Выпраўце, што зададзены ўваход не існуе ў Windows 10

Падчас спробы падлучэння вашага ПК да прылады або да сеткавай прылады (NAS) вы можаце атрымаць паведамленне пра памылку «Не існуе ўваходу». Як правіла, гэтую памылку атрымлівалі карыстальнікі з больш раннімі абнаўленнямі Windows 10. Аднак асноўнай прычынай з’яўлення гэтай памылкі ў вашай сістэме могуць быць абнаўленні сістэмы. Карыстальнікі, якія атрымалі гэтую памылку, таксама атрымалі паведамленні пра памылкі, такія як памылкі планавальніка задач і запланаваныя задачы не запускаюцца без сеанса ўваходу. Ёсць некалькі метадаў, якія вы можаце паспрабаваць выправіць гэтую праблему ў вашай сістэме.

Як выправіць, што ўказанае імя ўваходу не існуе ў Windows 10

Памылка планавальніка заданняў можа з’явіцца на вашым кампутары па розных прычынах. Некаторыя з магчымых прычын гэтай памылкі пералічаны ніжэй.

  • Выкарыстанне больш ранняй версіі абнаўлення Windows 10
  • Магчыма новае няспраўнае абнаўленне сістэмы
  • Неадэкватныя налады сеткі
  • Памылка няправільнай канфігурацыі сістэмнай групы

Спосаб 1: Змена метаду ўваходу ў Windows 10

Калі пры спробе злучэння сістэмы з сеткай NAS вы атрымліваеце паведамленне пра памылку «Не існуе ўваходу», вы можаце паспрабаваць выправіць гэтую памылку, змяніўшы метады ўваходу ў сістэму. Вы можаце выканаць гэтыя простыя крокі, каб выкарыстоўваць гэты метад.

1. Націсніце клавішы Windows + I разам, каб адкрыць Налады.

2. Націсніце Налада ўліковых запісаў.

3. Націсніце Параметры ўваходу на левай панэлі.

4. Націсніце на Windows Hello PIN.

Праверце гэта:  Як выправіць адключэнне Wi-Fi у Windows 10 Fall Creators Update

5. Націсніце на опцыю «Дадаць».

6. Усталюйце PIN-код для пароля.

Пасля таго, як вы змянілі спосаб уваходу, вы не павінны атрымліваць тую ж памылку зноў. Калі вы працягваеце атрымліваць запланаваныя задачы, якія не выконваюцца без памылкі сеансу ўваходу ў сістэму, вы можаце паспрабаваць прытрымлівацца наступнага метаду.

Спосаб 2: Змена налад доступу да сеткі

Адзін з метадаў, які можна выкарыстоўваць, каб пазбегнуць памылкі ўваходу ў сістэму не існуе на вашым кампутары, – гэта змяніць налады доступу да сеткі вашай сістэмы. Вы можаце змяніць налады доступу да сеткі, прытрымліваючыся інструкцый ніжэй.

1. Адначасова націсніце клавішы Windows + R, каб адкрыць дыялогавае акно «Выканаць».

2. Увядзіце Gpedit.msc і націсніце клавішу Enter, каб адкрыць рэдактар ​​лакальнай групавой палітыкі.

3. У рэдактары лакальнай групавой палітыкі перайдзіце ў раздзел «Канфігурацыя кампутара».

4. Затым адкрыйце налады Windows.

5. Затым двойчы пстрыкніце па наладах бяспекі.

6. Цяпер перайдзіце ў тэчку «Лакальныя палітыкі».

7. Нарэшце, адкрыйце тэчку Параметры бяспекі.

8. На ўкладцы «Палітыка» знайдзіце «Доступ да сеткі: не дазваляць захоўванне пароляў і ўліковых дадзеных для сеткавай аўтэнтыфікацыі».

9. Пстрыкніце правай кнопкай мышы Доступ да сеткі: не дазваляць захоўванне пароляў і ўліковых дадзеных для сеткавай аўтэнтыфікацыі і націсніце Уласцівасці.

10. Выберыце «Адключана» і націсніце «ОК», а затым «Ужыць».

Пасля выканання ўсіх згаданых крокаў перазагрузіце ПК і праверце, ці не выконваюцца запланаваныя задачы без ліквідацыі памылкі сеанса ўваходу. Калі праблема застаецца, паспрабуйце перайсці да наступнага метаду.

Спосаб 3: Выкарыстоўвайце дыспетчар уліковых дадзеных

Дыспетчар уліковых дадзеных – гэта ўтыліта ад Microsoft; гэтая ўтыліта дае вам параметры, якія дазваляюць правяраць і рэдагаваць уліковыя дадзеныя, такія як паролі і імёны карыстальнікаў для ўваходу на розныя вэб-сайты, камп’ютэрныя праграмы і іншыя падобныя сеткі. Вы можаце выкарыстоўваць гэту ўтыліту, каб пазбегнуць гэтай памылкі планавальніка заданняў, указаны ўваход у сістэму не існуе, і выканаць гэтую функцыю, выканаўшы наступныя простыя дзеянні.

Праверце гэта:  Як змяніць план харчавання ў Windows 10

1. Націсніце адначасова клавішы Windows + S, каб адкрыць меню пошуку Windows.

2. Увядзіце «Дыспетчар уліковых дадзеных» у радку пошуку і націсніце «Адкрыць».

3. Націсніце на Уліковыя дадзеныя Windows.

4. Знайдзіце прыладу NAS, якая можа быць прычынай памылкі ў вашай сістэме.

5. Выдаліце ​​запіс, каб выдаліць уліковыя даныя.

6. Націсніце «Дадаць уліковыя даныя Windows», каб дадаць новае значэнне ўліковых даных Windows.

7. У раздзеле Інтэрнэт або сеткавы адрас увядзіце імя сервера (дадайце IP-адрас або Netbios-імя вашай Cloudstation).

8. У раздзеле «Імя карыстальніка» увядзіце servernameusername (імя імя Netbios, да якога вы падключаеце прыладу).

9. Пакіньце раздзел «Пароль» пустым і націсніце «ОК».

Часта задаюць пытанні (FAQ)

Q1. Чаму адбываецца збой уваходу на маім кампутары?

Адказ Можа быць некалькі прычын збою ўваходу на ваш кампутар, у тым ліку старая версія Windows, пашкоджанае абнаўленне Windows, няправільныя налады сеткі або няправільныя налады канфігурацыі. Вы можаце вырашыць гэтыя праблемы, змяніўшы метады ўваходу ў групавую палітыку Windows або канфігурацыю кампутара.

Q2. Як я магу змяніць свае ўліковыя дадзеныя для ўваходу на сваім кампутары?

Адказ Вы можаце выкарыстоўваць дыспетчар уліковых дадзеных Windows, каб змяніць уліковыя дадзеныя для ўваходу, захаваныя на прыладзе Windows. Утыліта дыспетчара ўліковых дадзеных была распрацавана, каб дазволіць карыстальнікам правяраць і рэдагаваць свае ўліковыя даныя, такія як імёны карыстальнікаў і паролі, захаваныя ў сістэме Windows 10.

Q3. Ці ўплываюць мае налады сеткі на праблемы ўваходу?

Адказ Адной з прычын узнікнення памылак пры ўваходзе на вашым кампутары з’яўляюцца няправільныя налады сеткі. Каб змяніць параметры сеткі, вы можаце перайсці ва ўтыліту рэдактара лакальнай групавой палітыкі на вашым кампутары.

Праверце гэта:  Як убачыць нататкі Windows 10 у Інтэрнэце і Android

***

Мы спадзяемся, што гэта кіраўніцтва было карысным і што вы змаглі выправіць указаную праблему ўваходу ў сістэму на вашым кампутары. Закаментуйце і дайце нам ведаць, які метад вам падышоў. Акрамя таго, калі ў вас ёсць пытанні, запыты або прапановы, не саромейцеся падзяліцца імі з намі.