Выкарыстоўвайце Omnisend для павелічэння продажаў з дапамогай аўтаматызацыі, SMS і маркетынгу па электроннай пошце

Як уладальнік электроннай камерцыі, няма нічога горш, чым бачыць масу трафіку, але ніякіх продажаў.

Аўтаматызацыя электроннай пошты і SMS з’яўляецца найважнейшым элементам маркетынгу электроннай камерцыі, і яна дапамагае гандлярам хутка рэагаваць на паводзіны і патрэбы кліентаў.

Тут у гульню ўступае Omnisend. Гэтая платформа дазваляе адпраўляць мэтанакіраваныя і своечасовыя паведамленні для павелічэння продажаў. У выніку вы можаце вярнуць продажы наведвальнікаў, якія кінулі кошык, або павялічыць пажыццёвую каштоўнасць існуючых кліентаў.

Больш за 70 000 брэндаў электроннай камерцыі выкарыстоўваюць Omnisend для маштабавання свайго бізнесу на аўтапілоце з дапамогай вельмі рэлевантных тэкставых і электронных кампаній.

У гэтым артыкуле мы дамо вам падрабязны агляд таго, што такое Omnisend, і розных функцый, якія яны прапануюць уладальнікам інтэрнэт-крам.

Агляд Omnisend: што гэта?

Omnisend – гэта скразная платформа аўтаматызацыі маркетынгу, якая дапамагае кампаніям электроннай камерцыі стымуляваць продажы на аўтапілоце за кошт шматканальнага прасоўвання. Ён прызначаны для інтэрнэт-крам любога памеру і выкарыстоўваецца ў многіх галінах.

З дапамогай Omnisend вы можаце адпраўляць персаналізаваныя паведамленні патрэбным людзям у патрэбны час на правільным канале. Ён прапануе велізарную бібліятэку ўбудаваных шаблонаў, якія дазваляюць вам адпраўляць прыгожа аформленыя электронныя лісты з высокай канверсіяй, а таксама функцыі аўтаматызацыі для разгортвання лістоў і сегментацыі вашага спісу.

Omnisend дазваляе кампаніям электроннай камерцыі падключаць свае ўліковыя запісы Shopify да платформы. У выніку гэта спрашчае ўсё: ад аналітыкі да абнаўлення заказаў. Гэта дазваляе кампаніям канкрэтызаваць тып кліентаў, якія яны маюць, і тое, як арыентавацца на гэтых кліентаў значным чынам.

Акрамя таго, Omnisend лёгка інтэгруецца з кампаніямі SMS-маркетынгу і Facebook Messenger.

Гэта таксама дазваляе вам ствараць пераканаўчыя і прывабныя формы для генерацыі патэнцыйных кліентаў, каб павялічыць канверсію захопу патэнцыйных кліентаў. Вы можаце выбраць адзін з розных стыляў формаў для захопу патэнцыйных кліентаў, такіх як усплывальныя вокны, скрыні для рэгістрацыі і інтэрактыўныя формы з колам фартуны.

Не будзем разглядаць усе функцыі, якія можа прапанаваць Omnisend.

Функцыі Omnisend, пра якія вы павінны ведаць

Omnisend – гэта магутная шматканальная платформа з мноствам дзіўных функцый. Дзякуючы інтуітыўна зразумелым опцыям рэдагавання і шаблонам перацягвання вы можаце ствараць прафесійныя кампаніі і формы за лічаныя хвіліны.

#1. Аўтаматызацыя маркетынгу

Аўтаматызацыя маркетынгу – гэта працэс аўтаматызацыі манатоннай маркетынгавай дзейнасці. Гэтая платформа дазваляе адпраўляць кліентам на аўтапілоце своечасовыя і адпаведныя кампаніі праз некалькі каналаў.

У цяперашні час Omnisend падтрымлівае push-апавяшчэнні па электроннай пошце, SMS і вэб.

Вы можаце выкарыстоўваць загадзя створаныя працоўныя працэсы кожнага канала, каб ствараць кампаніі і серыі на любы выпадак.

Самыя папулярныя гатовыя працоўныя працэсы, якія прапануе Omnisend:

  • Серыял прывітанне
  • Адмова ад прадукту
  • Пакіданне вазка
  • Пацвярджэнне замовы
  • Пацверджанне дастаўкі
  • Перакрыжаваны продаж

Ці ведаеце вы, што частата адкрыцця электронных лістоў з пацвярджэннем заказаў складае 70%?

Адпраўка аптымізаваных лістоў з пацвярджэннем замовы праз Omnisend заахвочвае нядаўніх кліентаў стаць паўторнымі пакупнікамі. Даданне захапляльных прапаноў, такіх як цудоўныя скідкі і наборы прадуктаў, – выдатны спосаб павялічыць кошт заказу.

Праверце гэта:  Як адпраўляць паведамленні групе ў пошце на iPhone або iPad

Стварэнне працоўных працэсаў ідэальна падыходзіць для размінкі патэнцыйных кліентаў для здзяйснення пакупкі. З дапамогай паслядоўнасці пакідання кошыка вы можаце нагадаць кліенту вярнуцца да сваіх кошыкаў праз гадзіну пасля таго, як яны пакінуць вашу краму.

Затым праз дзень вы дасылаеце ім код зніжкі. Працоўныя працэсы запускаюцца ўсталяваным часам або пэўнымі дзеяннямі або паводзінамі.

Вы атрымаеце справаздачу аб аўтаматызацыі, якая паказвае прадукцыйнасць кожнага канала з кожным працоўным працэсам. З дапамогай Omnisend вы зможаце адсочваць дадзеныя аб продажах і ўзаемадзеянні, каб аптымізаваць сваю кампанію.

#2. Маркетынг па электроннай пошце

Адной з асноўных асаблівасцей Omnisend з’яўляецца функцыя маркетынгу па электроннай пошце. Яны прапануюць інтуітыўна зразумелы рэдактар ​​з функцыяй перацягвання і ашаламляльныя шаблоны электроннай пошты, што дазваляе лёгка ствараць электронныя лісты прафесійнага выгляду.

Прыгажосць іх шаблонаў электроннага маркетынгу ў тым, што не патрабуецца ніякіх навыкаў кадавання. Рэдагуйце блокі кантэнту, дадаючы рэкамендаваныя прадукты або дынамічныя коды скідак, каб надаць персаналізаваны штрых кожнаму адпраўленаму электроннаму лісту.

Паколькі праграмнае забеспячэнне падключана да вашай крамы, вы можаце дадаваць прадукты са сваіх калекцый непасрэдна ў электронныя лісты. Функцыі выбару прадукту аўтаматычна імпартуюць усе цэны, відарысы і апісанні ў электронны ліст.

Замест таго, каб уводзіць свой лагатып, шрыфты і колеры, усе элементы брэнда аўтаматычна бяруцца з вашай крамы і імпартуюцца ў шаблоны электроннай пошты. Гэта эканоміць ваш час і дазваляе хутка наладжваць паслядоўнасці электроннай пошты.

Акрамя таго, Omnisend прапануе пашыраную функцыю тэставання A/B, якая дазваляе вам бачыць, што працуе, а што не. Вы можаце праверыць свае рэкамендацыі па прадуктах, радкі тэм і асноўны змест электроннай пошты, каб раскрыць сакрэты лепшай канверсіі.

#3. SMS маркетынг

Важна адпраўляць напаміны і паведамленні праз некалькі каналаў. Паколькі электронны маркетынг стаў больш папулярным, некаторыя кліенты больш не адкрываюць электронныя лісты ад рознічных гандляроў.

Omnisend дазваляе адпраўляць тэкставыя паведамленні вашым кліентам, што дае вам доступ да іншага канала для сувязі з імі.

Адной з пераваг выкарыстання Omnisend з’яўляецца тое, што ён падтрымлівае тэкставыя SMS на любы код краіны свету, так што вы можаце адпраўляць паведамленні сваёй аўдыторыі незалежна ад таго, дзе яны жывуць. Гэта не так для многіх праграм аўтаматызацыі маркетынгу, некаторыя з якіх даюць доступ толькі ў некалькі краін.

Многія прадпрыемствы электроннай камерцыі будуць плаціць за асобны інструмент для правядзення SMS-кампаній. На шчасце, з Omnisend вам трэба заплаціць толькі за адзін інструмент, каб атрымаць доступ да ўсіх вашых патрэб шматканальнага маркетынгу.

SMS-кампаніі – гэта ідэальная магчымасць прарэкламаваць вашыя новыя калекцыі, наладзіць імгненны распродаж або нагадаць наведвальнікам, якія пакінулі кошык, выканаць заказы. Як і ў рэдактары электроннай пошты, вы можаце рэдагаваць свае SMS, дадаючы выявы або GIF-файлы, каб павялічыць узаемадзеянне.

SMS-маркетынг Omni цалкам сумяшчальны з TCPA, гэта значыць, што вашы кантакты могуць адмовіцца ад падпіскі, адказаўшы “СТОП”, што абараняе ваш бізнес электроннай камерцыі ад юрыдычных праблем.

#4. Web Push-апавяшчэнні

Omnisend дазваляе наладзіць вэб-апавяшчэнні і паведамленні, якія дастаўляюцца на прыладу вашага абанента ў рэжыме рэальнага часу. Нават калі абанент не прысутнічае на вашым сайце, апавяшчэнні ўсё роўна адпраўляюцца.

Праверце гэта:  Як правесці віртуальную групавую вечарыну для праслухоўвання ў Spotify

У адрозненне ад маркетынгу па электроннай пошце і SMS, вэб-апавяшчэнні не патрабуюць інфармацыі, звязанай з кліентамі. Наведвальніку патрабуецца толькі адзін клік, каб прыняць удзел.

Вэб-паведамленні Omnisend ідэальна падыходзяць для аднаўлення пакінутых кошыкаў, наведвальнікаў вітрын і новых кліентаў. Людзі, якія выбіраюць гэтыя апавяшчэнні, будуць перанакіраваны, калі яны пакінуць ваш сайт без пакупкі.

Як і іншыя каналы, вы можаце арыентавацца на пэўныя сегменты кліентаў, каб атрымліваць гэтыя паведамленні і адсочваць продажы з дапамогай push-апавяшчэнняў. Omnisend дазваляе імгненна адпраўляць адпаведныя паведамленні з дапамогай push-апавяшчэнняў, незалежна ад таго, ці з’яўляюцца гэта флэш-здзелкі або аднаўленне кошыка.

Паколькі кампаніі па электроннай пошце і SMS становяцца папулярнымі, многія крамы электроннай камерцыі яшчэ не скарысталіся перавагамі push-апавяшчэнняў. Яны выдатна падыходзяць для пакупнікоў, якія наведалі вашу краму праз вэб-браўзер.

#5. Усплывальныя вокны, формы і іншае

Большасць уладальнікаў электроннай камерцыі павінны асобна плаціць за канструктар формаў і ўсплывальныя ўбудовы для сваіх крам. Але калі вы выкарыстоўваеце Omnisend, вы можаце бясплатна атрымаць доступ да канструктара ўсплывальных вокнаў і форм.

Omnisend дазваляе карыстальнікам ствараць формы, якія фіксуюць патэнцыяльных кліентаў для іх бізнесу.

Маючы так шмат даступных шаблонаў, вы можаце выбраць лепшыя тыпы метадаў захопу свінцу для вашай крамы.

Omnisend прапануе наступныя спосабы пашырэння вашага спісу:

  • Усплывальныя вокны: мэтанакіраваныя ўсплывальныя вокны перашкаджаюць вашым наведвальнікам, каб прымусіць іх прыняць меры. Вы можаце наладзіць усплывальныя вокны выхаду, якія з’яўляюцца толькі тады, калі яны збіраюцца пакінуць вашу краму. Акрамя таго, вы можаце ствараць разумныя ўсплывальныя вокны, якія з’яўляюцца толькі на пэўных старонках крамы.
  • Мэтавыя старонкі: Мэтавая мэтавая старонка мае адзінае мэтанакіраванае паведамленне, якое дае наведвальнікам толькі тую інфармацыю, якая ім патрэбна. Omnisend дазваляе ствараць і наладжваць асобныя мэтавыя старонкі для кожнай кампаніі, каб палепшыць канверсію.
  • Wheel of Fortune: гейміфікуйце сваю генерацыю патэнцыйных кліентаў з дапамогай скрынак для рэгістрацыі “Кола ўдачы”. Кола ўдачы дае наведвальнікам прыз, калі яны адпраўляюць свае адрасы электроннай пошты.
  • Скрыні для рэгістрацыі: Скрыні для рэгістрацыі з’яўляюцца на старонцы, не замінаючы наведвальніку. Яны дапамагаюць палепшыць карыстацкі досвед і дазваляюць наведвальнікам атрымліваць апавяшчэнні аб новых прапановах.

#6. Даклады

Справаздачнасць з’яўляецца важным кампанентам любой платформы аўтаматызацыі маркетынгу. Вы павінны добра разумець, што адбываецца з вашай аўдыторыяй, каб дасягнуць жаданых вынікаў.

Карыстальніцкія справаздачы Omnisend дазваляюць распрацоўваць лепшыя працоўныя працэсы аўтаматызацыі, прыдатныя для вашай аўдыторыі. Вы атрымаеце мноства паказчыкаў узаемадзеяння і продажаў, такіх як колькасць адпраўленых паведамленняў, частата клікаў, частата адкрыццяў і продажаў ад кожнай кампаніі.

Вы можаце параўноўваць і супастаўляць розныя кампаніі, працоўныя працэсы і каналы, каб убачыць, што працуе, а што не. Грунтуючыся на гэтых пунктах даных, вы можаце атрымаць дзейную інфармацыю, каб скарэктаваць свае кампаніі і палепшыць канверсію.

Напрыклад, вы можаце заўважыць, што некаторыя кампаніі не працуюць добра з-за адсутнасці адпаведнасці паміж прадуктам і яго геаграфічным месцазнаходжаннем. У гэтым выпадку вы можаце стварыць новы працоўны працэс для канкрэтнага сегмента.

Вы таксама можаце праглядаць карыстальніцкую атрыбуцыю вашай аўдыторыі. Можа быць карысна пабудаваць новыя працоўныя працэсы, якія падзяляюць аўдыторыю па атрыбуцыі, напрыклад людзей, якія націснулі на вашу спасылку, і людзей, якія не адкрывалі вашу электронную пошту.

Гэта дазваляе адпраўляць адпаведныя электронныя лісты, накіраваныя на пэўны атрыбут.

Праверце гэта:  Як аб'яднаць і раз'яднаць вочкі ў Microsoft Excel

#7. Сегментацыя

Функцыя сегментацыі Omnisend дазваляе падзяліць ваш спіс на мноства розных падраздзяленняў. Вы можаце заснаваць сваю сегментацыю на розных атрыбутах, такіх як дэмаграфія, псіхаграфія, пакупніцкія звычкі і ўзаемадзеянне з вашым брэндам.

Дапусцім, вы хочаце ўзнагародзіць сваіх самых лаяльных кліентаў. Вы можаце стварыць VIP-клуб, каб прапанаваць эксклюзіўны доступ да прадуктаў і іншых бонусаў толькі вашым лепшым кліентам. Omnisend адсартуе ўсе дадзеныя кліентаў, каб вы маглі скласці спіс лепшых кліентаў.

Дзякуючы інтэграцыі Omnisend з платформамі электроннай камерцыі вы можаце выкарыстоўваць даныя ў сваёй краме і належным чынам сегментаваць кліентаў.

Omnisend прапануе сегментныя прапановы, разумную і дынамічную функцыю, якая рэкамендуе спосабы разбіць ваш спіс. Розныя слаі сегментаў таксама будуць пазначаць вашыя кантакты, што дазволіць вам ствараць гіперперсаналізаваныя кампаніі.

Вы можаце адправіць кампанію людзям, якія пазначаны некалькімі сегментамі.

Напрыклад, вы можаце адфільтраваць свой спіс па асобах, якія не рабілі пакупак на працягу 60 дзён з сярэднім коштам замовы 100 долараў. Гэта дае вам спіс кліентаў высокага класа, з якімі вы, магчыма, захочаце аднавіць сувязь (калі 100 долараў з’яўляюцца высокім AOV для вашай крамы).

#8. Сінхранізацыя аўдыторыі для рэкламы

Падабраць патрэбную аўдыторыю да канкрэтнага прадукту можа быць складана нават для самых дасведчаных маркетолагаў.

Карыстальніцкія аўдыторыі Facebook і функцыі супастаўлення кліентаў Google Omnisend вырашаюць гэтую праблему. Яны выкарыстоўваюць ваш спіс кантактаў для пошуку падобнай аўдыторыі з аднолькавымі атрыбутамі.

Omnisend дапамагае кампаніям электроннай камерцыі, сінхранізуючы іх спіс кантактаў з рэкламай Facebook і Google для эфектыўнага таргетынгу рэкламы.

Ёсць шмат спосабаў выкарыстання функцыі сінхранізацыі аўдыторыі на Omnisend, напрыклад:

  • Перанакіраванне кантактаў: ​​пераарыентуйце наведвальнікаў, якія пакінулі кошык, якія адправілі свае электронныя лісты, або менш актыўных кліентаў, каб прымусіць іх купляць зноў.
  • Стварэнне больш разумнай падобнай аўдыторыі: сінхранізуйце спіс кантактаў самых каштоўных кліентаў з дапамогай Omnisend, каб стварыць эфектыўную аўдыторыю падобнай аўдыторыі.
  • Зніжэнне выдаткаў на прыцягненне кліентаў: выключыце існуючых кліентаў, якія ўжо набылі ваш праект, каб вы паказвалі сваю рэкламу толькі людзям, якія яе не набылі.

Прыгажосць функцыі сінхранізацыі аўдыторыі Omnisend у тым, што яна аўтаматычна сінхранізуе вашы кантакты з Facebook кожныя пяць-15 хвілін, гарантуючы, што ваша аўдыторыя актуальная.

Цэнаўтварэнне

Omnisend мае тры асноўныя планы цэнаўтварэння, кожны з якіх пастаўляецца з 14-дзённай бясплатнай пробнай версіяй:

  • Бясплатна: прызначаны для малых прадпрыемстваў, якія займаюцца электронным і тэкставым маркетынгам
  • Стандартны: лепшы для кампаній сярэдняга памеру і прадпрыемстваў, якія жадаюць павялічыць сваю дзейнасць
  • Профі: ідэальна падыходзіць для буйных крам, якія жадаюць пашырыць свае маркетынгавыя намаганні праз SMS

Звярніце ўвагу на прыведзеныя вышэй змены ў цэнах з улікам колькасці людзей, з якімі вы звяртаецеся.

Падвядзенне вынікаў

Аўтаматызацыя маркетынгу – гэта тое, чаго не хапае ўладальнікам электроннай камерцыі. Хаця існуюць дзесяткі платформаў аўтаматызацыі маркетынгу, Omnisend, магчыма, прапануе адну з самых поўных і інтуітыўна зразумелых функцый.

Падумайце аб усіх патэнцыйных продажах, якія вы губляеце, калі не выкарыстоўваеце аўтаматызацыю маркетынгу.

Своечасовыя і мэтанакіраваныя шматканальныя кампаніі могуць значна павялічыць даход, аднавіўшы тое, што ў адваротным выпадку было б страчана продажамі.

Паспрабуйце Omnisend бясплатна, каб паменшыць колькасць пакідаючых кошыкаў і правільна прасоўваць сваю краму электроннай камерцыі.