Адлюструйце вопыт і шлях вашага супрацоўніка з дапамогай гэтых трох шаблонаў

Вам цікава, ці ёсць інструмент для адлюстравання вопыту і шляху супрацоўнікаў? Вось некалькі інструментаў, якія могуць спатрэбіцца.

Што тычыцца бізнесу, брэнды працадаўцаў залежаць ад каштоўнасці кампаніі, яе культуры, рынку і галіны. Тым не менш, вопыт супрацоўнікаў можа зрабіць зусім новыя змены на рынку.

Перагружаныя працай, недаацэненыя і незадаволеныя супрацоўнікі могуць паўплываць на кошт бізнесу і імідж на рынку, бо гэта стварае эфект хвалі паміж кожнай часткай паслуг. Пастаянная цякучасць кадраў робіць жыццёва важным для прадпрыемстваў засяродзіцца на шчаслівым і здаровым працоўным асяроддзі.

Як можна культываваць добры вопыт супрацоўнікаў, каб стварыць моцны брэнд?

Мэта складаецца ў тым, каб прапанаваць супрацоўнікам згуртаваны, паслядоўны і пазітыўны вопыт, закранаючы кожнае балючае месца. Пачынаецца з рассылання патэнцыйным кандыдатам лістоў з прапановамі для выхадных сумоўяў – кожная секунда з кандыдатамі, якія сталі супрацоўнікамі, улічваецца ў цыкле вопыту і падарожжаў.

Гэта спрошчаная візуалізацыя для разумення шляху супрацоўніка на кожным этапе, якая можа дапамагчы ў прыцягненні новых талентаў і, утрымліваючы цяперашніх супрацоўнікаў, у стварэнні лепшага брэнда працадаўцы.

З улікам сказанага, вось асноўныя інструменты, на якія трэба звярнуць увагу, каб адлюстраваць вопыт і шлях супрацоўніка.

Ствараць

Вывучайце, назірайце, паляпшайце і фіксуйце шлях і вопыт супрацоўнікаў Ствараць на розных фазах. Ён пастаўляецца з шырокім спектрам формаў для сегментацыі і стварэння персанажаў, выкарыстоўвае прафесійныя шаблоны для ўзаемадзеяння і ўзаемадзеяння, а таксама супрацоўнічае з камандай.

Карта паездак супрацоўнікаў Creately прапануе бібліятэкі шаблонаў, якія можна выбраць для візуалізацыі кожнага этапу за лічаныя хвіліны. Можна перацягваць або ствараць элементы на карце, каб прадэманстраваць развіццё кар’еры, адпраўную кропку і кожны крок да адстаўкі. Лёгка стварыць унікальную асобу, выкарыстоўваючы розныя формы, табліцы, каляровыя палітры, злучальнікі і выявы.

Праверце гэта:  Як выправіць, што Google Chrome не адказвае

Інструмент мае відэаканферэнцыю ў дадатку (каментаванне ў рэальным часе), што палягчае супрацоўніцтва з камандай, і дошку для палягчэння ўзаемадзеяння з мультыкурсорамі. Мэта складаецца ў тым, каб упарадкаваць даныя з дапамогай дыяграм (табліц) для дэманстрацыі тэрмінаў, абазначэнняў і аддзелаў.

Гэта дапамагае палепшыць шлях супрацоўніка з дапамогай мадэляў даных і арганізацыйных дыяграм. Акрамя гэтага, ён мае аптымізаваны абмен на розных узроўнях роляў і доступу, кантэкстна-залежныя фігуры, дапаўненні і ўбудоўвае іх куды заўгодна.

Інструменты дызайну паслуг

Ахоплівайце ўсе кантактныя кропкі, каб знайсці важныя ўзаемадзеяння паміж супрацоўнікамі і кампаніяй Інструменты дызайну паслуг. Ён апісвае пакрокавае ўзаемадзеянне супрацоўнікаў, каб вызначыць, што адбываецца на кожным этапе. Некалькі слаёў інтэграваныя для атрымання жаданых вынікаў, з дадатковымі слаямі для павышэння ўзроўню негатыўнага і станоўчага вопыту.

Мэта складаецца ў тым, каб адлюстраваць увесь вопыт супрацоўніка, ад эмацыйнага патоку да болевых кропак, ахопліваючы асноўны вопыт супрацоўнікаў і іх узаемадзеянне з іншымі аддзеламі або людзьмі. Ён апавядае пра розныя ўражанні ў залежнасці ад службовай ролі, абавязкаў, патрабаванняў і паводзін.

Разам з гэтым можна намеціць эмацыйны шлях кожнага супрацоўніка, каб прааналізаваць змены ва ўспрыманні. Ён звязаны з эмацыйным статусам супрацоўнікаў, прадстаўленым праз крывую, якая складаецца з розных эмоцый, такіх як радасць, задаволенасць, расчараванне і інш. Карціраванне падарожжаў накіравана на паляпшэнне бізнес-аперацый і забеспячэнне поспеху на рынку.

Некалькі шаблонаў даступныя ў Service Design Tools (SDT), якія можна выбраць, у тым ліку адлюстраванне падарожжаў у сферы аховы здароўя і адлюстраванне падарожжаў у глабальнай японскай карпарацыі электронікі. Гэта можа дапамагчы ўявіць вопыт супрацоўнікаў, выкарыстоўваючы рэжым апавядання для глыбокага паглыблення ў апавядальныя і ілюстрацыйныя мадэлі. Можна дадаць візуальны пласт да ўстаноўкі падчас канкрэтнай сітуацыі або апавядання.

Праверце гэта:  Раз'ём USB тыпу A: усё, што вам трэба ведаць

ФРЭСКА

Аб’яднайце вопыт кліентаў і супрацоўнікаў, каб прыняць абгрунтаванае рашэнне для паляпшэння бізнесу. ФРЭСКА дазваляе выкарыстоўваць убудаваныя шаблоны, каб намеціць свой шлях, каб ацаніць вопыт супрацоўнікаў з магчымасцямі і праблемамі ідэнтычнасці, якія могуць дапамагчы павялічыць долю рынку, прыбытковасць і рост даходаў.

Аб’яднаўшы гэтыя два вопыту ў MURAL, можна атрымаць цэласнае ўяўленне, каб расставіць прыярытэты і вызначыць важныя вобласці. Вопыт кліентаў прама прапарцыйны задаволенасці супрацоўнікаў; такім чынам, аб’яднанне гэтых двух можа дапамагчы стварыць лепшы вопыт для супрацоўнікаў, што прывядзе да больш шчаслівых кліентаў.

Вопыт супрацоўнікаў уключае болевыя кропкі, сістэмы, інструменты, групы, каманды падтрымкі і ўнутраныя бізнес-працэсы. У той жа час кліенцкі досвед уключае кропкі судакранання, моманты ўзаемадзеяння, эмоцыі і стаўленне. Гэта дапамагае арганізацыі зразумець рынак і абслугоўвае супрацоўнікаў (і кліентаў) на аснове іх паводзін, каб павялічыць іх вопыт.

Можна ацаніць неэфектыўнасць, каб зразумець асноўную прычыну болевых момантаў кліентаў і вызначыць крытычныя моманты. Некалькі шаблонаў даступныя на MURAL, у тым ліку шаблоны адкрыцця для фарміравання разумення і патоку карыстальнікаў, якія могуць дапамагчы атрымаць дакладныя вынікі.

Заключэнне

Калі вы ўсё яшчэ не ведаеце, з чаго пачаць, вось некалькі важных крокаў, якія могуць дапамагчы:

  • Вызначце персоны супрацоўнікаў на аснове іх пасады і характарыстыкі,
  • Выкарыстоўвайце шаблон для прапрацоўкі кожнага этапу вопыту супрацоўніка,
  • Прааналізуйце кожны крок, такі як дасведчанасць, разгляд, рашэнне, захаванне і пасля заканчэння працы, каб вызначыць свае слабыя і моцныя бакі,
  • І прыняць неабходныя меры, выкарыстоўваючы аналітычныя дадзеныя, такія як ключавыя паведамленні, каштоўнасці і г.д.,

Лепш за ўсё праводзіць перыядычныя апытанні ўзаемадзеяння супрацоўнікаў, каб выклікаць новыя дыскусіі і зразумець, што адбываецца ў канцы супрацоўніка. Як і інструменты для адлюстравання кліенцкага вопыту, не забудзьцеся скласці карту шляху вашага супрацоўніка, каб прапанаваць першакласны вопыт.

Праверце гэта:  Як зарадзіць Apple Pencil і Apple Pencil 2-га пакалення

Магчыма, вы захочаце паглядзець відэаверсію гэтага артыкула.
Стаўце лайкі і падпісвайцеся на Youtube-канал techking.by.