Выпраўце код памылкі Netflix UI3012

Калі вы атрымліваеце асалоду ад відэа Netflix, вы можаце атрымаць код памылкі Netflix UI3012. Гэта сведчыць аб праблемах з падключэннем, якія не знікнуць з вашага ПК з Windows, калі вы не ліквідуеце іх з каранёвых праграм. Памылка Netflix UI3012 сустракаецца не толькі на прыладзе Mac або ПК з Windows 10, але і на Apple TV або мабільным дадатку.

Як выправіць код памылкі Netflix UI3012

Вы сутыкнецеся з кодам памылкі разам з наступным паведамленнем пра памылку.

Упс, нешта пайшло не так…
Нечаканая памылка
Адбылася нечаканая памылка. Перазагрузіце старонку і паспрабуйце яшчэ раз.

У гэтым кіраўніцтве вы даведаецеся прычыны, якія суправаджаюцца крокамі па ліквідацыі непаладак. Такім чынам, працягвайце чытаць.

Што выклікае памылку Netflix UI3012?

Вось некалькі прычын, якія выклікаюць памылкі UI3012 у Netflix. Прааналізуйце іх глыбока, каб вы маглі лёгка вырашыць праблему.

  • Праблемы з падключэннем да сеткі.
  • Дрэнны сігнал сеткі.
  • Інтэрнэт-перашкоды.
  • Няправільныя налады сеткі.
  • Дрэнны сеткавы кабель.
  • Несумяшчальныя пашырэнні браўзэра.
  • Паслугі правайдэра абмежаваныя.
  • Умяшанне VPN/проксі-сервера.

У гэтым раздзеле мы сабралі спіс метадаў ліквідацыі непаладак, якія дапамогуць вам выправіць памылку Netflix UI3012. Выконвайце іх у тым жа парадку, каб дасягнуць найлепшых вынікаў на ПК з Windows 10.

Спосаб 1: асноўныя крокі па ліквідацыі непаладак

Выконвайце наступныя асноўныя метады ліквідацыі непаладак:

  • Перазагрузіце ПК: перш за ўсё, вы можаце ліквідаваць непаладкі з кодам памылкі Netflix UI3012, перазагрузіўшы кампутар. Гэта дазволіць ліквідаваць усе часовыя збоі, звязаныя з браўзерам і дадаткам.

  • Абнавіць старонку: як прапанавана Netflix, перазагрузка старонак Netflix дазволіць вырашыць канфлікты браўзера і код памылкі Netflix UI3012. Таксама праверце, ці ёсць якія-небудзь праблемы з серверам і ці выкарыстоўваеце вы апошнюю версію Netflix.

  • Падключэнне да іншай сеткі: калі вы падключыліся да агульнадаступнай сеткі, ваш адміністратар мог адключыць некалькі сайтаў і прыкладанняў. У гэтым выпадку падключыцеся да іншай сеткі, калі гэта магчыма, і праверце, ці вырашылі вы гэтую праблему.

  • Павялічце моц сігналу: вы можаце павялічыць моц сігналу Wi-Fi, падсунуўшыся да маршрутызатара і прыбраўшы перашкоды (бесправадныя тэлефоны, мікрахвалевыя печы і г.д.), якія перашкаджаюць працы сеткі.

  • Пераключыцеся на іншы браўзэр: калі на вашым ПК з Windows 10 ёсць якія-небудзь праблемы, звязаныя з браўзерам, вы можаце вырашыць тое ж самае, проста пераключыўшыся на іншыя браўзеры. Робячы гэта, вы можаце вызначыць, звязаная праблема з праграмай або браўзерам.

  • Пераключыцеся на правадное падлучэнне: калі вы выкарыстоўваеце сігнал Wi-Fi, падключыце ПК з Windows і маршрутызатар з дапамогай кабеля Ethernet. Затым гуляйце ў Netflix і праверце, ці не ўхіляецца праблема.

Спосаб 2: Увайдзіце ў Netflix яшчэ раз

Выйсце з уліковага запісу Netflix ліквідуе любыя праблемы з вашым уліковым запісам і ўліковымі данымі. Пачакайце некаторы час, увайдзіце ў свой уліковы запіс яшчэ раз, як інструкцыі.

1. Націсніце на Выйсці ў правым верхнім куце экрана Netflix.

2. Пасля выхаду з уліковага запісу Netflix пачакайце 30 секунд або перазагрузіце кампутар. Затым націсніце на Уваход.

3. Увядзіце свае ўліковыя дадзеныя і праверце, ці не сутыкаецеся вы зноў з памылкай Netflix UI3012.

Спосаб 3: Перазагрузіце хатнюю сетку

Выканайце прыведзеныя дзеянні, каб перазапусціць хатнюю сетку.

Варыянт I: перазагрузіце маршрутызатар

Перазагрузка вашай сеткі можа ліквідаваць і апрацаваць код памылкі Netflix UI3012. Вось некалькі простых спосабаў перазагрузкі маршрутызатара.

1. Знайдзіце кнопку харчавання на задняй панэлі маршрутызатара.

2. Націсніце кнопку адзін раз, каб выключыць яго.

3. Цяпер адключыце кабель сілкавання маршрутызатара і пачакайце, пакуль сілкаванне з кандэнсатараў цалкам не высіцца.

4. Затым зноў падключыце кабель харчавання і ўключыце яго праз хвіліну.

5. Пачакайце, пакуль сеткавае злучэнне не будзе адноўлена, і паспрабуйце ўвайсці яшчэ раз.

Варыянт II: скінуць маршрутызатар

Калі перазапуск маршрутызатара не выправіў памылку, паспрабуйце скінуць налады маршрутызатара.

Заўвага 1: Усе налады і налады, такія як пераадрасаваныя парты, злучэнні ў чорным спісе, уліковыя даныя і г.д., будуць выдалены. Такім чынам, не забудзьцеся ўлічыць іх, перш чым перайсці да інструкцыям, разгледжаным ніжэй.

Заўвага 2: Пасля скіду маршрутызатар вернецца да налад па змаўчанні і пароля аўтэнтыфікацыі. Такім чынам, выкарыстоўвайце яго ўліковыя даныя па змаўчанні для ўваходу ў сістэму пасля скіду.

1. Адкрыйце налады маршрутызатара, выкарыстоўваючы IP-адрас шлюза па змаўчанні. Затым выкарыстоўвайце свае ўліковыя дадзеныя для Lагін як паказана.

2. Запішыце ўсе налады канфігурацыі. Яны запатрабуюцца пасля скіду маршрутызатара, так як вы можаце страціць свае ўліковыя даныя правайдэра, калі выкарыстоўваеце пратакол P2P (пратакол “кропка-кропка” праз Інтэрнэт)

3. Цяпер утрымлівайце кнопку Reset на вашым маршрутызатары на працягу 10-30 секунд.

Заўвага: вы павінны выкарыстоўваць паказальныя прылады, такія як шпілька або зубачыстка, каб націснуць кнопку RESET на некаторых маршрутызатарах.

4. Маршрутызатар аўтаматычна выключыцца і зноў уключыцца. Вы можаце адпусціць кнопку, калі лямпы пачнуць міргаць.

5. Паўторна ўвядзіце дэталі канфігурацыі маршрутызатара на вэб-старонцы.

Праверце, ці ліквідавана памылка Netflix UI3012.

Спосаб 4: Адключыць VPN

Віртуальная прыватная сетка (VPN) можа перашкаджаць серверам Netflix і сеткавым злучэнням. Тым не менш, гэтыя серверы VPN могуць выклікаць праблемы пры ўваходзе ў Netflix, выклікаючы памылку UI3012. Рэкамендуем адключыць VPN-сеткі, вынікаючы прыведзеным ніжэй інструкцыям.

1. Націсніце клавішу Windows і ўвядзіце налады VPN у радку пошуку. Націсніце на Адкрыць.

2. Адключыце актыўную службу VPN і адключыце параметры VPN.

Спосаб 5: Адключыць проксі

Проксі-сервер павялічвае хуткасць, сціскае трафік і захоўвае прапускную здольнасць вашай сеткі. Акрамя таго, ажыўленая сетка вызваляецца за кошт выдалення рэкламы з вэб-сайтаў, каб вы маглі хутка атрымаць доступ да сваёй сеткі. Гэта таксама перашкаджае Netflix, выклікаючы памылку UI3012. Рэкамендуем адключыць проксі, вынікаючы прыведзеным ніжэй інструкцыям.

1. Выйдзіце з Netflix і пераканайцеся, што вы зачынілі ўсе фонавыя працэсы, звязаныя з Netflix, з Дыспетчара задач.

2. Націсніце кнопку Windows, увядзіце Проксі і Адкрыць.

3. Тут адключыце наступныя налады.

  • Аўтаматычна вызначаць налады
  • Выкарыстоўвайце скрыпт ўстаноўкі
  • Выкарыстоўвайце проксі-сервер

4. Цяпер зноў запусціце Netflix і паспрабуйце, калі вы можаце атрымаць доступ да яго без памылак.

Спосаб 6: Змяніць адрас DNS

Некалькі карыстальнікаў паведамілі, што код памылкі Netflix UI3012 можна выправіць, змяніўшы адрас DNS, прадстаўлены вашым інтэрнэт-правайдэрам. Вы можаце выкарыстоўваць Google DNS-адрас, каб вырашыць гэтую праблему, і вось некалькі інструкцый, каб змяніць DNS-адрас вашага ПК.

1. Запусціце дыялогавае акно Выканаць, націснуўшы разам клавішы Windows + R.

2. Цяпер увядзіце наступную каманду і націсніце Enter.

ncpa.cpl

3. Пстрыкніце правай кнопкай мышы на вашым актыўным сеткавым адаптары і націсніце на Ўласцівасці.

4. Адкрыецца акно Ўласцівасці Wi-Fi. Націсніце на Інтэрнэт-пратакол версіі 4 (TCP/IPv4) і націсніце на Ўласцівасці.

Заўвага: Вы таксама можаце двойчы пстрыкнуць на Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4), каб адкрыць акно Ўласцівасці.

5. Выберыце опцыю Выкарыстоўваць наступныя адрасы DNS-сервера. Затым увядзіце прыведзеныя ніжэй значэнні ў поле Пераважны сервер DNS і Альтэрнатыўны сервер DNS.

8.8.8.8
8.8.4.4

6. Адзначце праверку налад пасля выхаду і націсніце OK.

7. Зачыніце акно, і гэты метад выправіць памылку Netflix UI3012.

Спосаб 7: Адключыць брандмаўэр (не рэкамендуецца)

Калі пакет бяспекі брандмаўэра Windows Defender блакіруе некаторыя функцыі Netflix, вось некалькі варыянтаў, з якімі трэба змагацца.

Варыянт I: белы спіс каманд у брандмаўэры

1. Націсніце клавішу Windows і ўвядзіце Брандмаўэр Windows Defender. Націсніце на Адкрыць.

2. Ва ўсплываючым акне націсніце на Дазволіць праграму або функцыю праз брандмаўэр Windows Defender.

3. Націсніце Змяніць параметры. Нарэшце, праверце, каб Netflix прапускаў праз брандмаўэр.

4. Вы можаце выкарыстоўваць Дазволіць іншае прыкладанне… для прагляду Netflix, калі яно не існуе ў спісе.

5. Нарэшце, націсніце OK, каб захаваць змены. Праверце, ці выправілі вы памылку.

Варыянт II: часова адключыць брандмаўэр

Заўвага: калі вы адключыце брандмаўэр, гэта зробіць ваш кампутар больш уразлівым для шкоднасных праграм або вірусных нападаў. Такім чынам, калі вы вырашылі гэта зрабіць, уключыце яго неўзабаве пасля таго, як вы скончыце ліквідацыю праблемы.

1. Запусціце Панэль кіравання, увёўшы ў поле пошуку Windows. Націсніце на Адкрыць.

2. Выберыце Сістэма і бяспека.

3. Націсніце на Брандмаўэр Windows Defender.

4. Абярыце опцыю Уключыць або выключыць брандмаўэр Windows Defender.

5. Адзначце сцяжкі побач з опцыяй «Адключыць брандмаўэр Windows Defender» (не рэкамендуецца) усюды, дзе даступна на гэтым экране.

Спосаб 8: Ачысціць кэш браўзэра

Любыя пашкоджаныя даныя прагляду і кэш-памяць прывядуць да памылак у звычайным інтэрнэт-сёрфінгу. Калі вы выкарыстоўваеце версію Netflix у браўзэры і сутыкаецеся з любымі кодамі памылак, пажадана ачысціць кэш браўзера, як паказана ніжэй.

Варыянт I: ачысціць кэш у Google Chrome

1. Запусціце браўзер Chrome.

Заўвага: вы можаце непасрэдна перамяшчацца па старонцы, каб выдаліць гісторыю праглядаў у Chrome, увёўшы chrome://settings/clearBrowserData у радку пошуку.

2. Націсніце на значок з трыма кропкамі ў правым верхнім куце.

3. Націсніце на опцыю Дадатковыя інструменты.

4. Далей націсніце на Ачысціць даныя прагляду…

5. Тут абярыце дыяпазон часу для выканання дзеяння. Напрыклад, калі вы хочаце выдаліць усе дадзеныя, выберыце За ўвесь час і націсніце Ачысціць даныя.

Заўвага: пераканайцеся, што поле cookies і іншыя дадзеныя сайта і поле Кэшаваныя выявы і файлы адзначаны перад выдаленнем даных з браўзера.

Варыянт II: ачысціць кэш у Microsoft Edge

1. Запусціце браўзер Edge і адкрыйце новую ўкладку. Націсніце на значок з трох кропак.

Заўвага: вы можаце непасрэдна перамяшчацца па старонцы, каб выдаліць гісторыю праглядаў у Edge, увёўшы edge://settings/clearBrowserData у радку пошуку.

2. Перайдзіце да опцыі Канфідэнцыяльнасць, пошук і паслугі на левай панэлі.

3. Пракруціце правы экран уніз і націсніце Выберыце, што ачысціць.

4. У наступным акне ўсталюйце палі ў адпаведнасці з вашымі перавагамі, такімі як Гісторыя прагляду, Кукі і іншыя даныя сайта, Кэшаваныя выявы і файлы і г.д., і націсніце Ачысціць зараз.

5. Нарэшце, усе вашыя даныя прагляду будуць ачышчаны.

Варыянт III: Ачысціць кэш у Firefox

1. Запусціце Firefox і адкрыйце новую ўкладку.

2. Націсніце на значок меню ў правым верхнім куце экрана.

3. Выберыце параметр Налады з выпадальнага спісу.

4. Перайдзіце да раздзела Канфідэнцыяльнасць і бяспека і націсніце Ачысціць даныя ў меню Cookies і Даныя сайта.

5. Зніміце сцяжок з кукі і даныя сайта і пастаўце галачку ў кэшаваны вэб-кантэнт.

7. Нарэшце, націсніце кнопку Ачысціць, каб ачысціць кэшаваныя файлы cookie Firefox.

Спосаб 9: Адключыць пашырэнне браўзэра

Вы можаце карыстацца шырокім спектрам пераваг дапаўненняў і пашырэнняў для браўзэра. Калі справа даходзіць да памылак і праблем, часам састарэлыя пашырэнні і несумяшчальныя дапаўненні могуць спрыяць коду памылкі Netflix UI3012. Каб вырашыць такія праблемы, выконвайце прыведзеныя ніжэй інструкцыі.

Варыянт I: адключыць пашырэнні Chrome

1. Запусціце браўзер Google Chrome.

Заўвага: непасрэдна на старонцы пашырэнняў увядзіце chrome://extensions/ у радок пошуку і націсніце Enter.

2. Націсніце на значок з трыма кропкамі ў правым верхнім куце.

3. Выберыце опцыю Дадатковыя інструменты.

4. Націсніце на Пашырэнні.

5. Нарэшце, адключыце пашырэнне, якое вы хочаце адключыць. Калі вы не сутыкнуліся з памылкай пасля адключэння якога-небудзь канкрэтнага пашырэння, націсніце на опцыю Выдаліць, каб выдаліць яго з вашага браўзера.

Варыянт II: адключыць Edge Extensions

1. Запусціце браўзер Edge і націсніце на значок з трыма кропкамі ў правым верхнім куце.

Заўвага: Каб прапусціць доўгія крокі, каб перайсці на старонку пашырэнняў, увядзіце edge://extensions/ у радок пошуку і націсніце Enter.

2. Націсніце на Пашырэнні.

3. Выберыце любое пашырэнне і націсніце на Упраўленне пашырэннямі.

4. Выключыце пашырэнне і праверце, ці зноў вы сутыкаецеся з памылкай.

5. Сапраўды гэтак жа адключыце ўсе пашырэнні па адным і адначасова праверце, ці паўтараецца памылка. Калі вы выявіце, што памылка не з’яўляецца пасля выдалення якога-небудзь канкрэтнага пашырэння, то выдаліце ​​яго цалкам з вашага браўзера.

6. Выберыце адпаведнае пашырэнне і націсніце на значок з трыма кропкамі, як паказана. Выберыце опцыю Выдаліць з Microsoft Edge.

7. Пацвердзіце запыт, націснуўшы на Выдаліць.

Варыянт III: Адключыць пашырэнне Firefox

1. Запусціце Firefox і націсніце на значок меню.

2. Выберыце са спісу опцыю Дапаўненні і тэмы.

3. Націсніце на Пашырэнні ў левай панэлі і адключыце пашырэнні.

4. Адключыце ўсе пашырэнні па адным і праверце, што выклікае праблему, правяраючы яго некалькі разоў.

5. Нарэшце, калі вы вызначылі, якое пашырэнне выклікае ў вас праблемы, націсніце на значок з трох кропак, які адпавядае яму, і абярыце опцыю Выдаліць.

Спосаб 10: пераўсталяваць браўзэр

Некаторыя памылкі браўзера не будуць ліквідаваны, пакуль іх не пераўсталююць. Калі вы стаміліся ад канфліктаў прагляду, звязаных з памылкай Netflix UI3012, вось некалькі інструкцый па пераўсталёўцы браўзера.

Заўвага: тут у якасці прыкладу ўзяты Firefox. Выканайце інструкцыі ў адпаведнасці з вашым браўзерам.

1. Націсніце клавішу Windows і ўвядзіце Панэль кіравання ў радку пошуку. Націсніце на Адкрыць.

2. Націсніце на Выдаліць праграму.

3. Пстрыкніце Mozilla Firefox (x64 en-US), як паказана, і абярыце опцыю Выдаліць.

4. Пацвердзіце запыт, калі ёсць, і пачакайце, пакуль браўзер не будзе выдалены з вашага кампутара.

5. Націсніце клавішу Windows і ўвядзіце %localappdata%. Націсніце на Адкрыць.

6. Двойчы пстрыкніце тэчку Mozilla, каб адкрыць яе.

7. Пстрыкніце правай кнопкай мышы па тэчцы Firefox і абярыце опцыю Выдаліць.

8. Націсніце клавішу Windows і ўвядзіце %appdata%. Націсніце на Адкрыць.

9. Двойчы пстрыкніце тэчку Mozilla, каб адкрыць яе.

10. Пстрыкніце правай кнопкай мышы па тэчцы Firefox і абярыце опцыю Выдаліць.

11. Перазагрузіце ПК з Windows 10.

12. Запампуйце апошнюю версію Firefox як паказана.

13. Нарэшце, запусціце файл ўстаноўкі і выконвайце інструкцыі на экране, каб усталяваць Firefox.

Спосаб 11: Скід сеткі

Гэта апошні варыянт выпраўлення кода памылкі Netflix UI3012. Налада сеткі прывядзе ўсе сеткавыя налады да налад па змаўчанні і, такім чынам, дапаможа вам ліквідаваць памылку.

Заўвага: Каб выканаць скід сеткі, пераканайцеся, што ваш кампутар працуе ў Windows 10 версіі 1607 або больш позняй. Каб праверыць вашу версію, ідзіце па гэтым шляху. Налады > Сістэма > Аб. Пасля скіду сеткі неабходна пераўсталяваць усё сеткавае праграмнае забеспячэнне, напрыклад VPN-кліенты або віртуальныя камутатары.

1. Націсніце і ўтрымлівайце клавішы Windows + I разам, каб адкрыць налады Windows.

2. Націсніце на Сетка і Інтэрнэт.

3. Пстрыкніце ўкладку «Статус» у левай панэлі і пракруціце ўніз па правым экране, каб націснуць «Скід сеткі».

4. Нарэшце, пацвердзіце запыт, націснуўшы на Скінуць зараз.

Цяпер ваш кампутар перазагружаецца. У канчатковым рахунку, код памылкі Netflix UI3012 будзе выпраўлены.

Тым не менш, калі вы зноў сутыкнецеся з памылкай, выканайце аднаўленне сістэмы вашага ПК з Windows 10 і, калі вы лічыце, што ёсць якія-небудзь ненармальныя праблемы з падключэннем, неадкладна звярніцеся да пастаўшчыка паслуг Інтэрнэту (ISP).

***

Мы спадзяемся, што гэта кіраўніцтва было карысным, і вы змаглі выправіць код памылкі Netflix UI3012 на сваёй прыладзе. Дайце нам ведаць, які метад спрацаваў вам лепш за ўсё. Працягвайце наведваць нашу старонку, каб атрымаць больш цікавых парад і хітрасцяў, і пакідайце свае каментарыі ніжэй.

Праверце гэта:  Як адказаць Tapback у паведамленнях на iPhone і iPad