Выпраўце, што PayPal не можа апрацаваць запыт

PayPal – гэта дадатак для онлайн-плацяжоў, якое забяспечвае просты і бяспечны спосаб пераводу і атрымання грошай у Інтэрнэце. Для апрацоўкі плацяжоў выкарыстоўваюцца дэбетавыя і крэдытныя карты або звязаныя з імі банкаўскія рахункі. PayPal з’яўляецца пераважным спосабам онлайн-аплаты ў многіх краінах. Гэты электронны спосаб апрацоўкі грошай падчас пакупак або іншай дзейнасці стаў даволі папулярным у апошнія дні. Але гэты спосаб аплаты сутыкнуўся з некаторымі праблемамі пры апрацоўцы запытаў кліентаў. Адной з такіх памылак з’яўляецца тое, што PayPal не можа апрацаваць запыт, які мы збіраемся абмеркаваць у гэтым кіраўніцтве. Калі вы маеце справу з такой жа праблемай, вы можаце праверыць хуткія выпраўленні, прадстаўленыя ў гэтым кіраўніцтве, і паспрабаваць іх прымяніць, каб вырашыць праблему. Такім чынам, давайце пачнем з метадаў выпраўлення, калі PayPal не змагла неадкладна апрацаваць праблемы з запытамі.

Як выправіць, што PayPal не можа апрацаваць запыт

Прычыны, па якіх PayPal не можа апрацаваць ваш запыт на аплату, могуць адрознівацца ад сервераў PayPal да праблем з вашым уліковым запісам PayPal. Давайце коратка разгледзім некаторыя з гэтых прычын ніжэй:

  • Неправераны рахунак
  • Непацверджаны банкаўскі рахунак
  • Неправераная крэдытная або дэбетавая карта
  • Недастаткова грошай на рахунку
  • Праблемы з браўзерам
  • Уключаны VPN
  • Слабае падключэнне да Інтэрнэту

Першы метад, які можна паспрабаваць вырашыць праблемы з апрацоўкай плацяжоў у PayPal, – праверыць старонку стану яго сервера. Часам усе праблемы, звязаныя з перакладам грошай, узнікаюць з-за таго, што функцыянальныя функцыі PayPal не працуюць. Такім чынам, вы можаце праверыць афіцыйны сайт Старонка стану PayPal або праверце вэб-сайты іншых вытворцаў для праверкі часу працы, напрыклад DownDetector якія дапамагаюць у прадастаўленні падрабязных звестак аб тым, ці ёсць праблема з серверамі PayPal ці не.

Не існуе пэўнага метаду, які дапаможа вам пазбавіцца ад праблем з апрацоўкай у PayPal. Але вы можаце паспрабаваць метады ліквідацыі непаладак, прыведзеныя ніжэй, каб праверыць, які з іх вам найбольш падыходзіць для вырашэння гэтай праблемы.

Спосаб 1: Праверка крэдытнай або дэбетавай карты

Калі серверы PayPal працуюць нармальна, а вы па-ранейшаму змагаецеся з тым, што PayPal не можа апрацаваць запыт, вам варта праверыць, ці захаваныя ў PayPal карты, крэдытныя або дэбетавыя, правераны ці не. Неправераныя карты могуць перашкаджаць апрацоўцы плацяжоў і часам блакіраваць іх, таму вельмі важна правяраць, ці захаваныя карты правераныя.

Праверце гэта:  Як скапіяваць і зрабіць рэзервовую копію файлаў у вонкавае сховішча на iPhone і iPad

1. Наведайце PayPal афіцыйны сайт у вашым браўзеры.

2. Увайдзіце ў PayPal, увёўшы свае ўліковыя дадзеныя.

3. Цяпер націсніце на значок шасцярэнькі налад.

4. Адкрыйце ўкладку «Плацяжы» і пацвердзіце ў ёй захаваную картку(-і).

Пасля таго як ваша крэдытная або дэбетавая карта будзе пацверджана, апрацуйце плацёж яшчэ раз, каб праверыць, ці вырашаны праблемы з немагчымасцю апрацаваць запыт.

Спосаб 2: Прывязка банкаўскага рахунку

Наступным важным метадам з’яўляецца пацверджанне вашых банкаўскіх рэквізітаў у вашым акаўнце на выпадак, калі PayPal не зможа апрацаваць гэты запыт на аплату, які вы зрабілі. Часам прычына, па якой PayPal не працуе належным чынам, заключаецца ў тым, што ён не спраўдзіў ваш банкаўскі рахунак, што прыводзіць да таго, што PayPal не аўтарызуе вашы транзакцыі. У такім выпадку выканайце наступныя дзеянні, каб пацвердзіць свой банк:

1. Адкрыйце свой уліковы запіс PayPal у Інтэрнэце і перайдзіце ў свой Кашалёк.

2. Пстрыкніце па опцыі «Звязаць спосаб аплаты».

3. Цяпер абярыце свой банкаўскі рахунак.

4. Пасля гэтага выберыце тып банкаўскага рахунку і ўвядзіце неабходныя дадзеныя, а затым націсніце «Згаджацца і спасылка».

Цяпер, калі ваш банкаўскі рахунак пацверджаны ў PayPal, вы можаце апрацаваць свой плацеж і праверыць, ці вырашана праблема.

Спосаб 3: Выкарыстоўвайце баланс PayPal

Калі пры здзяйсненні транзакцыі на вашай прыладзе ўзнікае памылка PayPal не можа апрацаваць запыт, вы можаце паспрабаваць выкарыстоўваць свой баланс PayPal для апрацоўкі плацяжу. З гэтай праблемай можна сутыкнуцца з-за вашай карткі або банкаўскіх плацяжоў, таму замест іх выкарыстання вы можаце выкарыстоўваць свае грошы PayPal, якія могуць аднавіць працу прыкладання. Калі ў вас няма грошай на вашым рахунку PayPal, вы можаце дадаць грошы, выканаўшы наступныя дзеянні:

Заўвага: апісаныя ніжэй крокі можна выканаць, калі вы яшчэ не прывязалі сваю картку або банкаўскі рахунак.

1. Увайсці у свой уліковы запіс PayPal і выберыце «Кіраваць» у верхняй частцы старонкі.

2. Абярыце ў меню «Прывязаць карту або банк».

3. Выберыце пераважны варыянт паміж Прывязаць дэбетавую або крэдытную карту і Прывязаць банкаўскі рахунак.

Праверце гэта:  Што такое OTG Storage?

4. Пасля ўводу вашай інфармацыі націсніце Link Card.

5. Цяпер адкрыйце Кашалёк на старонцы ўліковага запісу PayPal.

6. Каб адправіць грошы са свайго банкаўскага рахунку на PayPal, націсніце «Дадаць грошы».

Цяпер, калі вы дадалі грошы на свой баланс PayPal, вы можаце здзяйсняць далейшыя транзакцыі, выкарыстоўваючы іх, без неабходнасці выкарыстоўваць картку або банкаўскі рахунак.

Спосаб 4: паспрабуйце іншы спосаб аплаты

Калі ні адзін з вышэйпералічаных спосабаў аплаты не даў магчымасці вырашыць праблему, калі PayPal не можа апрацаваць запыт, вы можаце паспрабаваць іншы спосаб аплаты, каб здзейсніць транзакцыю. Гэта можна зрабіць з дапамогай альтэрнатыўнай карты або іншага банкаўскага рахунку, бо галоўным вінаватым можа быць ваш захаваны банкаўскі рахунак у PayPal.

1. Адкрыйце свой уліковы запіс у PayPal у інтэрнэце, націсніце опцыю «Кіраванне», а затым запусціце прыкладанне.

2. Цяпер націсніце «Звязаць карту або банк», каб дадаць новы банкаўскі рахунак.

Далей выконвайце інструкцыі на экране, каб дадаць новую картку або банкаўскі рахунак у свой PayPal.

Спосаб 5: Выкарыстоўвайце іншы браўзер

Для карыстальнікаў ПК, якія любяць рабіць плацяжы праз PayPal у Інтэрнэце, калі ў вас узніклі праблемы з апрацоўкай плацяжу, вы можаце паспрабаваць выкарыстоўваць іншы браўзер. Часам выкарыстанне пэўнага браўзера можа быць прычынай праблемы з-за праблем з інтэрнэт-сэрвісамі гэтага браўзера. У такім выпадку, калі вы выкарыстоўваеце Google Chrome для плацяжоў праз PayPal вы можаце паспрабаваць выкарыстоўваць іншыя вэб-браўзеры. Было заўважана, што змена браўзераў вырашыла праблему, калі PayPal не можа апрацаваць запыт для многіх карыстальнікаў. Ніжэй прыведзены спіс папулярных вэб-браўзераў, акрамя Google Chrome.

Спосаб 6: Адключыце VPN і проксі-сервер

Калі вы выкарыстоўваеце VPN або проксі-сэрвіс у сваёй сістэме, каб схаваць сваю асобу ў інтэрнэце, гэта можа перашкодзіць працэсу аплаты падчас транзакцый праз PayPal. Такім чынам, вам важна адключыць любую такую ​​паслугу, калі вы спрабуеце выкарыстоўваць PayPal для транзакцый. Вы можаце прачытаць наша кіраўніцтва аб тым, як адключыць VPN і проксі ў Windows 10, і атрымаць дапамогу ад яго, каб адключыць іх на вашым ПК.

Спосаб 7: Паспрабуйце іншую прыладу

Акрамя ўсіх праблем з вашым уліковым запісам PayPal, захаванымі картамі і банкаўскім рахункам, цалкам магчыма, што PayPal не змагла апрацаваць гэты запыт, гэта можа адбыцца з-за праблем з прыладай, якую вы зараз выкарыстоўваеце для аплаты. Калі гэта так, то вы можаце паспрабаваць змяніць прыладу, іншы ПК або ноўтбук або іншы мабільны тэлефон. Запусціце транзакцыю з іншай прылады, калі гэта магчыма, і паглядзіце, ці вырашана праблема.

Праверце гэта:  34 лепшых інструментаў вэб-тэсціравання

Выява Firmbee з Pixabay

Спосаб 8: Звярніцеся ў службу падтрымкі PayPal

Калі здаецца, што ні адзін з вышэйзгаданых метадаў не працуе для вас, апошняе сродак для вырашэння праблемы з немагчымасцю апрацаваць запыт – гэта звязацца з Падтрымка PayPal. Служба падтрымкі PayPal дае шмат інфармацыі па ліквідацыі непаладак, якая можа вам вельмі дапамагчы. Вы можаце пагутарыць са спецыялістамі PayPal або нават пагаварыць з імі па тэлефоне, каб вырашыць памылку.

Часта задаюць пытанні (FAQ)

Q1. Чаму мой PayPal пастаянна паказвае, што не можа апрацаваць плацёж?

Адказ Найбольш частыя прычыны, па якіх PayPal часта паказвае, што немагчыма апрацаваць аплату, памылку з-за крыніцы фінансавання кліента або праблем з уліковым запісам PayPal.

Q2. Чаму ў мяне ўзнікаюць праблемы пры ажыццяўленні транзакцыі праз маю дэбетавую карту ў PayPal?

Адказ Калі вы сутыкнуліся з праблемамі пры ажыццяўленні транзакцый з дапамогай дэбетавай карты, яны могуць узнікнуць з-за неправеранай карты. Не толькі гэта, але і перавышэнне ліміту карты ў сістэме PayPal таксама можа быць прычынай праблемы.

Q3. Як я магу прыняць аплату праз PayPal?

Адказ Пасля таго, як вы атрымаеце плацёж на PayPal, вы можаце ўручную запатрабаваць кожны плацёж, адкрыўшы опцыю «Зводка» і прыняўшы незавершаныя плацяжы, атрыманыя на вашым рахунку.

Q4. Ці магу я адправіць ліст у службу падтрымкі PayPal?

Адказ Вы не можаце адправіць электронны ліст у службу падтрымкі PayPal, але вы можаце паразмаўляць з афіцыйнымі асобамі або нават каментаваць свае сацыяльныя ўліковыя запісы, пазначыўшы афіцыйны сацыяльны ўліковы запіс PayPal.

Q5. Якія тыпы карт прымаюцца ў PayPal?

Адказ PayPal прымае ўсе віды асноўных дэбетавых і крэдытных карт, у тым ліку Visa, Mastercard, Discover і American Express.

***

Інтэрнэт-транзакцыі сапраўды палегчылі жыццё кожнага. Плаціць або атрымліваць грошы ў інтэрнэце вельмі эфектыўна і, не кажучы ўжо пра тое, надзвычай бяспечна. Але часам могуць узнікнуць памылкі пры аплаце пры здзяйсненні анлайн-транзакцый на такіх платформах, як PayPal, якой карыстаюцца мільёны карыстальнікаў, па розных прычынах. Мы спадзяемся, што наша кіраўніцтва дапамагло вам у вырашэнні праблемы, калі PayPal не можа апрацаваць запыт. Раскажыце, які з вышэйзгаданых метадаў вы выкарыстоўвалі для паспяховага дасягнення гэтай мэты. Пакіньце свае каштоўныя прапановы і далейшыя запыты ў раздзеле каментарыяў ніжэй.