Выпраўце памылку Roku з кодам 018

Roku – вядомы апаратны лічбавы медыяпрайгравальнік, які забяспечвае онлайн-трансляцыю тэлеперадач, онлайн-шоў і фільмаў. Не толькі камп’ютары, але Roku таксама добра працуе з іншымі прыладамі, такімі як мабільныя тэлефоны, планшэты і іншыя прылады, якія падтрымліваюць медыя. Гэта таксама выдатна падыходзіць для людзей, якія любяць выпіваць апошнія тэлешоў і фільмы. Нягледзячы на ​​​​тое, што гэта выдатная прылада для струменевай перадачы, было заўважана, што яна сутыкаецца з такімі праблемамі, як памылка Roku 018. Калі вы маеце справу з такой жа праблемай, то мы тут, каб дапамагчы вам з ідэальным кіраўніцтвам, якое пазнаёміць вас са спосабамі выправіць памылку Roku з кодам 018. Давайце адразу паглыбімся ў прычыны памылкі інтэрнэт-злучэння Roku і законныя метады, каб дапамагчы з ёй.

Як выправіць памылку Roku з кодам 018

Roku працуе ў Інтэрнэце, як і іншыя лічбавыя медыя-платформы, такія як Netflix, Amazon Prime, Disney Hotstar і іншыя. Ён таксама надзейны ў шырокапалоснай сетцы. Такім чынам, калі ваша сетка павольная або слабая, вы можаце сутыкнуцца з кодам памылкі 018 на экране.

Самая распаўсюджаная прычына з’яўлення памылкі інтэрнэт-злучэння Roku, як было сказана вышэй, – праблемы, звязаныя з Roku і падключэннем Wi-Fi. Акрамя гэтага, ніжэй пералічаны іншыя прычыны:

  • Няправільныя ўліковыя дадзеныя Roku
  • Брандмаўэры іншых вытворцаў
  • Праблемы з праграмным забеспячэннем
  • Праблема з мадэмам або маршрутызатарам
  • Няспраўнае злучэнне правадоў

Нягледзячы на ​​​​тое, што тэхнічныя збоі і праблемы з інтэрнэтам часта прыводзяць да памылкі падключэння Roku з кодам 016, яе ўсё роўна можна лёгка вырашыць з дапамогай метадаў, пералічаных ніжэй у парадку, каб вы паспрабавалі іх на сваёй прыладзе Roku. Такім чынам, пачнем з першага спосабу:

Спосаб 1: Вырашэнне праблем з падключэннем да Інтэрнэту

Паколькі падключэнне да Інтэрнэту з’яўляецца асноўнай прычынай памылкі Roku, важна спачатку праверыць гэта. Калі ваш Інтэрнэт паказвае слабы сігнал або няма падключэння, вы можаце праверыць гэта, падключыўшы яго да іншай прылады. Калі праблема не знікне, ваша сетка, безумоўна, няспраўная, і вам трэба альбо падключыць яе паўторна з дапамогай кабеля Ethernet, альбо пачакаць, пакуль сігнал стане моцным.

Праверце гэта:  Як алічбаваць вашыя старыя фатаграфіі з фільмаў

Спосаб 2: цыкл харчавання Roku

Наступны метад ліквідацыі нізкай хуткасці спампоўкі з Інтэрнэту ў Roku – гэта адключэнне сілкавання Roku і маршрутызатара. Бываюць выпадкі, калі ваш маршрутызатар можа быць не ў стане забяспечыць дастатковую прапускную здольнасць інтэрнэт-злучэння з Roku. Гэта адбываецца з-за перагрэву прылады або з-за занятасці сеткі. Такім чынам, для ачысткі кэш-памяці патрабуецца цыклічнае ўключэнне харчавання. Выканайце наступныя крокі, каб даведацца, як паспрабаваць гэты метад:

1. Адключыце Roku і маршрутызатар.

2. Цяпер пачакайце 5-6 хвілін.

3. Падключыце Roku і маршрутызатар да крыніцы харчавання.

4. Уключыце прыладу і паглядзіце, ці ліквідаваны код памылкі 018.

Спосаб 3: выдаленне электрамагнітных аб’ектаў

Гэты метад не можа быць першым выбарам для многіх карыстальнікаў Roku, але ён, безумоўна, вельмі важны. Калі вы праверылі падключэнне да Інтэрнэту і выключылі Roku, але гэта не прынесла ніякага станоўчага выніку, праверце, ці спрабуюць якія-небудзь электрамагнітныя аб’екты паглынуць бесправадныя сігналы, калі так, выдаліце ​​іх. Гэтыя аб’екты могуць быць у любой форме, напрыклад, дынамікі, генератары і іншыя, якія, як правіла, моцна паглынаюць сігналы. Вы можаце выдаліць аб’екты або размясціць іх на адлегласці ад маршрутызатара і прылады Roku.

Спосаб 4: выкарыстоўвайце мабільную перадачу дадзеных

Калі пасля выдалення магчымых электрамагнітных аб’ектаў вы па-ранейшаму сутыкаецеся з кодам памылкі Roku 018 на вашым мультымедыйным прыладзе, значыць, падключэнне да Інтэрнэту для запуску Roku здаецца даволі нізкім. У гэтым выпадку вы можаце паспрабаваць змяніць інтэрнэт-сетку з мабільнай кропкай доступу. Прадастаўленне кропкі доступу дапамагае падключыць Roku да хуткага Інтэрнэту і такім чынам вырашыць код памылкі. Таксама пераканайцеся, што ваша мабільная перадача дадзеных уключана для гэтага метаду.

Заўвага: наступныя дзеянні выконваюцца на iPhone 13.

1. Адкрыйце Налады на вашым мабільным тэлефоне.

2. Націсніце Асабістая кропка доступу.

Праверце гэта:  Увядзенне ў DevOps для пачаткоўцаў

3. Уключыце «Дазволіць іншым далучацца».

4. Цяпер падключыце Roku да мабільнай кропкі доступу. Пасля падключэння зноў запусціце Roku і праверце, ці вырашана праблема памылкі 018 Roku.

Спосаб 5: абнавіце Roku

Яшчэ адзін метад вырашэння памылкі злучэння Roku з інтэрнэтам – гэта абнавіць Roku. У Roku нізкая хуткасць загрузкі з інтэрнэту, магчыма, таму, што ваша прылада не абноўлена. Многія праблемы, акрамя падключэння да Інтэрнэту, таксама могуць узнікнуць з-за выкарыстання састарэлай версіі. Такім чынам, абнаўленне яго апошняй версіяй з’яўляецца эфектыўным.

1. Каб адкрыць галоўны экран на Roku, націсніце кнопку дадому на пульце.

2. Цяпер выберыце «Сістэма», каб затым выбраць «Абнаўленне сістэмы».

3. У «Абнаўленні сістэмы» выберыце «Праверыць», каб знайсці даступныя абнаўленні.

4. Калі для вашай прылады Roku даступна абнаўленне, яно будзе ўсталявана аўтаматычна. Пасля таго, як гэта будзе зроблена, перазапусціце прыладу і праверце, ці вырашана праблема з кодам памылкі падключэння Roku 016.

Спосаб 6: Змена налад DNS

Калі Ethernet-кабель падлучаны да Roku, і ён усё яшчэ паказвае адсутнасць інтэрнэт-злучэння, што прыводзіць да памылкі Roku 018, вам трэба наладзіць некаторыя налады DNS. Гэтая праблема можа ўзнікнуць з-за кэша DNS, таму для яе вырашэння важна змяніць сервер DNS.

1. Адключыце маршрутызатар, каб спыніць доступ у Інтэрнэт да Roku.

2. Адкрыйце Налады на Roku і абярыце Налады сістэмы.

3. Абярыце Дадатковыя налады сістэмы і абярыце Скід да заводскіх налад.

4. Цяпер адкрыйце панэль маршрутызатара і абярыце Налады DNS.

5. Усталюйце 8.8.8.8 у якасці адраса DNS-сервера 1 і 8.8.4.4 у якасці адраса DNS-сервера 2.

6. Цяпер, калі вы наладзілі налады DNS, запусціце прыладу Roku, каб убачыць, ці была вырашана праблема нізкай хуткасці спампоўкі праз інтэрнэт Roku.

Спосаб 7: Звярніцеся да Інтэрнэт-правайдэра

Калі мабільная кропка доступу не з’яўляецца варыянтам для вас, каб справіцца з нізкай хуткасцю спампоўкі інтэрнэту Roku, вы можаце паспрабаваць звязацца са сваім інтэрнэт-правайдэрам. Прапускная здольнасць вашага інтэрнэту можа быць меншай за 6 Мбіт/с, што выклікае памылку. У гэтым выпадку вы можаце папрасіць інтэрнэт-правайдэра павялічыць яе да 10 Мбіт/с для працы Roku.

Праверце гэта:  Як прымусова перазапусціць любы iPhone або iPad

Спосаб 8: Звярніцеся ў службу падтрымкі кліентаў Roku

Калі вы ўсё яшчэ змагаецеся з кодам памылкі Roku 018 на вашым мультымедыйным прыладзе пасля таго, як паспрабавалі ўсе вышэйпералічаныя метады, вам варта звярнуцца ў службу падтрымкі Roku для атрымання дадатковай дапамогі. Цалкам магчыма, што з-за невядомага ўнутранага збою падключэння Roku код памылкі 016 адлюстроўваецца на вашым экране. Таму растлумачце праблему прафесіяналам для лепшага выхаду.

Часта задаюць пытанні (FAQ)

Q1. Што азначае код памылкі Roku 018?

Адказ Код памылкі 018 на Roku ўзнікае з-за праблемы з інтэрнэт-злучэннем. Гэтая праблема можа быць альбо слабым падключэннем да Інтэрнэту, альбо праблемамі з маршрутызатарам.

Q2. Як праверыць злучэнне Roku?

Адказ Вы можаце праверыць падключэнне Roku з дапамогай прылады Roku. У Наладах знайдзіце Сетка і праверце магутнасць сеткі.

Q3. Як я магу справіцца з павольным інтэрнэт-злучэннем на Roku?

Адказ Вы можаце забяспечыць надзейнае інтэрнэт-злучэнне, звярнуўшыся да свайго інтэрнэт-правайдэра. Акрамя гэтага, вы таксама можаце звярнуцца ў службу падтрымкі Roku для атрымання дадатковай дапамогі.

Q4. Як я магу выправіць нізкую хуткасць загрузкі інтэрнэту на Roku?

Адказ Каб справіцца з нізкай хуткасцю спампоўкі з інтэрнэту на Roku, пераканайцеся, што толькі Roku падключаны да вашай сеткі Wi-Fi, а ўсе іншыя прылады адключаны. Акрамя таго, паспрабуйце размясціць маршрутызатар бліжэй да прылады Roku для лепшай сеткі.

Q5. Чаму я не магу падключыць Roku да інтэрнэту?

Адказ Праблема з падключэннем Roku да Інтэрнэту можа ўзнікнуць з-за праграм Roku або праблем з пультам Roku. У гэтым выпадку праверце батарэі пульта або ўключыце мабільныя праграмы на Roku.

***

Тэхналагічныя памылкі ў медыя-прыладах непазбежныя. Няхай гэта будуць тэхналагічныя праблемы або ўнутраныя збоі, памылкі на інтэрнэт-мультымедыйных прыладах даволі часта ўзнікаюць. Тое ж самае і з кодам памылкі Roku 018, з якім большасць карыстальнікаў сутыкнулася з-за праблем з Інтэрнэтам. Мы спадзяемся, што наша кіраўніцтва так ці інакш дапамагло вам у вырашэнні гэтай праблемы. Раскажыце, які з спосабаў апынуўся для вас эфектыўным. Калі ў вас ёсць якія-небудзь іншыя запыты наконт кода памылкі 018 або прапановы, пакіньце іх ніжэй.