліентаў, нават калі вы спіце.
  • Наладжвайце плённыя сувязі і рэгулярна займайцеся зносінамі.

А цяпер давайце паглядзім некаторыя інструменты маркетынгу і аўтаматызацыі LinkedIn, якія могуць дапамагчы.

Навігатар продажаў LinkedIn

Зразумейце ключавыя ідэі, карыстайцеся персаналізаванымі пашырэннямі і арыентуйцеся на ідэальных пакупнікоў Навігатар продажаў LinkedIn. Гэта дапаможа вам хутчэй знайсці патрэбныя кампаніі і эфектыўныя перспектывы з лепшым вопытам пошуку.

Дазвольце LinkedIn Sales Navigator быць вашым гідам па продажах, каб вы маглі хутка знаходзіць падыходных патэнцыйных кліентаў у мэтавых уліковых запісах і прапановы, спецыяльна настроеныя для вас. Акрамя таго, вы можаце захоўваць патэнцыйных кліентаў і ўліковыя запісы, а таксама рэгістраваць дзейнасць Sales Navigator у CRM адным пстрычкай мышы.

Атрымлівайце рэлевантную інфармацыю аб продажах па патэнцыйных кліентах і ўліковых запісах, якім вы прадаеце, а таксама аб зменах працы. Лёгка арганізуйце ўліковыя запісы і патэнцыйных кліентаў з дапамогай тэгаў, каб імгненна знаходзіць іх пры неабходнасці. Пашырыць спіс тых, хто праглядаў ваш профіль на працягу 90 дзён.

Нават калі вы не падключаны да інструмента Sales Navigator, вы ўсё роўна можаце ахапіць больш чым 500 мільёнаў членаў LinkedIn. Больш за тое, вы можаце лепш дзяліцца зместам продажаў са сваімі пакупнікамі і прадаўцамі. Дазвольце ім бачыць змесціва, не спампоўваючы яго, і адсочвайце, хто яго праглядае. Вы таксама можаце выкарыстоўваць аб’яднаную сетку кампаніі, каб лёгка падключыцца да патэнцыйных кліентаў.

Вы хочаце ўбачыць, што можа зрабіць LinkedIn Sales Navigator? Запытайце бясплатную дэманстрацыю і адчуйце лепшае. Вы нават можаце ўзяць бясплатную пробную версію пасля ўваходу ў сістэму.

Zoho Social

Zoho Social дапаможа вам маштабаваць вашыя маркетынгавыя намаганні LinkedIn для стварэння пастаянна бліскучага бізнесу. Гэта інструмент маркетынгу ў сацыяльных сетках, які дазваляе аптымізаваць ахоп змесціва LinkedIn, патэнцыяльных кліентаў, рэкламу і стратэгіі з адной прыборнай панэлі.

Аптымізуйце свае маркетынгавыя мэты LinkedIn з дапамогай інструментаў планавання Zoho Social, такіх як надзейны каляндар кантэнту, аптымізаванае акно публікацыі і пашыраныя інструменты планавання. Дадайце новы кантэнт у свой каляндар публікацый, каб вы маглі візуалізаваць і планаваць свой профіль кампаніі LinkedIn.

Скарыстайцеся перавагамі акна публікацыі, створанага для аптымізацыі вашага ахопу з дапамогай інструмента ўстаноўкі таргетынгу, які дапаможа вам дасягнуць важнай аўдыторыі. Дасьледуйце такія магутныя інструменты, як аўтаматызацыя паўторных публікацый, прагнозы SmartQ і г.д., каб дасягнуць сваёй аўдыторыі ў ідэальны час, калі яна актыўная.

Паколькі важна ведаць пра эфектыўнасць вашага бізнесу ў LinkedIn, Zoho Social прапануе 360-градуснае ўяўленне аб прадукцыйнасці старонак і профіляў LinkedIn. Параўноўвайце штотыднёвую і штомесячную эфектыўнасць брэнда, усталёўваючы дыяпазон дат у адпаведнасці з вашым жаданнем.

Праверце гэта:  Як падлічыць крытэрыі набору адпаведнасці дадзеных у табліцах Google

Вызначце асноўную аўдыторыю і праглядзіце свае найбольш эфектыўныя паведамленні, каб вырашыць, які змест лепш за ўсё спрыяе продажам. Акрамя таго, вы можаце стварыць свае панэлі справаздач LinkedIn для адсочвання і экспарту важных паказчыкаў.

Акрамя таго, інтэгруйце Zoho Social са сваімі формамі і аб’явамі LinkedIn Lead, каб ствараць асноўныя патэнцыйныя кліенты з прыборнай панэлі генерацыі патэнцыйных кліентаў. Вы таксама можаце кіраваць і запускаць рэкламу для патэнцыйных кліентаў на LinkedIn з Zoho Social, а таксама адсочваць і ствараць патэнцыйныя кліенты з аднаго экрана. Акрамя таго, інтэгруйце з Zoho CRM і накіроўвайце маркетынгавыя патэнцыйныя кліенты на панэль продажаў.

Гэта зручны час для стварэння сацыяльнай прысутнасці вашага брэнда з Zoho Social.

Дукс-суп

Атрымайце персаналізаваную сувязь LinkedIn, каб паскорыць стварэнне патэнцыйных кліентаў, арыентуючыся на патрэбных патэнцыйных кліентаў Дукс-суп. Ён аўтаматычна ўзаемадзейнічае з выбранымі вамі патэнцыйнымі кліентамі ў LinkedIn і падтрымлівае навыкі патэнцыйных кліентаў па адпраўцы персаналізаваных запытаў на падключэнне, адкладзеных або прамых паведамленняў і г.д.

Ад вашага імя Dux-Soup выконвае працу з вашага браўзера. Вы атрымаеце поўную бачнасць і кантроль кожнай дзейнасці ў вашым акаўнце. Ён бяспечна знаходзіць кваліфікаваных патэнцыйных кліентаў, каб вы маглі хутчэй сканцэнтравацца непасрэдна на заключэнні здзелак. Гэта таксама дапаможа вам зэканоміць час, засяродзіцца на продажах з высокай вартасцю і правесці максімум часу там, дзе гэта сапраўды важна.

Асноўная місія Dux-Soup – зрабіць аўтаматызацыю даступнай для ўсіх. Ён гнуткі і адпавядае вашым патрэбам у камандах, лічбавых агенцтвах і асобных асобах. Незалежна ад таго, з’яўляецеся вы стартапам, агенцтвам па генерацыі патэнцыйных кліентаў, агенцтвам продажаў, маркетынгавым агенцтвам ці іншым, Dux-Soup – гэта тое, што вам спадабаецца.

Сачыце за патэнцыйнымі кліентамі для вашага бізнесу з дапамогай 14-дзённай бясплатнай пробнай версіі Dux-Soup. Усталюйце пачатковы Dux бясплатна і лёгка знайдзіце патэнцыйных кліентаў LinkedIn.

Octopus CRM

Паспрабуйце комплексны інструмент аўтаматызацыі для маркетынгу і аўтаматызацыі LinkedIn Octopus CRM. Гэта дапамагае спрасціць пошук патэнцыяльных кліентаў, развіваць бізнес і многае іншае з перадавым праграмным забеспячэннем аўтаматызацыі LinkedIn.

Octopus CRM – гэта просты, але вельмі магутны аўтапілот для вашых маркетынгавых патрэб LinkedIn. Ён аўтаматызуе вашу працу з дапамогай шырокага спектру цудоўных функцый, такіх як:

  • Адпраўка персаналізаваных запытаў на падключэнне ў LinkedIn або па электроннай пошце, каб абыйсці ліміт запрашэнняў у LinkedIn
  • Масавая адпраўка паведамленняў на злучэнні 1-га ўзроўню
  • Адабрэнне да 7 навыкаў вашых сувязяў 1-га ўзроўню ў вашым LinkedIn
  • Аўтаматычнае наведванне сотняў профіляў.

Уявіце сабе сітуацыю, калі вы можаце аўтаматычна звязвацца з мэтавай аўдыторыяй, адпраўляць прывітанні, калі запыты прыняты, ператвараць іх у кліентаў праз рэгулярныя наступныя дзеянні і падтрымліваць некалькі навыкаў, каб прыцягнуць патэнцыйных кліентаў. З Octopus CRM усё гэта магчыма без клопатаў.

Інструмент дазваляе стварыць асабістую варонку генерацыі патэнцыйных кліентаў LinkedIn. Вы можаце дадаваць, аб’ядноўваць і выдаляць функцыі, калі заўгодна, і захоўваць усе перспектывы на адной прыборнай панэлі. Далей вы пачнеце атрымліваць цудоўныя вынікі з дапамогай інструмента аўтаматызацыі Octopus CRM.

Аўтаматызацыя Octopus CRM LinkedIn дазваляе вам назіраць за рознымі паказчыкамі, якія ўключаюць колькасць праглядаў, з’яўленне ў пошуку, індэкс продажаў і эфектыўнасць кампаній. Акрамя таго, вы можаце атрымаць доступ да дзіўных функцый, такіх як падключэнне па электроннай пошце, імпарт/экспарт, інтэграцыя Zapier, інтэграцыя Hubspot, кантроль актыўнасці і гэтак далей.

Пачніце бясплатную пробную версію сёння і выведзіце свой маркетынг і аўтаматызацыю LinkedIn на новы ўзровень.

PhantomBuster

Збірайце новыя спісы патэнцыйных кліентаў, адпраўляйце інфармацыйна-прапагандысцкія кампаніі і дапаўняйце электронныя лісты і даныя новай эрай маркетынгу LinkedIn з дапамогай PhantomBuster інструмент генерацыі патэнцыйных кліентаў. Ён забяспечвае надзейныя рашэнні для генерацыі патэнцыйных кліентаў для вашага бізнесу.

Прыцягвайце патэнцыйных кліентаў з асноўных вэб-сайтаў і сетак з дапамогай больш чым 100 гатовых сродкаў аўтаматызацыі, загадзя створаных працоўных працэсаў і інтэграцыі CRM. Вы можаце лёгка імпартаваць даныя вашага злучэння ў любое праграмнае забеспячэнне CRM і атрымаць воблачныя рашэнні без кода для кругласутачнай генерацыі патэнцыйных кліентаў.

Праверце гэта:  Як адключыць аўтазамену ў пашырэнні браўзэра Grammarly і мабільнай клавіятуры

PhantomBuster зэканоміць вам гадзіны паўтаральных задач і захавае вашы ўліковыя запісы ў сацыяльных сетках, забяспечваючы бесперашкодную аўтаматызацыю. Атрымлівайце дакладныя інструкцыі па абмежаванні хуткасці сеткі на кожным этапе маркетынгу LinkedIn. Ці ёсць у вас некалькі мэтаў? У PhantomBuster ёсць рашэнне для вас.

Збірайце свае мэты 24/7, каб дамагчыся росту і даходу на аўтапілоце. PhantomBuster аўтаматызуе індывідуальныя задачы для дасягнення канкрэтных мэтаў генерацыі патэнцыйных кліентаў. Выкарыстоўвайце ўбудаваныя паслядоўнасці дзеянняў, каб павысіць сваю стратэгію росту.

Інтэгруйце PhantomBuster з іншымі перадавымі інструментамі, такімі як Salesforce CRM Enricher, HubSpot CRM Enricher і многімі іншымі, каб развіваць свой бізнес. Вазьміце 14-дзённую бясплатную пробную версію і паглядзіце, што вы можаце атрымаць ад PhantomBuster.

Разгарнуць

Атрымайце імгненныя вынікі і павялічце сваю інфармацыйную гульню Разгарнуць. Гэта дапаможа вам звязацца з патэнцыйнымі кліентамі па электроннай пошце або праз LinkedIn праз разумныя аўтаматызаваныя паслядоўнасці. Лепш за ўсё тое, што вы можаце запусціць сваю першую кампанію на працягу 15 хвілін і атрымаць вынікі праз 24 гадзіны.

У старых спосабах вы можаце знайсці абвесткі, напрыклад, што ваш уліковы запіс быў абмежаваны, скончыліся запрашэнні (на дадзены момант), дасягнуты тыднёвыя ліміты і г.д. З Expandi вам больш не трэба змагацца за ўсё гэта. Вы можаце лёгка адпраўляць паведамленні аб канверсіі і імгненна ствараць свае выйгрышныя стратэгіі.

Разумнае праграмнае забеспячэнне Expandi думае пра вас і дазваляе стварыць найбольшую колькасць кропак кантакту з аўдыторыяй. Такім чынам, вы можаце перамагчы змены LinkedIn з дапамогай Expandi. Цяпер вы таксама можаце адпраўляць персаналізаваныя запрашэнні ў InMails, Messages і Connect. Акрамя таго, вы можаце аб’яднаць іх усе з функцыямі View, такімі як Follow, Endorse і Content, каб палепшыць кропкі дотыку.

Expandi ўключае ў сябе персаналізаваныя GIF-файлы і выявы ў вашым кіраванні ўздымам і ахопам. Гэта азначае, што цяпер вы можаце персаналізаваць не толькі тэст, але і GIF-файлы і выявы ў сваім падарожжы па ахопу LinkedIn. Ён змяшчае дынамічныя выявы ў электронную пошту вашых кліентаў і паштовыя скрыні LinkedIn для лепшага ахопу.

Паспрабуйце Expandi бясплатна і стварайце сцэнарыі продажаў на аснове паводзін вашых патэнцыйных кліентаў.

Знаёмцеся з Альфрэдам

Развівайце свой бізнес з Знаёмцеся з Альфрэдам, што дазваляе аўтаматычна падключацца да патрэбных патэнцыйных кліентаў. Каб хутчэй дасягнуць мэты, адпраўляйце некалькі персаналізаваных дадатковых паведамленняў праз электронную пошту, LinkedIn, Twitter і інш.

Стварыце шматканальны канвеер продажаў і натуральным чынам узаемадзейнічайце з патрэбнымі людзьмі, каб павялічыць шанцы пабудаваць добрыя адносіны. Пабудуйце давер вашых патэнцыйных кліентаў з дапамогай маштабнай персаналізацыі. Акрамя таго, Meet Alfred адпраўляе аўтаматызаваныя паведамленні ў залежнасці ад месцазнаходжання кампаніі або людзей і карэктуе продажы ў залежнасці ад назвы.

Адаптуйце свае паведамленні аб продажах да патрабаванняў патэнцыйнага кліента дзякуючы бібліятэцы персаналізацыйных фрагментаў і шаблонаў Meet Alfred. Арганізуйце, класіфікуйце і кіруйце ўсімі дзелавымі кантактамі так, як хочаце, з дапамогай нататак, фільтраў, тэгаў і іншага.

Палепшыце прадукцыйнасць і эфектыўнасць каманды шляхам размеркавання роляў і абавязкаў. Вы таксама можаце праглядаць эфектыўнасць кампаніі кожнага ўдзельніка з прыборнай панэлі. Акрамя таго, Meet Alfred дазваляе аўтаматызаваць вашу стомную ручную працу і засяродзіцца на пошуку патэнцыйных кліентаў і максімізацыі продажаў.

Атрымайце 14-дзённую пробную версію без рызыкі і адчуйце, як працуе Meet Alfred.

Заключэнне

LinkedIn мае велізарны патэнцыял, каб дапамагчы вам развіць свой бізнес, падключаючыся да патрэбных патэнцыйных кліентаў, кліентаў, прафесійных арганізацый і рэсурсаў. З належнай маркетынгавай стратэгіяй LinkedIn вы напэўна зможаце пабудаваць выдатную сетку, супрацоўнічаць з аднадумцамі і прыцягнуць больш патэнцыйных кліентаў.

Выкарыстоўвайце прыведзеныя вышэй маркетынгавыя стратэгіі і рашэнні LinkedIn, каб дасягнуць вашай мэтавай аўдыторыі і дасягнуць вашых бізнес-мэтаў.